Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень на 2020 рік
Dining services for 2020
Очікувана вартість
12 592 500,00 UAH
UA-2019-10-22-000023-c c76948b2c9f44fca8c0356681f241fec
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Башак Тетяна Вікторівна

+380968065969 kpni@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188286
Місцезнаходження: 50033, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Контактна особа: Башак Тетяна Вікторівна
+380968065969
kpni@i.ua
Додаткові контактні особи: Пінчук Петро Арсенович
+380673446262
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal institution "Krivorozhsky psychoneurological boarding school" of the Dnipropetrovsk regional council "
National ID: 03188286
Contact point: Пінчук Петро Арсенович
+380968065969
kpni@i.ua
Additional contacts: Pinchuk Petro Arsenovich
+380673446262

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 08:53
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 08:58
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 08:58
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:02
Очікувана вартість: 12 592 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 963,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 22 жовтня 2019 08:53
Enquiries until: 11 листопада 2019 08:58
Complaints submission until: до 17 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 листопада 2019 08:58

Information

Estimated total value: 12 592 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 62 963 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень на 2020 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Треньова,15
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Dining services for 2020
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги їдалень на 2020 рік Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 15:30
ТД-2020.doc
12 листопада 2019 15:30
новийПРОЕКТ договору.doc
23 жовтня 2019 15:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 08:54
ДОГОВІР НА БЕЗОПЛАТНЕ КОРИСТУВАННЯ.docx
22 жовтня 2019 08:54
Технологічне обладнання.docx
22 жовтня 2019 08:54
ОГОЛОШЕННЯ укр..docx
22 жовтня 2019 08:54
Оголошення на анг..docx
12 листопада 2019 15:30
ТД-2020.doc
23 жовтня 2019 12:40
ТД-2020.doc
22 жовтня 2019 08:54
ТД-2020.doc
12 листопада 2019 15:30
новийПРОЕКТ договору.doc
22 жовтня 2019 08:54
ПРОЕКТ договору готових страв.doc
23 жовтня 2019 15:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 14:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 08:54
ДОГОВІР НА БЕЗОПЛАТНЕ КОРИСТУВАННЯ.docx
22 жовтня 2019 08:54
Технологічне обладнання.docx
22 жовтня 2019 08:54
ОГОЛОШЕННЯ укр..docx
22 жовтня 2019 08:54
Оголошення на анг..docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 листопада 2019
UA-2019-10-22-000023-cc76948b2c9f44fca8c0356681f241fec
Найменування: Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188286
Місцезнаходження: 50033, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МІКА ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ФУД-КУК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Реут Андрій Олександрович Документи
Відхилено
Документи

Документи

21 листопада 2019 09:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 листопада 2019 17:18
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:18
Електронний підпис
18 листопада 2019 16:01
Електронний підпис
18 листопада 2019 16:01
Електронний підпис
14 листопада 2019 17:51
Електронний підпис
14 листопада 2019 17:51
Електронний підпис
14 листопада 2019 17:48
Дод 1 Тендерна пропозиція.zip
14 листопада 2019 17:48
Дод 6 підсобне господарство.pdf
14 листопада 2019 17:48
Дод 5 Інші документи.zip
14 листопада 2019 17:48
Дод 2 Працівники медкнижки.zip
14 листопада 2019 17:48
Дод 2 Наявність МТБ.zip

Документи

21 листопада 2019 09:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 грудня 2019 14:10
Документи від переможця
06 грудня 2019 12:45
Довідка банкрутство
06 грудня 2019 12:45
Документи від переможця
20 листопада 2019 12:16
Електронний підпис
20 листопада 2019 12:16
Електронний підпис
20 листопада 2019 11:57
Протоколи випробувань.pdf
20 листопада 2019 11:57
Розрахунок ціни послуг.pdf
20 листопада 2019 11:57
Довідка щодо забезпечення.pdf
20 листопада 2019 11:57
Проект договору.pdf
20 листопада 2019 11:57
Оригінал відгуку.pdf
20 листопада 2019 11:57
Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2019 11:57
Копія штатного розпису.pdf
20 листопада 2019 11:57
Копія звіту 1ДФ .pdf
20 листопада 2019 11:57
Копія Статуту.pdf
20 листопада 2019 11:57
Орієнтовне меню.pdf
20 листопада 2019 11:57
Експлуатаційний дозвіл.pdf
20 листопада 2019 11:57
Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2019 11:57
Реєстр наданих документів.pdf

