Персональні комп’ютери в комплекті
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2019-10-21-003571-b 5f4c4cd5dc944588ad0e395a857aa634
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізький міський клінічний пологовий будинок №1" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 20232055
Місцезнаходження замовника: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., М.КРИВИЙ РІГ, ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКИЙ Р-Н , ПЛОЩА ВИЗВОЛЕННЯ БУД. 11
Контактна особа замовника: Олена Слізовська
+380564901848
roddom1@i.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 17:49
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 16:49
Початок аукціону: 06 листопада 2019 13:48
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплект
Персональні комп’ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, площа Визволення, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Персональні комп’ютери в комплекті (30 комплектів, відповідно до технічних вимог), кошти міського бюджету Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 жовтня 2019 17:14
Електронний цифровий підпис
21 жовтня 2019 17:10
Проект договору додаток 5.docx
21 жовтня 2019 17:10
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:44
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 16:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Умови проведення публічної закупівлі предмета – закупівлі «Персональні компютери в комплекті» за ДК 021:2015-30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» встановлені Тендерною документацією.
Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації, у разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, зазначена в Технічному завданні, містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». Якщо учасник подає пропозицію на еквівалентний товар, то він повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого учасником еквіваленту. До кожного еквівалента додається копія паспорту якості або іншого документа, що містить технічні характеристики товару. Під товаром з еквівалентними параметрами замовник мав на увазі параметри, прописані в технічній документації або кращі.
2. Відповідно до п. 9 ч.2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити, зокрема перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає методику оцінки тендерних пропозицій та передбачає інформацію про врахування податку на додану вартість у тендерній документації.
Відповідно до розділу V Тендерної документації, критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна». Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 454 204,80
UAH з ПДВ
450 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 459 477,00
UAH з ПДВ
454 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 13:31
sign.p7s
13 листопада 2019 13:23
Документи переможця по ст.17.pdf
06 листопада 2019 20:27
sign.p7s
05 листопада 2019 16:33
sign.p7s
05 листопада 2019 16:28
sign.p7s
05 листопада 2019 16:27
35. Сертифікати копії.pdf
05 листопада 2019 16:27
33. Авторизаційний лист ОС.pdf
05 листопада 2019 16:27
29. Порівняльна таблиця.pdf
05 листопада 2019 16:27
36. Інструкція монітор.pdf
05 листопада 2019 16:27
12. Відомості про Учасника.pdf
05 листопада 2019 16:27
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 11:07
Досвід виконаних робіт.zip
04 листопада 2019 11:07
Статут.pdf
04 листопада 2019 11:07
Свідоцтво платника ПДВ.jpg
04 листопада 2019 11:07
Опис Державної реєстраціїї.pdf
04 листопада 2019 11:07
Довідка з Єдиного реєстру.pdf
04 листопада 2019 11:07
Витяг_КТС_10_04_2019.pdf
04 листопада 2019 11:07
Обробка персон даних ЛИСТ.pdf
04 листопада 2019 11:07
Обробка персон даних ЗАЯВА.pdf
04 листопада 2019 11:07
Наказ прийняття Антончук.jpg
04 листопада 2019 11:07
Інформація про Учасника.pdf
04 листопада 2019 11:07
Згода з умовами договору.pdf
04 листопада 2019 11:07
Довідка про корупцію.pdf
04 листопада 2019 11:07
Відомості про Учасника_KTC.pdf
04 листопада 2019 11:07
17 стаття.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
Переможець 450 888,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
450 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 листопада 2019 13:36
договір.FR12.pdf укладений
28 листопада 2019 13:35
sign.p7s зміни до договору
19 грудня 2019 12:52
sign.p7s зміни до договору
06 грудня 2019 16:35
компютер доп.FR12.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.5 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до п. 11.2. (5) Сторони дійшли згоди про відповідне зменшення ціни на Персональний комп’ютер на базі процесора Intel Core i5-8400 (без зміни кількості та якості товару) який міститься у Додатку 1 до Договору №94 від 28.11.2019р. 2.Відповідно до п. 11.1. Договору №94 від 28.11.2019 р. сторони дійшли згоди про зміни строків поставки Товарів та про внесення змін до п.3.1. Договору №94 від 28.11.2019 р. і викласти його у новій редакції: «Товари, за даним договором постачаються однією партією згідно із заявкою та накладною протягом 20 календарних днів з наступного дня від дати укладання договору, за адресою: м.Кривий Ріг, пл.Визволення, 11, до 18.12.2019 року включно.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 450 346,68
UAH (в тому числі ПДВ 75 057,78 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку