32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний мультимедійний комплекс для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних класах) (джерело фінансування-кошти державного бюджету).
Очікувана вартість
479 690,00 UAH
UA-2019-10-21-003828-b c637bc25807848bc97d5b4b28e1f8fbb
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2 ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24145677
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Пролетарська, 1
Контактна особа: Тетяна Кривоконь
+380975717957
7-17-10@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 11:29
Очікувана вартість: 479 690,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 398,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплекс для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних класах.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, Святомиколаївська, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника.У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:39
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Товар повинен відповідати вимогам (але не нижче вказаних характеристик) відповідно до наказу МОНУ від 23.04.2018р. № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти», iз змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 873 від 21.06.2019, не зважаючи на конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару. 2. До участі ФОП, не платники ПДВ допускаються. До остаточної ціни ПДВ 20% додаватись не будуть. Цінові пропозиції всіх учасників без ПДВ порівнюватись не будуть.
Документація
Дата подання: 22 жовтня 2019 11:27
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 12:12
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Товар повинен відповідати вимогам (але не нижче вказаних характеристик) відповідно до наказу МОНУ від 23.04.2018р. № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти», iз змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 873 від 21.06.2019, не зважаючи на конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару. 2. До участі ФОП, не платники ПДВ допускаються. До остаточної ціни ПДВ 20% додаватись не будуть. Цінові пропозиції всіх учасників без ПДВ порівнюватись не будуть.
Документація
Дата подання: 22 жовтня 2019 11:30
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 13:33
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: У додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник визначає ціну товару з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки, розвантажування, підключення, монтаж, встановлення, навчання, введення в експлуатацію обладнання, проведення випробувань та експертних досліджень у випадку поставки неякісного товару тощо.
Відповідь на запитання учасника: Документація 22.10.19, 11:27
Дата подання: 22 жовтня 2019 13:07
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 14:43
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь! Відповідь: Шановний учасник! Еквівалент, аналог – товар, що відповідає (є не гіршою) технічним вимогам та повністю задовольняє потреби Замовника. Учасник може запропонувати еквівалент Товару, вказавши його технічні характеристики з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. При цьому, технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі.Пакет програмного забезпечення LibreOffice розглядатися не будуть.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую!
Технічне запитання
Дата подання: 25 жовтня 2019 14:22
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 09:22
Шановний замовник чи будете розглядати Портативний комп'ютер (Ноутбук вчителя) з технологією TN+film, яка менше використовує енергії в порівнянні з матрицею IPS.
Відповідь: Добрий день. Відповідно до наказу МОНУ від 23.04.2018р. № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти», iз змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 873 від 21.06.2019 р. відеомонітор ноутбука повинен бути з технологією IPS.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-003828-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 листопада 2019 14:35
Оскарження переможця
ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ була оголошена закупівля за ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-21-003828-b.
За результатами протоколу №78 засідання тендерного комітету про визначення переможця від 15 листопада 2019 року ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2 ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ було прийнято рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
Згідно п.2 частини ІІ “Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі” Наказу ДП Прозорро” від 19.03.2019 № 10 замовник встановлює кваліфікаційні якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі до учасників процедури, а також іншу інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ” Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" було виявлено невідповідності тендерної документації у відповідності до вимогам замовника, а саме:
Згідно Додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ щодо предмету закупівлі: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний мультимедійний комплекс для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних класах) Замовником вимагалося п.3 Портативний комп'ютер (ноутбук): пакет програмних засобів офісного призначення: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною операційною системою; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; підтримка роботи з найбільш розповсюдженими файловими форматами, а також вбудований додаток для роботи з електронною поштою.
Також Замовником було зазначено, що УЧАСНИК НАДАЄ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ*:
1. Технічну специфікацію у вигляді інформації у довільній формі згідно із Додатком 1 “ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ” до цієї документації у формі порівняльної таблиці з технічними вимогами Замовника, що наведені у вказаному Додатку.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" надав довідку про відповідність технічним вимогам в якій запропонував портативний комп’ютер (Ноутбук вчителя) Acer A315-53 та в даній довідці не надав інформацію про те, що на запропонований ноутбук буде встановлений пакет програмних засобів офісного призначення: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною операційною системою; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; підтримка роботи з найбільш розповсюдженими файловими форматами, а також вбудований додаток для роботи з електронною поштою.
Отже, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" не відповідає вимогам в частині технічного завдання Замовника.
Враховуючи наведені вище аргументи, вимагаємо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій про визначення переможця від 15 листопада 2019 року. У випадку незадоволення нашої вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ” залишає за собою право подати скаргу до Антимонопольного комітету України у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 15:29
ТОВ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" у складі пропозиції надало довідку про відповідність технічним вимогам, в якій вказало необхідну інформацію у повному обсязі, в тому числі надало порівняльну таблицю характеристик. При цьому, ТОВ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" в даній довідці зазначило, що все програмне забезпечення інстальовано та має активовану ліцензію. Крім того, у складі пропозиції переможець надав технічні документи, що підтверджують якість пропонованого обладнання у повному обсязі.
Таким чином, пропозиція ТОВ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-10-21-003828-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 22 листопада 2019 16:28
Оскарження
ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ була оголошена закупівля за ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-21-003828-b.
За результатами протоколу №78 засідання тендерного комітету про визначення переможця від 15 листопада 2019 року ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2 ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ було прийнято рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
Шановний замовник, повідомляємо, що в довідці про відповідність технічним вимогам до тендерної документації на яку Ви даєте посилання учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" зазначено встановлення тільки Операційної системи:: попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями Microsoft Windows 10 Professional Ukrainian, з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом. Пристрій має етикетку справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, які містять попередньо інстальовану копію операційної системи Windows. Розміщується зазвичай на задній або нижній панелі пристрою, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору
Але Вами вимагалося встановлення пакету програмних засобів офісного призначення: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення OfficeProPlus 2019 UKR OLP NL Acdmc, сумісний з обраною операційною системою; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; підтримка роботи з найбільш розповсюдженими файловими форматами, а також вбудований додаток для роботи з електронною поштою.
ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" в даній довідці не зазначено, щодо наявності встановлення пакету програмних засобів офісного призначення: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною операційною системою; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; підтримка роботи з найбільш розповсюдженими файловими форматами, а також вбудований додаток для роботи з електронною поштою в даній довідці.
Отже, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" не відповідає вимогам в частині технічного завдання Замовника.
ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” вважає, що Замовник навмисно не вбачає видимі невідповідності тендерної документації учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ", що вказує на його змову з Учасником та на те, що він нехтуєте принципами добросовісної конкуренції серед Учасників та запроваджує корупційні дії та зловживання.
Враховуючи наведені вище аргументи, вимагаємо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій про визначення переможця від 15 листопада 2019 року. У випадку незадоволення нашої вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ” залишає за собою право подати скаргу до Антимонопольного комітету України у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 22:51
У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" надав документи про якість пропонованого обладнання та його відповідність технічним вимогам у повному обсязі. Документи містять підтвердження інсталяції ліцензійного програмного забезпечення. Таким чином, пропозиція ТОВ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" відповідає вимогам тендерної документації.