Документи

21 листопада 2019 09:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 листопада 2019 07:46
Електронний підпис
21 листопада 2019 07:39
4.Додаток 3.pdf
21 листопада 2019 07:39
3.Додаток 2.pdf
21 листопада 2019 07:39
1.Реєстр наданий документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІКА ГРУП"

ТОВ ФУД-КУК

ФОП Реут Андрій Олександрович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД-КУК 12 591 405,00
UAH з ПДВ
12 527 895,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІКА ГРУП" 12 590 310,00
UAH з ПДВ
12 590 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 14:10
Документи від переможця
06 грудня 2019 12:45
Довідка банкрутство
06 грудня 2019 12:45
Документи від переможця
20 листопада 2019 12:16
Електронний підпис
20 листопада 2019 12:16
Електронний підпис
20 листопада 2019 11:57
Протоколи випробувань.pdf
20 листопада 2019 11:57
Розрахунок ціни послуг.pdf
20 листопада 2019 11:57
Довідка щодо забезпечення.pdf
20 листопада 2019 11:57
Проект договору.pdf
20 листопада 2019 11:57
Оригінал відгуку.pdf
20 листопада 2019 11:57
Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2019 11:57
Копія штатного розпису.pdf
20 листопада 2019 11:57
Копія звіту 1ДФ .pdf
20 листопада 2019 11:57
Копія Статуту.pdf
20 листопада 2019 11:57
Орієнтовне меню.pdf
20 листопада 2019 11:57
Експлуатаційний дозвіл.pdf
20 листопада 2019 11:57
Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2019 11:57
Реєстр наданих документів.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 17:18
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:18
Електронний підпис
18 листопада 2019 16:01
Електронний підпис
18 листопада 2019 16:01
Електронний підпис
14 листопада 2019 17:51
Електронний підпис
14 листопада 2019 17:51
Електронний підпис
14 листопада 2019 17:48
Дод 1 Тендерна пропозиція.zip
14 листопада 2019 17:48
Дод 6 підсобне господарство.pdf
14 листопада 2019 17:48
Дод 5 Інші документи.zip
14 листопада 2019 17:48
Дод 2 Працівники медкнижки.zip
14 листопада 2019 17:48
Дод 2 Наявність МТБ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД-КУК

