32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний мультимедійний комплекс для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних класах) (джерело фінансування-кошти державного бюджету).
Очікувана вартість
479 690,00 UAH
UA-2019-10-21-003828-b c637bc25807848bc97d5b4b28e1f8fbb
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2 ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24145677
Місцезнаходження замовника: 28000, Україна, Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Пролетарська, 1
Контактна особа замовника: Тетяна Кривоконь
+380975717957
7-17-10@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 11:29
Очікувана вартість: 479 690,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 398,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплекс для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних класах.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, Святомиколаївська, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника.У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:39
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Товар повинен відповідати вимогам (але не нижче вказаних характеристик) відповідно до наказу МОНУ від 23.04.2018р. № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти», iз змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 873 від 21.06.2019, не зважаючи на конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару. 2. До участі ФОП, не платники ПДВ допускаються. До остаточної ціни ПДВ 20% додаватись не будуть. Цінові пропозиції всіх учасників без ПДВ порівнюватись не будуть.
Документація
Дата подання: 22 жовтня 2019 11:27
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 12:12
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Товар повинен відповідати вимогам (але не нижче вказаних характеристик) відповідно до наказу МОНУ від 23.04.2018р. № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти», iз змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 873 від 21.06.2019, не зважаючи на конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару. 2. До участі ФОП, не платники ПДВ допускаються. До остаточної ціни ПДВ 20% додаватись не будуть. Цінові пропозиції всіх учасників без ПДВ порівнюватись не будуть.
Документація
Дата подання: 22 жовтня 2019 11:30
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 13:33
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: У додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник визначає ціну товару з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки, розвантажування, підключення, монтаж, встановлення, навчання, введення в експлуатацію обладнання, проведення випробувань та експертних досліджень у випадку поставки неякісного товару тощо.
Відповідь на запитання учасника: Документація 22.10.19, 11:27
Дата подання: 22 жовтня 2019 13:07
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 14:43
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь! Відповідь: Шановний учасник! Еквівалент, аналог – товар, що відповідає (є не гіршою) технічним вимогам та повністю задовольняє потреби Замовника. Учасник може запропонувати еквівалент Товару, вказавши його технічні характеристики з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. При цьому, технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі.Пакет програмного забезпечення LibreOffice розглядатися не будуть.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую!
Технічне запитання
Дата подання: 25 жовтня 2019 14:22
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 09:22
Шановний замовник чи будете розглядати Портативний комп'ютер (Ноутбук вчителя) з технологією TN+film, яка менше використовує енергії в порівнянні з матрицею IPS.
Відповідь: Добрий день. Відповідно до наказу МОНУ від 23.04.2018р. № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти», iз змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 873 від 21.06.2019 р. відеомонітор ноутбука повинен бути з технологією IPS.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-003828-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 листопада 2019 14:35
Оскарження переможця
ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ була оголошена закупівля за ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-21-003828-b.
За результатами протоколу №78 засідання тендерного комітету про визначення переможця від 15 листопада 2019 року ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2 ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ було прийнято рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
Згідно п.2 частини ІІ “Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі” Наказу ДП Прозорро” від 19.03.2019 № 10 замовник встановлює кваліфікаційні якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі до учасників процедури, а також іншу інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ” Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" було виявлено невідповідності тендерної документації у відповідності до вимогам замовника, а саме:
Згідно Додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ щодо предмету закупівлі: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний мультимедійний комплекс для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних класах) Замовником вимагалося п.3 Портативний комп'ютер (ноутбук): пакет програмних засобів офісного призначення: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною операційною системою; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; підтримка роботи з найбільш розповсюдженими файловими форматами, а також вбудований додаток для роботи з електронною поштою.
Також Замовником було зазначено, що УЧАСНИК НАДАЄ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ*:
1. Технічну специфікацію у вигляді інформації у довільній формі згідно із Додатком 1 “ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ” до цієї документації у формі порівняльної таблиці з технічними вимогами Замовника, що наведені у вказаному Додатку.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" надав довідку про відповідність технічним вимогам в якій запропонував портативний комп’ютер (Ноутбук вчителя) Acer A315-53 та в даній довідці не надав інформацію про те, що на запропонований ноутбук буде встановлений пакет програмних засобів офісного призначення: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною операційною системою; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; підтримка роботи з найбільш розповсюдженими файловими форматами, а також вбудований додаток для роботи з електронною поштою.
Отже, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" не відповідає вимогам в частині технічного завдання Замовника.
Враховуючи наведені вище аргументи, вимагаємо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій про визначення переможця від 15 листопада 2019 року. У випадку незадоволення нашої вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю “КРЕО СІНЕРЖІ” залишає за собою право подати скаргу до Антимонопольного комітету України у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" 478 200,00
UAH з ПДВ
478 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР" 479 000,00
UAH з ПДВ
479 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 479 514,00
UAH з ПДВ
479 514,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 17:34
sign.p7s
15 листопада 2019 17:34
Довідка МВС.PDF
15 листопада 2019 17:34
Тенедерна пропозиція.PDF
08 листопада 2019 16:46
sign.p7s
08 листопада 2019 16:45
Статут.PDF
08 листопада 2019 16:45
Виписка.PDF
08 листопада 2019 16:45
Опис.PDF
08 листопада 2019 16:45
Рішення про створення ТОВ.PDF
08 листопада 2019 16:45
Витяг з ЄДР 02.10.2019.PDF
08 листопада 2019 16:45
Витяг ПДВ.PDF
08 листопада 2019 16:45
Наказ на директора.PDF
08 листопада 2019 16:45
Лист-відгук викон договору.PDF
08 листопада 2019 16:45
Документи якості комплекс.pdf
08 листопада 2019 16:45
Cert_N16_N17_2019_ВВ 042-19442138649.pdf
08 листопада 2019 16:45
АСЕР 1 СЭС.pdf
08 листопада 2019 16:45
Якість Optoma.pdf
08 листопада 2019 16:45
Асер 2 СЭС.pdf
08 листопада 2019 16:45
N16_N17_042-19TR-PO dek.pdf
08 листопада 2019 16:45
V2_letter_N17.pdf
08 листопада 2019 16:45
Проект договору.PDF
08 листопада 2019 16:45
Лист-гарантія ч4, ст17.PDF
08 листопада 2019 16:45
Лист-Згода.PDF
08 листопада 2019 16:45
Відомості про учасника.PDF
08 листопада 2019 16:45
Гарантійний лист на товар.PDF
08 листопада 2019 16:45
Лист-гарантія ч2 ст17.PDF
08 листопада 2019 16:45
Лист-Гарантія ч5 ст17.PDF
08 листопада 2019 16:45
Лист-гарантія ч6 ст17.PDF
08 листопада 2019 16:45
Тенедерна пропозиція.PDF

