Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-10-21-003857-b 2699705852bf449996ece20ea2cd0b58
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Рудницький

+380444810640 v.rudnytskiy@hcj.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Код ЄДРПОУ: 00013698
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А
Контактна особа: Вячеслав Рудницький
+380444810640
v.rudnytskiy@hcj.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 19:05
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 19:04
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 19:04
Початок аукціону: 07 листопада 2019 11:43
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплект
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, Київ, Студентська 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:38
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю «Електричні побутові прилади» код ДК 021:2015 – 39710000-2 (кондиціонери) (далі – Тендерна документація) зазначено: «Будь-яке посилання в цій документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент». 2. Додатком 2 до тендерної документації передбачено що: «Товар, що є предметом закупівлі, має бути новим, таким, що не був у використанні, за технічними, якісними та кількісними характеристиками повинен відповідати нижченаведеним технічним вимогам (або еквівалент). Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам Замовника, Учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про найменування виробника запропонованого товару, країну походження, точне маркування моделі, технічні та якісні характеристики запропонованого товару, гарантійний строк експлуатації кожної позиції товару, а також іншу інформацію, яка на думку Учасника, стосується предмета закупівлі, що пропонується до постачання.». 3. У пункті 5 розділу І Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.». У пункті 2 розділу V Тендерної документації зазначено: «Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, на умовах DDP – Інкотермс у редакції 2010 року, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, включаючи витрати на транспортування, страхування, з урахуванням вартості вантажних робіт у місцях завантаження, розвантаження та складанням товару. Загальна ціна пропозиції відкритих торгів та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені учасниками без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягає зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок/надбавок. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, дозволів, ліцензій (у тому числі експортних та імпортних), сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів, дозволів, ліцензій, сертифікатів. ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України. Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання. До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються Замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.»
Низькотемпературні комплекти
Дата подання: 24 жовтня 2019 15:06
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 15:06
Доброго дня. Чи Ви впевнені в необхідності оснащення кондиціонерів низькотемпературними комплектами, адже за умовами тендеру, кондиціонери мають бути інверторного типу, одже не потребують НТК для роботи в режимі "Обігрів" в холодний період року. НТК використовуються при необхідності охолоджувати приміщення в зимовий період (наприклад в приміщеннях серверних). В такому разі використовуються кондиціонери on/off, які оснащуються НТК. Уточніть будь-ласка, чи є необхадність в охолодженні в зимній період? Якщо такої необхадності немає, чи можливо подати комерційну пропозицію без НТК?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, зміни будуть оприлюднені 25.10.149.
Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕНСЕЙ ГРУП" 213 120,00
UAH з ПДВ
213 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТАЙРА" 257 783,00
UAH з ПДВ
249 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛЯКОВА ІРИНА СЕРГІЇВНА" 320 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПЛЕКС ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" 319 008,00
UAH з ПДВ
299 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 15:51
Електронний підпис
06 листопада 2019 15:50
Досвід (оновлена).pdf
06 листопада 2019 15:50
Статут стор 7-13.pdf
06 листопада 2019 15:50
Статут стор 1-7.pdf
06 листопада 2019 15:50
Статут з Останіми змінами.pdf
06 листопада 2019 15:50
скан сс кондиционер SENSEI MBW.pdf
06 листопада 2019 15:50
Сертификат SENSEI 2019 SUX.pdf
06 листопада 2019 15:50
Проект Договору Додаток 5.pdf
06 листопада 2019 15:50
Працівники (оновлена).pdf
06 листопада 2019 15:50
Опис Сенсей груп.pdf
06 листопада 2019 15:50
Неліцензування.pdf
06 листопада 2019 15:50
наказ, проткол Сенсей (1).pdf
06 листопада 2019 15:50
Лист-згода на обробку даних.pdf
06 листопада 2019 15:50
Лист гарантія санкції.pdf
06 листопада 2019 15:50
Інструкція MBW.pdf
06 листопада 2019 15:50
Додаток 2 Технічні х-ки.pdf
06 листопада 2019 15:50
Довідка ст.17(Вплив).pdf
06 листопада 2019 15:50
Довідка ст.17 (7).pdf
06 листопада 2019 15:50
Довідка ст.17 (6).pdf
06 листопада 2019 15:50
Довідка ст.17 (5).pdf
06 листопада 2019 15:50
Довідка ст.17 (4).pdf
06 листопада 2019 15:50
Довідка ст.17 (3).pdf
06 листопада 2019 15:50
Довідка ст.17 (2).pdf
06 листопада 2019 15:50
Довідка ст.17 (1).pdf
06 листопада 2019 15:50
Відгук.pdf
06 листопада 2019 15:50
Висновок СЕС МБВ.pdf
06 листопада 2019 15:50
Виписка ЄДРПОУ.PDF
06 листопада 2019 15:50
07_Свідоцтво ПДВ СЕНСЕЙ.PDF

