Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи за робочим проектом: «Капітальний ремонт будівлі Малинського районного суду за адресою: м. Малин, площа Соборна, 8 (коригування)»
Очікувана вартість
10 023 229,00 UAH
UA-2019-10-22-000101-a ae74a1152ca34ac8aabab675b8b2b07a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабащук Тетяна Григорівна

+380412225261 barabachshuk@zt.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 26278626
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вул.Бориса Лятошинського, 5
Контактна особа: Барабащук Тетяна Григорівна
+380412225261
barabachshuk@zt.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 10:04
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 10:04
Початок аукціону: 07 листопада 2019 13:18
Очікувана вартість: 10 023 229,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи за робочим проектом: «Капітальний ремонт будівлі Малинського районного суду за адресою: м. Малин, площа Соборна, 8 (коригування)» (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, м.Малин, площа Соборна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані Роботи, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), Актів здачі-приймання змонтованого обладнання та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання вищевказаних документів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 10:00
Додаток 3.doc
22 жовтня 2019 10:00
Додаток 2.docx
22 жовтня 2019 10:00
Додаток 1.docx
22 жовтня 2019 09:59
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АртХаус 8 813 498,95
UAH з ПДВ
8 813 498,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "БУДІВНИЦТВО ТА БУДІВЕЛЬНА КОМПЛЕКТАЦІЯ" 9 196 310,00
UAH з ПДВ
9 196 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Монтажна компанія Титан" 9 860 000,00
UAH з ПДВ
9 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 19:08
Електронний підпис
05 листопада 2019 19:05
Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2019 19:05
Субпідрядник інформація.pdf
05 листопада 2019 19:05
Розрахунки.pdf
05 листопада 2019 19:05
Працівники.pdf
05 листопада 2019 19:05
Мат база.pdf
05 листопада 2019 19:05
Локальний кошторис 9-11.pdf
05 листопада 2019 19:05
Локальні кошториси 6-8.pdf
05 листопада 2019 19:05
Локальні кошториси 2-5.pdf
05 листопада 2019 19:05
Локальний кошторис 1.pdf
05 листопада 2019 19:05
Лист-відгук.PDF
05 листопада 2019 19:05
Кваліфікація 3.pdf
05 листопада 2019 19:05
Кваліфікація 2.pdf
05 листопада 2019 19:05
Кваліфікація 1.pdf
05 листопада 2019 19:05
Договірна ціна.pdf
05 листопада 2019 19:05
21648_АРТХАУС_Гарантія_05_11_2019.rar

Публічні документи

15 листопада 2019 12:38
IMG_0001.pdf
15 листопада 2019 12:38
IMG.pdf
05 листопада 2019 23:10
Електронний підпис
05 листопада 2019 22:16
Електронний підпис
05 листопада 2019 21:51
Настанова з якості ZIP - WinRAR.zip
05 листопада 2019 21:51
IMGЦінова пропозиція.pdf
05 листопада 2019 21:51
Підсумкова ресурси- WinRAR.zip
05 листопада 2019 21:51
Кошторис, ДЦ - WinRAR.zip
05 листопада 2019 21:51
Кошторис - WinRAR.zip
05 листопада 2019 21:51
Листи, довідки- WinRAR.zip
05 листопада 2019 21:51
IMG Календарний графік.pdf
05 листопада 2019 21:51
Паспорт директора- WinRAR.zip
05 листопада 2019 21:51
Ліцензія завірена копія.zip
05 листопада 2019 21:51
Гарантия 14299.zip
05 листопада 2019 21:51
Транспорт ZIP - WinRAR.zip
05 листопада 2019 21:51
Ліцензії, дозвіл ZIP - WinRAR.zip
05 листопада 2019 21:51
Інвентарний опис ОЗ.rar
05 листопада 2019 21:51
Аналогічний Договір ZIP - WinRAR.zip
05 листопада 2019 21:51
1 ДФ ZIP - WinRAR.zip
05 листопада 2019 21:51
Статут.rar

