Портативні комп’ютери (ноутбуки) (кошти обласного та місцевого бюджетів)
Очікувана вартість
134 100,00 UAH
UA-2019-10-21-003784-b 5082277b20cc4a48baf2eaaf30d378db
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІТКОВИЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" БЕРЕЗНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 35708231
Місцезнаходження замовника: 34622, Україна, Рівненська обл., с. Вітковичі, вул. Шкільна, буд. 33
Контактна особа замовника: Галина Пилипака
+380972334661
vitkovici@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 134 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 670,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Портативні комп’ютери (ноутбуки) (кошти обласного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34622, Україна, Рівненська область, село Вітковичі, вулиця Шкільна, будинок 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 жовтня 2019 18:12
Електронний цифровий підпис
21 жовтня 2019 18:08
Додаток 3 Проект договору.doc
21 жовтня 2019 18:08
ТД ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:40
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, на торги допускаються товари, різних марок та моделей за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника відповідатимуть вимогам замовника.
Відповідно до Тендерної документації, а саме до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - тендерна пропозиція, подається відповідно до форми запропонованої Замовником, додаток №1. Згідно даної форми Учасник повинен вказувати марку продукції, яку пропонує на торги. Тендерна пропозиція, яка не відповідає умовам тендерної документації відхиляється Замовником – пункт 3 розділ «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Так, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі, а також допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Документація
Дата подання: 22 жовтня 2019 12:32
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 17:18
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до технічного завдання (специфікації) Замовником передбачено передвстановлену ліцензійну операційну систему не нижче Windows 10 Home 64 bit з безкоштовними оновленнями, україномовним інтерфейсом.
Наша установа використовує лише ліцензійне програмне забезпечення. Інстальоване системне програмне забезпечення обов’язково буде перевірене спеціалістами на відповідність оригінальній операційній системі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 133 983,00
UAH з ПДВ
133 983,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 16:33
sign.p7s
11 листопада 2019 16:31
авторизаційні листи DELL.pdf
11 листопада 2019 16:31
Microsoft AEPCertificate .pdf
11 листопада 2019 16:31
Dell 3580, 3581, 3582.pdf
11 листопада 2019 16:31
Гарантійний лист на товар.pdf
11 листопада 2019 16:31
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 листопада 2019 16:31
технічні вимоги.pdf
11 листопада 2019 16:31
Відомості про Учасника.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
11 листопада 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку