Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2019-10-21-003792-b 2f2be1226cae4d2ab4f242c31314d4a3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганзюк Антоніна

+380484965591
+380484965852
bddet-dom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ"
Код ЄДРПОУ: 03190610
Місцезнаходження: 67704, Україна , Одеська обл., м.Білгород-Дністровський, вул.Приморська, 62
Контактна особа: Ганзюк Антоніна
+380484965591,+380484965852
bddet-dom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом.
Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкритих торгів або застосування Закону.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Тендерним комітетом БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО ДИТЯЧОГО БУДИНКУ-ІНТЕРНАТУ двічі розпочиналась процедура закупівлі - Відкриті торги за предметом закупівлі «Картопля» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 03210000-6: Зернові культури та картопля).
Обидва рази торги було відмінено на підставі абзацу 4 ч.1 ст.31 Закону, а саме: «замовник відміняє торги за умови подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій».
Враховуючи зазначене вище, а також враховуючи потребу Замовника у забезпеченні відповідним видом товару для нормальної організації процесу харчування дітей, Замовнику необхідно здійснити закупівлю товару за предметом закупівлі «Картопля» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 03210000-6: Зернові культури та картопля), застосовуючи переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року
2. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-06-001094-b від 06.09.2019 року
3. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-24-002535-bвід 24.09.2019 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 18:43
Оскарження наміру укласти договір: 01 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кілограм
Картопля (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67704, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Приморська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунок Замовника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

21 жовтня 2019 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЮК ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА
#2101702204
Переможець 85 000,00
UAH
21 жовтня 2019 18:43

Документи

21 жовтня 2019 18:43
Електронний підпис
21 жовтня 2019 18:41
ПРОТОКОЛ про намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 18:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЮК ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА
#2101702204
85 000,00
UAH
Документи

Документи

21 жовтня 2019 18:43
Електронний підпис
21 жовтня 2019 18:41
ПРОТОКОЛ про намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2023 13:56
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 09:48
Сканировать1.PDF зміни до договору
27 січня 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:12
Сканировать1.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 09:11
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 12:25
Сканировать10001.PDF зміни до договору
01 листопада 2019 12:24
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 12:19
Сканировать1.PDF укладений
01 листопада 2019 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни, в сторону зменшення, дод.угода№1
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 85 000,00
UAH