ТОВ "МІКА ГРУП"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФУД-КУК
#42665176
12 527 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 10:23
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 13:59
д.у.7 до дог.139.pdf зміни до договору
21 січня 2021 13:57
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:24
д.у.6.1.pdf зміни до договору
04 січня 2021 13:20
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:28
д.у.6.pdf зміни до договору
04 січня 2021 11:01
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 13:34
д.у._ 5дог.139.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:30
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 13:15
д.у._ 4 дог.Фуд-Кук.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 11:08
дод.уг.3.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 13:41
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 09:46
дод.угода № 2 зміни до договору
13 лютого 2020 09:41
додаток 1 зміни до договору
13 лютого 2020 09:41
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:13
Додаток 1 зміни до договору
03 січня 2020 16:58
дод.угода №1 зміни до договору
03 січня 2020 16:58
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 12:44
меню ст 5 укладений
20 грудня 2019 12:15
меню ст4 укладений
20 грудня 2019 12:15
меню ст 3 укладений
20 грудня 2019 12:15
меню ст2 укладений
20 грудня 2019 12:15
меню ст1 укладений
20 грудня 2019 12:15
додаток 2 укладений
20 грудня 2019 12:15
додаток 1 укладений
20 грудня 2019 12:15
Договір 5ст укладений
20 грудня 2019 12:15
Договір 4ст укладений
20 грудня 2019 12:15
Договір 3ст укладений
20 грудня 2019 12:15
Договір 2 ст. укладений
20 грудня 2019 12:15
Договір 1 ст. укладений
20 грудня 2019 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою коригування обсягів закупівлі, з причини неповного виконання ліжкоднів в межах січень-листопад 2020року, відповідно до п.3.2 Договору № 139 від 20.12.2019р. зменшити загальну суму Договору на суму 710668.80грн. в межах річного кошторису "Замовника" та викласти п.3.1 Договору у новій редакції: "3.1 Загальна сума Договору складає 7974013.44грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" ст.41 п.6, та Договору № 139 від 20.12.2020р. п. 10.3 продовжити дії Договору № 139 від 20.12.2020р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі до 28.02.2021року та викласти п.10.1 Договору № 139 від 20.12.2020р. у новій редакції "Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та скріплення печатками сторін і діє з 01.01.2020р. до 28.02.2021р."
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою коригування обсягів закупівлі, з причини неповного виконання ліжко-днів в межах грудня 2020р., відповідно до п.3.2 Договору №139 від 20.12.2019року зменшити загальну суму Договору на суму 79677,44грн. в межах річного кошторису "Замовника" та викласти п.3.1 у новій редакції. "3.1. Загальна сума Договору складає 7894336.00грн. без ПДВ". Керуючись п.4.3 та п.4.4 Договору № 139 від 20.12.2019р. внести зміни у додаток №2 до Договору №139 від 20.12.2019р. перелік продуктів харчування від підсобного господарства які плануються передати на харчування підопічних у 2020р. та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" зі змінами та доповненнями та умовами Договору №139 від 20.12.2019р. п.10.3 яким передбачено, що дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі, укладеному у 2020р., якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Продовжити строк дії Договору №139 від 20.12.2019р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі до 28.01.2021р. П.10.1 Договору №139 від 20.12.219р. викласти у наступній редакції "Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та скріплення печатками Сторін і діє з 01.01.2020р. до 28.02.2021р., але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов'язань". Ціна даної Додаткової угоди становить не більше 20% від вартості укладеного Договору №139 від 20.12.2019р., а саме (59днів х 300чол. х 79,36грн.) 1404672,00грн. без ПДВ. З урахуванням фактичного бюджетного фінансування видатків Замовника вартість харчування підопічних інтернату з 01.01.2021р. складатиме 79,36грн. на одну особу на день в межах Договору №139 від 20.12.2019р. Керуючись п.4.3 та п.4.4 Договору №139 від 20.12.2019р. оформити додаток №2 "перелік продуктів харчування від підсобного господарства які плануються передати на харчування підопічних на період з 01.01.2021р. по 28.02.2021р." до Договору №139 від 20.12.2019р. у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" зі змінами та доповненнями та умовами Договору №139 від 20.12.2019р. п.10.3 яким передбачено, що дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі, укладеному у 2020р., якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Продовжити строк дії Договору №139 від 20.12.2019р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі до 28.01.2021р. П.10.1 Договору №139 від 20.12.219р. викласти у наступній редакції "Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та скріплення печатками Сторін і діє з 01.01.2020р. до 28.02.2021р., але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов'язань". Ціна даної Додаткової угоди становить не більше 20% від вартості укладеного Договору №139 від 20.12.2019р., а саме (59днів х 300чол. х 79,36грн.) 1404672,00грн. без ПДВ. З урахуванням фактичного бюджетного фінансування видатків Замовника вартість харчування підопічних інтернату з 01.01.2021р. складатиме 79,36грн. на одну особу на день в межах Договору №139 від 20.12.2019р. Керуючись п.4.3 та п.4.4 Договору №139 від 20.12.2019р. оформити додаток №2 "перелік продуктів харчування від підсобного господарства які плануються передати на харчування підопічних на період з 01.01.2021р. по 28.02.2021р." до Договору №139 від 20.12.2019р. у новій редакції.Всі інші умови Договору про надання послуг №139 від 20.12.2019р. залишаються не змінними. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання та діє протягом строку дії Договору №139 від 20.12.2019р. до 28.02.2021р та є невід'ємною йогочастиною.
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою коригування обсягів закупівлі, відповідно до п.3.2 Договору №139 від 20.12.2019року зменшити загальну суму Договору на суму 724239.36грн. в межах річного кошторису "Замовника" та п.3.1 викласти у новій редакції. "3.1. Загальна сума Договору складає 8574768.64грн. без ПДВ. Всі інші умови Договору про надання послуг №139 від 20.12.2019року залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 8 574 768,64
UAH