Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поставка товару: паливні пелети із сосни (кошти місцевого бюджету загального фонду)
Очікувана вартість
197 600,00 UAH
UA-2019-10-21-003755-b 1f0ec3963c37491483dc2cdceb3911be
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Іванівна

+380968447546 laif.viktoria1313@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "САНАТОРНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) №43 "ЗОРЕНЬКА" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38028572
Місцезнаходження: 51922, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Дмитра Яворницького, 28
Контактна особа: Вікторія Іванівна
+380968447546
laif.viktoria1313@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Паливні пілети із сосни
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 тонни
Паливні пілети із сосни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51922, Україна, Дніпропетровська область, Кам,янське, Дмитра Яворницького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03411000-4 — Деревина хвойних порід

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Термін оплати-3 робочі дні з моменту постачання товару на підставі видаткової накладної та виставленного рахунка. У разі затримки бюджетного фінансування всі розрахунки здійснюються з дати отримання Покупцем бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

21 жовтня 2019 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПАПАЇКА ОЛЬГА ВІТАЛІЇВНА
#2993603200
Переможець 197 600,00
UAH
21 жовтня 2019 18:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2020 15:32
IMG_227520200121_170005.jpg зміни до договору
25 січня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2020 13:34
д.у. IMG_20200103_194523.jpg зміни до договору
06 січня 2020 13:31
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 13:57
IMG_20191108_142901.jpg зміни до договору
12 листопада 2019 13:53
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 18:42
4. IMG_20191021_181139.jpg укладений
21 жовтня 2019 18:41
2. IMG_20191021_181112.jpg укладений
21 жовтня 2019 18:41
1. IMG_20191021_183225.jpg укладений
21 жовтня 2019 18:41
3. IMG_20191021_181132.jpg укладений
21 жовтня 2019 18:41
ПАПАЇКА 2275.zip укладений
21 жовтня 2019 18:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника
Номер договору про закупівлю: 0110-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку договору в зв'язку з відсутністю фінансування
Номер договору про закупівлю: 0110-1
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку договору (затримка бюджетного фінансування)
Номер договору про закупівлю: 0110-1
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 197 600,00
UAH