Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Добудова спортивного залу з внутрішніми вбиральнями до Оршівецького ЗНЗ І-ІІІ ступенів по вул. Незалежності в с. Оршівці Кіцманського району Чернівецької області»
Очікувана вартість
1 140 133,00 UAH
UA-2019-10-21-003429-b 822b884df92040508559aaa01e4448a5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Добудова спортивного залу з внутрішніми вбиральнями до Оршівецького ЗНЗ І-ІІІ ступенів по вул. Незалежності в с. Оршівці Кіцманського району Чернівецької області» (кошти державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59321, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, с. Оршівці, вул. Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. Підрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки Підрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

21 жовтня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "КАПІТАЛ"
#36346417
Переможець 1 140 133,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 16:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:05
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 09:14
Оршівці Дод.угода №1.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 09:12
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 16:56
Оршівці договір.pdf укладений
21 жовтня 2019 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору викладено в редакції: «Загальна вартість підрядних робіт, що складає 1 140,133 тис. грн. (один мільйон сто сорок тисяч сто тридцять три гривні) (в т.ч. ПДВ 190,02217 тис. грн). Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 413,790 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 726,343 тис. грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Пункт 5.1. Договору викладено в редакції: «Підрядник зобов'язується виконати роботи при наявності фінансування до 31 грудня 2019 року. Термін дії Договору до 31 грудня 2019 року. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 140 133,00
UAH (в тому числі ПДВ 190 022,17 UAH)