Публічні документи

06 листопада 2019 10:00
Лiцензiя_ТОВ_МК_Титан_2018.pdf
06 листопада 2019 10:00
Дозвiл_роботи_понад_1000В.pdf
06 листопада 2019 10:00
Витяг_ПДВ.pdf
06 листопада 2019 10:00
Виписка МК Титан з 12.07.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АртХаус

ТОВ "ФІРМА "БУДІВНИЦТВО ТА БУДІВЕЛЬНА КОМПЛЕКТАЦІЯ"

ТОВ "Монтажна компанія Титан"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АртХаус
#34394610
Відхилено 8 813 498,95
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 17:58
ТОВ "ФІРМА "БУДІВНИЦТВО ТА БУДІВЕЛЬНА КОМПЛЕКТАЦІЯ"
#22063923
Переможець 9 196 310,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "БУДІВНИЦТВО ТА БУДІВЕЛЬНА КОМПЛЕКТАЦІЯ"
#22063923
9 196 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 15:14
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2023 16:02
Додаткова угода _6 до Договору від 29.11.2019 р. _498-19.pdf зміни до договору
31 жовтня 2023 16:01
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 15:14
Дод. уг. _ 5 від 23.12.22.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 15:14
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 12:16
Дод.угода 4 строк продовж дог.docx зміни до договору
18 листопада 2021 12:14
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 16:12
Дод. угода _3 до дог. _498-19.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 15:39
Дод. уг. 2 до дог. _498-19 від 29.11.19.pdf зміни до договору
16 червня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 16:50
Дод. уг. _1 до дог. _498-19 від 29.11.19.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 16:49
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 17:48
договір укладений
29 листопада 2019 17:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Абзац 4 п.3.1. Розділу 3 "Ціна договору" Договору доповнити наступним змістом "Фінансування на січень-березень 2020р. становить 1 000 000,00грн., квітень-грудень 2020р. - 4 000 000,00грн.
Номер договору про закупівлю: 498-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в абзаці 4 п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору», замінити слова «фінансування на січень –березень 2020 р. становить 1 000 000,00 грн (один мільйон гривень 00 коп.) квітень – грудень 2020 р. – 4 000 000,00 (чотири мільйони гривень 00 коп.) словами наступного змісту : фінансування січень – червень 1984200,00 (один мільйон дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі двісті грн. 00 коп.), липень – грудень 3015800,00 грн. (три мільйони п'ятнадцять тисяч вісімсот грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 498-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п. 11.8.1 п. 11.8 розділу 11 «Інші умови» Договору у зв’язку з обмеженням видатків на фінансування судової влади у 2020 році з Державного бюджету України Сторони домовились: п. 3.1. та п.3.5. розділу 3 «Ціна договору» викласти в наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 498-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», про продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт по Договору №498-19 від 29.11.2019 р. (далі — «Договір») уклали цю Додаткову угоду № 4 (далі — Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Замовник та Підрядник дійшли згоди продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт та внести зміни до пунктів 10.1., а саме: пункт 10.1. викласти у редакції: «Даний Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2022 року, але до повного виконання Сторонами зобов’язань по Договору.».
Номер договору про закупівлю: 498-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», про продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт по Договору №498-19 від 29.11.2019 р. (далі — «Договір») уклали цю Додаткову угоду № 5 (далі — Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Замовник та Підрядник дійшли згоди продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт та внести зміни до пунктів 10.1., а саме: пункт 10.1. викласти у редакції: «Даний Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2023 року, але до повного виконання Сторонами зобов’язань по Договору.».
Номер договору про закупівлю: 498-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни шляхом зменшення на 5 340 125,66грн. (п’ять мільйонів триста сорок тисяч сто двадцять п’ять гривень 66 коп.) відповідно до фактично виконаних робіт, що складає 3 856 184,34 грн. (три мільйони вісімсот п’ятдесят шість тисяч сто вісімдесят чотири гривні 34 коп.), в тому числі єдиний податок (5%).
Номер договору про закупівлю: 498-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 856 184,34
UAH