Документи

22 листопада 2019 15:29
Протокол розгляду вимоги.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" 478 200,00
UAH з ПДВ
478 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР" 479 000,00
UAH з ПДВ
479 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 479 514,00
UAH з ПДВ
479 514,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 17:34
sign.p7s
15 листопада 2019 17:34
Довідка МВС.PDF
15 листопада 2019 17:34
Тенедерна пропозиція.PDF
08 листопада 2019 16:46
sign.p7s
08 листопада 2019 16:45
Статут.PDF
08 листопада 2019 16:45
Виписка.PDF
08 листопада 2019 16:45
Опис.PDF
08 листопада 2019 16:45
Рішення про створення ТОВ.PDF
08 листопада 2019 16:45
Витяг з ЄДР 02.10.2019.PDF
08 листопада 2019 16:45
Витяг ПДВ.PDF
08 листопада 2019 16:45
Наказ на директора.PDF
08 листопада 2019 16:45
Лист-відгук викон договору.PDF
08 листопада 2019 16:45
Документи якості комплекс.pdf
08 листопада 2019 16:45
Cert_N16_N17_2019_ВВ 042-19442138649.pdf
08 листопада 2019 16:45
АСЕР 1 СЭС.pdf
08 листопада 2019 16:45
Якість Optoma.pdf
08 листопада 2019 16:45
Асер 2 СЭС.pdf
08 листопада 2019 16:45
N16_N17_042-19TR-PO dek.pdf
08 листопада 2019 16:45
V2_letter_N17.pdf
08 листопада 2019 16:45
Проект договору.PDF
08 листопада 2019 16:45
Лист-гарантія ч4, ст17.PDF
08 листопада 2019 16:45
Лист-Згода.PDF
08 листопада 2019 16:45
Відомості про учасника.PDF
08 листопада 2019 16:45
Гарантійний лист на товар.PDF
08 листопада 2019 16:45
Лист-гарантія ч2 ст17.PDF
08 листопада 2019 16:45
Лист-Гарантія ч5 ст17.PDF
08 листопада 2019 16:45
Лист-гарантія ч6 ст17.PDF
08 листопада 2019 16:45
Тенедерна пропозиція.PDF

Публічні документи

08 листопада 2019 17:00
Довідка про захист.PDF
08 листопада 2019 17:00
Технічне завдання.PDF
08 листопада 2019 17:00
Проект Договору.PDF
08 листопада 2019 17:00
Виписка.PDF
08 листопада 2019 17:00
Наказ23-1.PDF
08 листопада 2019 17:00
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

06 листопада 2019 10:14
sign.p7s
06 листопада 2019 10:13
30. Сертифікати дошки.pdf
06 листопада 2019 10:13
29. HP 250 G7 HP TR RED (TPN-C135) 23_11_2018.pdf
06 листопада 2019 10:12
25.1 квит за 2018.pdf
06 листопада 2019 10:12
25. звіти за 2018.pdf
06 листопада 2019 10:12
24.1 квит за 9мес2019.pdf
06 листопада 2019 10:12
24. звіти 9 мес2019.pdf
06 листопада 2019 10:12
20. Проект договору.pdf
06 листопада 2019 10:12
18. Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2019 10:12
16. Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
06 листопада 2019 10:12
15. Довідка ліцензування.pdf
06 листопада 2019 10:12
14. Довідка захист довкілля.pdf
06 листопада 2019 10:12
12. Порівняльна таблиця.pdf
06 листопада 2019 10:12
10. Довідка санкції.pdf
06 листопада 2019 10:12
9. Лист-згода.pdf
06 листопада 2019 10:12
8. Довідка про підпис.pdf
06 листопада 2019 10:12
6.НАКАЗ.pdf
06 листопада 2019 10:12
5.ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf
06 листопада 2019 10:12
4.СТАТУТ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
Переможець 478 200,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
478 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 грудня 2019 13:10
Дог. 80-Т від 02.12.19.PDF укладений
02 грудня 2019 13:09
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 11:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 478 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 79 700,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку