Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами код ДК 021:2015 90500000-2 (за індивідуальним графіком та місцем розташування контейнерів) (кошти загального та спеціального фондів)
Очікувана вартість
577 000,00 UAH
UA-2019-10-21-003880-b f4d33946688e4e5ca523bcb922bc83f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 19:25
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 22:00
Початок аукціону: 06 листопада 2019 11:00
Очікувана вартість: 577 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 885,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90500000-2: Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
394.8 тонни
Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами код ДК 021:2015 90500000-2 (за індивідуальним графіком та місцем розташування контейнерів) (кошти загального та спеціального фондів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Університетська,1 (за місцем розташуванням корпусів Університету)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90500000-2 — Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України. Замовник оплату Послуг здійснює на підставі Актів приймання-передачі, рахунку та накладних шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником наданих Послуг протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідних актів приймання- передачі наданих послуг. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Санком-Львів 563 908,63
UAH з ПДВ
563 908,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІНЕРА УКРАЇНА" 576 411,95
UAH з ПДВ
576 411,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 10:35
Довідка банк свіжа.pdf
29 жовтня 2019 10:58
24 реєстр.pdf
29 жовтня 2019 10:58
21 довідка по 17 статті.pdf
29 жовтня 2019 10:58
17 проект договору.pdf
29 жовтня 2019 10:58
11 довідка банк.pdf
29 жовтня 2019 10:58
4 техогляди.pdf
29 жовтня 2019 10:58
3 Техпаспорти.pdf
29 жовтня 2019 10:58
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 10:42
32 проект договору.pdf
24 жовтня 2019 10:42
28 Наказ на директора.pdf
24 жовтня 2019 10:42
15 Ідентиф директора.pdf
24 жовтня 2019 10:42
14 паспорт директора.pdf
24 жовтня 2019 10:42
13 СТАТУТ 27 квітня 2017.PDF
24 жовтня 2019 10:42
12 Довідка ст.17.pdf
24 жовтня 2019 10:42
11 відгук про співпрацю.pdf
24 жовтня 2019 10:42
10 акти наданих послуг.pdf
24 жовтня 2019 10:42
7 Довідка Євро 5-6.pdf
24 жовтня 2019 10:42
5 Договір оренди 04.05.2018.pdf
24 жовтня 2019 10:42
4 Договір оренди 24.04.2017.pdf
24 жовтня 2019 10:42
3_6 техпаспорт 6.pdf
24 жовтня 2019 10:42
3_5 техпаспорт 5.pdf
24 жовтня 2019 10:42
3_3техпаспорт 3.pdf
24 жовтня 2019 10:42
3_3 техпаспорт 4.pdf
24 жовтня 2019 10:42
3_2 техпаспорт 2.pdf
24 жовтня 2019 10:42
3_1 техпаспорт 1.pdf
24 жовтня 2019 10:42
2_2 Сертифікат.pdf
24 жовтня 2019 10:42
2_1 Сертифікат.pdf
24 жовтня 2019 10:42
1 Тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 10:42
0 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Санком-Львів

ТОВ "ГРІНЕРА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Санком-Львів
#34711924
Переможець 563 908,63
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 22:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 22:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Санком-Львів
#34711924
563 908,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2020 18:30
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 18:31
Додаткова угода_Сміття_3.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 18:28
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 19:29
Додаткова угода_№ 2_Вивіз сміття_Санком.pdf зміни до договору
29 січня 2020 19:27
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 17:02
Додаткова угода_1_Вивіз смяття (індивідуальний графік)_продовження.pdf зміни до договору
03 січня 2020 17:00
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 14:56
Договір про закупівлю Послуги у сфері поводження зі сміттям_2019.pdf укладений
27 листопада 2019 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору та відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжити строк дії договору на 2020 р., достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному у 2019 р.
Номер договору про закупівлю: 26/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в 2019 році, а саме на суму 112781,72 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 26/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині зміни розрахункового рахунку та у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в 2019 році, видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, на суму 112781,72 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 26/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 563 908,63
UAH (в тому числі ПДВ 93 984,77 UAH)