Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі ШВСМ міста Києва
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2019-10-21-003536-b f026c509f86b45bfbbb1ac190a595a5c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сазонова Валерія Валеріївна

380442867661 swim2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа вищої спортивної майстерності міста Києва
Код ЄДРПОУ: 33499944
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Бастіонна, будинок 7
Контактна особа: Сазонова Валерія Валеріївна
380442867661
swim2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 15:54
Очікувана вартість: 520 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі ШВСМ міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, місто Київ, Київ, вул. Бастионная, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 17:40
ТД_покрівля_зі_змінами_24.10.2019.docx
24 жовтня 2019 17:39
Перелік змін_ТД_покрівля_24.10.2019.docx
21 жовтня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 17:40
ТД_покрівля_зі_змінами_24.10.2019.docx
23 жовтня 2019 12:11
ТД_покрівля_21.10.2019.docx
24 жовтня 2019 17:39
Перелік змін_ТД_покрівля_24.10.2019.docx
21 жовтня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 23 жовтня 2019 11:37
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 12:12
Доброго дня, завантажте, будь-ласка. тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня! тендерна документація завантажена

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-003536-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 23 жовтня 2019 14:39
Експертиза кошторисної документації
В п. 11.2 Розділу 11 Тендерної документації зазначено, що проведення експертизи кошторисної документації здійснюється за рахунок Підрядника.
Згідно ст.10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що: споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва. Відповідно до п.1 Розпорядження КМДА № 358 від 26 травня 2016 року Про деякі питання проведення експертизи кошторисної частини проектної документації будівництва та кошторисів ремонтних робіт, які виконуються за рахунок коштів бюджету міста Києва експертиза є обов'язковою для кошторисів на виконання ремонтних робіт, які виконуються за рахунок коштів бюджету міста Києва, кошторисна вартість яких становить від 100 тис. грн до 300 тис. грн. Проведення експертизи забезпечує Замовник ремонтних робіт! Виходячи з вищенаведеного вартість експертизи є складовою кошторису та її вартість входить до складу кошторисного розрахунку і відповідно до вартості робіт. Дана вимога порушує чинне законодавство України тому вимагаємо усунути її з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2019 17:36
внесені зміни до тендерної документації (перелік змін додається)
Номер вимоги: UA-2019-10-21-003536-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 23 жовтня 2019 15:48
Робота в нічний час
П. 22 Переліку документів Додатку 3 вимагає надання листа-гарантії про можливість виконання робіт у нічну зміну.
Доводимо до Вашого відома, що роботи з ремонту покрівлі є роботами підвищеної небезпеки (роботи на висоті) і згідно П.1.16. Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті не дозволяється виконувати роботи на висоті у відкритих місцях при швидкості вітру 10 м/с і більше, при ожеледиці, грозі або тумані, який затрудняє видимість в межах фронту робіт, а також у нічний час при недостатній освітленості та якщо температура повітря вище плюс 35 град.С або нижче мінус 20 град.С. Невідкладні роботи на висоті в більш складних погодних умовах (при інших температурах тощо) виконуються за рішенням роботодавця. При цьому в ПВР слід передбачити додаткові заходи безпеки, що відповідають цим умовам.
В разі необхідності виконання робіт в нічний час Замовником повинні були передбачені роботи з освітлення покрівлі достатній для безпечного виконання робіт. В дефектному акті відсутні витрати з освітлення що уне-можливлює безпечне виконання робіт на висоті в нічний час.
Вимога наведена в П. 22 Переліку документів Додатку 3 порушує правила охорони праці під час виконання робіт на висоті тому вимагаємо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2019 17:36
внесені зміни до тендерної документації (перелік змін додається)
Номер вимоги: UA-2019-10-21-003536-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 23 жовтня 2019 17:19
п. 11 Переліку документів (додаток 3)
В ч.3 ст 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є відкритим та доступ до нього є вільним тому з метою дотримання вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2019 17:36
внесені зміни до тендерної документації (перелік змін додається)
Номер вимоги: UA-2019-10-21-003536-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 23 жовтня 2019 17:26
невідповідність ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога п.13 Переліку документів в Додатку 3 суперечить ч.3 ст 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зазначену інформацію Замовник має право вимагати ли у переможця закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2019 17:37
внесені зміни до тендерної документації (перелік змін додається)
Номер вимоги: UA-2019-10-21-003536-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 23 жовтня 2019 17:56
Дублювання відомостей в вимогах.
Відомості які вимагаються п. 24 переліку документів додатку 3 до Тендерної документації, а саме в довідці з відомостями з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданої відповідним територіальним органом Державної служби статистики України містяться в документі, що вимагаються в п. 10. переліку документів додатку 3 до Тендерної документації, а саме: в Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. З метою усунення дублювання відомостей просимо усунути один з цих пунктів в переліку документів додатку 3 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2019 17:36
внесені зміни до тендерної документації (перелік змін додається)
Номер вимоги: UA-2019-10-21-003536-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 25 жовтня 2019 11:43
Аналогічні договори
п. 5.1 Додатку 3 Вимагає надання листів-відгуків та копій договорів та актів виконаних робіт, які підтверджують повне виконання договорів. Підписані Замовником акти виконаних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт самі по собі є підтвердженням виконання робіт належної якості (в іншому випадку Замовник не підписав би вказані документи). Можливо надання або листів відгуків, або копій договорів та актів виконаних робіт?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2019 15:35
Шановний Учасник!
Просимо вас дотримуватися вимог викладених у тендерній документації, яка відповідає вимогам законодавства ЗУ "Про публічні закупівлі"
А також в подальшому просимо запитання ставити в розділі "питання", а не в розділі "вимоги/скарги"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 листопада 2019 16:04
Коментар щодо відміни: На підставі абз. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме у зв'язку з неможливістю виконання даних робіт до кінця бюджетного року тобто до 31.12.2019 р.