Публічні документи

08 листопада 2019 17:00
Довідка про захист.PDF
08 листопада 2019 17:00
Технічне завдання.PDF
08 листопада 2019 17:00
Проект Договору.PDF
08 листопада 2019 17:00
Виписка.PDF
08 листопада 2019 17:00
Наказ23-1.PDF
08 листопада 2019 17:00
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

06 листопада 2019 10:14
sign.p7s
06 листопада 2019 10:13
30. Сертифікати дошки.pdf
06 листопада 2019 10:13
29. HP 250 G7 HP TR RED (TPN-C135) 23_11_2018.pdf
06 листопада 2019 10:12
25.1 квит за 2018.pdf
06 листопада 2019 10:12
25. звіти за 2018.pdf
06 листопада 2019 10:12
24.1 квит за 9мес2019.pdf
06 листопада 2019 10:12
24. звіти 9 мес2019.pdf
06 листопада 2019 10:12
20. Проект договору.pdf
06 листопада 2019 10:12
18. Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2019 10:12
16. Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
06 листопада 2019 10:12
15. Довідка ліцензування.pdf
06 листопада 2019 10:12
14. Довідка захист довкілля.pdf
06 листопада 2019 10:12
12. Порівняльна таблиця.pdf
06 листопада 2019 10:12
10. Довідка санкції.pdf
06 листопада 2019 10:12
9. Лист-згода.pdf
06 листопада 2019 10:12
8. Довідка про підпис.pdf
06 листопада 2019 10:12
6.НАКАЗ.pdf
06 листопада 2019 10:12
5.ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf
06 листопада 2019 10:12
4.СТАТУТ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
Переможець 478 200,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
478 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку