Екскаватор одноковшовий повноповоротний JCB JS-160W (або еквівалент)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-10-21-003832-b 910278b493ef4a6d940386aec6ac558b
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Басейнове управління водних ресурсів річок Прут та Сірет
Код ЄДРПОУ: 34519322
Місцезнаходження замовника: 58013, Україна, Чернівецька обл., Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194-Б
Контактна особа замовника: Геніч Мальвіна Мар'янівна
380372247374
dpbuvr@dpbuvr.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 15:13
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Екскаватор одноковшовий повноповоротний JCB JS-160W (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом одного місяця після отримання товару за місцем поставки, вказаним Замовником у п.5.1. даного договору, отримання накладної, товарно-транспортної накладної, інструкції по експлуатації транспорту, сертифіката відповідності на запропонований транспорт, копію якого подано Постачальником у складі тендерної пропозиції, оригіналів всіх документів, необхідних для реєстрації транспорту у відповідних органах, а також підписання Сторонами акта прийому-передачі. Джерело фінансування: державний бюджет України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-22-000023 ● da1e348290a0436d8939c7adc308ebdd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-22
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-22 17:09:06
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
22.10.2019 № 45

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 22 жовтня 2019 року №45

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2019-10-21-003832-b від 21.10.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-23 10:11:09

Про надання пояснень

Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Екскаватор одноковшовий повноповоротний JCB JS-160W (або еквівалент)», кодом за ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-21-003832-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-24 17:08:18

Відповідь у межах звернення Уповноваженого органу

Замовником отримано звернення в межах здійснення процедури відкритих торгів UA-2019-10-21-003832-b, про що повідомляємо, що нами враховані всі зауваження та внесені зміни та приведено у відповідність до чинного законодавства умови оголошення цієї закупівлі,

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-11-13 15:29:56

Пояснення до висновку

Замовником прикріплено додатково файл з поясненнями.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У межах проведення процедури закупівлі Екскаватор одноковшовий повноповоротний JCB JS-160W (або еквівалент) з індивідуальним номером UA-2019-10-21-003832-b було отримано звернення про що Замовник повідомляє: Щодо ПДВ Замовником внесено зміни від 05.11.2019 року та відредаговано відповідно до зазначених зауважень. Щодо «Джерела фінансування», то Замовником внесені зміни від 24.10.2019 року в оголошення цієї закупівлі в полі де зазначено Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та зазначено, що таке здійснюється з Державного бюджету України.

2019-11-06 18:25:39

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 16 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Басейнове управління водних ресурсів річок Прут та Сірет, 34519322, Україна, Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194-Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: Екскаватор одноковшовий повноповоротний JCB JS-160W (або еквівалент), 1800000UAH, 43260000-3, ДК021, 1, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: 910278b493ef4a6d940386aec6ac558b, 2019-10-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Басейнового управління водних ресурсів річок Прут та Сірет (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.10.2019, зміни, внесені до тендерної документації від 24.10.2019, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 24 жовтня 2019 року. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490). Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону Замовник в описі методики оцінки за критерієм «Ціна» не зазначив інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Також, за результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить переліку підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників, чим не дотримано вимоги абзацу 8 частини першої статті 31 Закону. Слід зазначити, що відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 01 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 22, та абзацу 8 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

.

2019-11-11 10:05:54

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АНДРУЩАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ" 1 781 640,00
UAH з ПДВ
1 781 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агробудналадка" 1 799 999,00
UAH з ПДВ
1 799 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПМК-77 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 17:59
Цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2019 17:59
фото.pdf
12 листопада 2019 17:59
Технічна частина_1573574056.pdf
12 листопада 2019 17:59
Проект договора.pdf
12 листопада 2019 17:59
ВПВ17.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 15:47
sign.p7s
12 листопада 2019 15:41
Установчі документи.PDF
12 листопада 2019 15:41
Уповноважена особа.PDF
12 листопада 2019 15:41
Проект договору.PDF
12 листопада 2019 15:41
Документи.PDF
12 листопада 2019 15:41
Документи згідно вимог.PDF
12 листопада 2019 15:41
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

12 листопада 2019 14:19
проект договору.pdf
12 листопада 2019 14:19
свідоцтво ТЗ.pdf
12 листопада 2019 14:19
про захист довкілля.pdf
12 листопада 2019 14:19
відомості про учасника.pdf
12 листопада 2019 14:19
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 16:53
Технічна частина.pdf
12 листопада 2019 16:53
Інші документи.rar
12 листопада 2019 16:53
ВПВ17.pdf
12 листопада 2019 16:53
КК.pdf
12 листопада 2019 16:53
Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АНДРУЩАК ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ"
#2497003752
Очікує рішення 1 781 640,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 15:46

Документи

13 листопада 2019 15:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Актуальні тендери

До пошуку