Публічні документи

06 листопада 2019 13:06
Електронний підпис
06 листопада 2019 12:53
ТХ Leberg.pdf
06 листопада 2019 12:53
ТХ Chigo.pdf
06 листопада 2019 12:53
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2019 12:53
Лист вдячності Еко Рембуд.pdf
06 листопада 2019 12:53
Додаток до ДПВ 2019 Chigo.PDF
06 листопада 2019 12:53
Додаток №2.pdf
06 листопада 2019 12:53
Висновок СЕС LEBERG.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 15:58
Електронний підпис
06 листопада 2019 15:54
Сертификаты Chigo 2019.rar
06 листопада 2019 15:54
Паспорт 16.jpg
06 листопада 2019 15:54
Паспорт 14_15.jpg
06 листопада 2019 15:54
Паспорт 12_13.jpg
06 листопада 2019 15:54
Паспорт 1.jpg
06 листопада 2019 15:54
Паспорт 2_3.jpg
06 листопада 2019 15:54
Паспорт 4_5.jpg
06 листопада 2019 15:54
Паспорт 6_7.jpg
06 листопада 2019 15:54
Паспорт 8_9.jpg
06 листопада 2019 15:54
Паспорт 10_11.jpg
06 листопада 2019 15:54
Свідоцтво.jpg
06 листопада 2019 15:54
Витяг 1.jpg
06 листопада 2019 15:54
Витяг 2.jpg
06 листопада 2019 15:09
Електронний підпис
06 листопада 2019 15:03
Відгук_2.pdf
06 листопада 2019 15:03
ВН аналогічного досвіду.jpg
06 листопада 2019 15:03
Договір 1.jpg
06 листопада 2019 15:03
Договір 2.jpg
06 листопада 2019 15:03
Договір 3.jpg
06 листопада 2019 15:03
Договір 4.jpg
06 листопада 2019 15:03
Договір 5.jpg

Публічні документи

14 листопада 2019 14:09
Електронний підпис
14 листопада 2019 14:02
Dovidka_МВС.zip
14 листопада 2019 14:02
Довідка з ДФС.pdf
14 листопада 2019 14:02
Довідка (3).zip
14 листопада 2019 14:02
Довідка (2).zip
05 листопада 2019 11:35
Електронний підпис
05 листопада 2019 11:00
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 11:00
Статут ТОВ КІТ.pdf
05 листопада 2019 11:00
Лист довідка.pdf
05 листопада 2019 11:00
Інформація про МТБ.pdf
05 листопада 2019 11:00
Довідка ТОВ КІТ.pdf
05 листопада 2019 11:00
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕНСЕЙ ГРУП"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТАЙРА"

ФОП "ПОЛЯКОВА ІРИНА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "КОМПЛЕКС ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕНСЕЙ ГРУП"
#37534118
Відхилено 213 120,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 15:36
ТОВ "КОМПАНІЯ ТАЙРА"
#42240924
Відхилено 249 999,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 15:35
ФОП "ПОЛЯКОВА ІРИНА СЕРГІЇВНА"
#3141320102
Відхилено 250 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 17:08
ТОВ "КОМПЛЕКС ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
#32834281
Переможець 299 999,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 09:50

Документи

12 листопада 2019 15:36
Електронний підпис
12 листопада 2019 15:35
Протокол 127 12.11.pdf
07 листопада 2019 12:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 листопада 2019 15:35
Електронний підпис
13 листопада 2019 15:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
13 листопада 2019 15:34
Протокол 129.pdf

Документи

13 листопада 2019 17:08
Електронний підпис
13 листопада 2019 17:07
Протокол 130.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПЛЕКС ІНЖЕНЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
#32834281
299 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 10:10
Договір 102.pdf укладений
26 листопада 2019 10:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 299 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 999,83 UAH)