Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2019-10-21-003792-b ● 2f2be1226cae4d2ab4f242c31314d4a3
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ" |
Код ЄДРПОУ: | 03190610 |
Місцезнаходження: | 67704, Україна , Одеська обл., м.Білгород-Дністровський, вул.Приморська, 62 |
Контактна особа: |
Ганзюк Антоніна +380484965591,+380484965852 bddet-dom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом.
Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкритих торгів або застосування Закону.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Тендерним комітетом БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО ДИТЯЧОГО БУДИНКУ-ІНТЕРНАТУ двічі розпочиналась процедура закупівлі - Відкриті торги за предметом закупівлі «Картопля» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 03210000-6: Зернові культури та картопля).
Обидва рази торги було відмінено на підставі абзацу 4 ч.1 ст.31 Закону, а саме: «замовник відміняє торги за умови подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій».
Враховуючи зазначене вище, а також враховуючи потребу Замовника у забезпеченні відповідним видом товару для нормальної організації процесу харчування дітей, Замовнику необхідно здійснити закупівлю товару за предметом закупівлі «Картопля» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 03210000-6: Зернові культури та картопля), застосовуючи переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року
2. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-06-001094-b від 06.09.2019 року
3. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-24-002535-bвід 24.09.2019 року
Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкритих торгів або застосування Закону.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Тендерним комітетом БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО ДИТЯЧОГО БУДИНКУ-ІНТЕРНАТУ двічі розпочиналась процедура закупівлі - Відкриті торги за предметом закупівлі «Картопля» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 03210000-6: Зернові культури та картопля).
Обидва рази торги було відмінено на підставі абзацу 4 ч.1 ст.31 Закону, а саме: «замовник відміняє торги за умови подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій».
Враховуючи зазначене вище, а також враховуючи потребу Замовника у забезпеченні відповідним видом товару для нормальної організації процесу харчування дітей, Замовнику необхідно здійснити закупівлю товару за предметом закупівлі «Картопля» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 03210000-6: Зернові культури та картопля), застосовуючи переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року
2. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-06-001094-b від 06.09.2019 року
3. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-24-002535-bвід 24.09.2019 року
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2019 18:43 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 листопада 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кілограм
Картопля (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67704, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Приморська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
21 жовтня 2019 18:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЮК ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА #2101702204 |
Переможець |
85 000,00
UAH
|
21 жовтня 2019 18:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2020 09:48
|
Сканировать1.PDF | зміни до договору |
27 січня 2020 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 09:12
|
Сканировать1.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2019 12:25
|
Сканировать10001.PDF | зміни до договору |
01 листопада 2019 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2019 12:19
|
Сканировать1.PDF | укладений |
01 листопада 2019 12:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни, в сторону зменшення, дод.угода№1 |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |