Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі, (Шафа для документів у кількості 2 штуки, шафа для одягу у кількості 2 штуки, кутовий сегмент у кількості 1 штука, стіл комп’ютерний у кількості 1 штука, стіл комп’ютерний кутовий у кількості 1 штука).
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2019-10-21-003385-b 5d03f2f10cf548d0a275e6cb98b2bca2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Новак Алла Олександрівна

380442571105 krvpub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва»
Код ЄДРПОУ: 37308938
Вебсайт: http://example.com
Місцезнаходження: 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маричанська, 4
Контактна особа: Новак Алла Олександрівна
380442571105
krvpub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Запропонований Учасником товар повинен відповідати діючим стандартам та саме мати наступні характеристики:
1. Шафа для документів у кількості 1 штука (для кабінету методиста):
Розмір: 800х350х1850
Шафа для документів складається з двох закритих відділень і однієї відкритої полиці.
Колір – яблуня локарно.
Виготовлена з ДСП 16 мм. товщиною класу емісії Е1, матеріалу, дозволеного для виготовлення меблів, з якою контактують діти. Торці ДСП оброблені ПВХ-кромкою товщиною 0,5 мм.
2. Шафа для документів у кількості 1 штука (для кабінету старшого майстра):
Розмір: 600х350х1850
Шафа для документів складається з двох закритих відділень і однієї відкритої полиці.
Колір – яблуня локарно.
Виготовлена з ДСП 16 мм. товщиною класу емісії Е1, матеріалу, дозволеного для виготовлення меблів, з якою контактують діти. Торці ДСП оброблені ПВХ-кромкою товщиною 0,5 мм.
3. Шафа для одягу у кількості 1 штука (для кабінету методиста):
Розмір комбінованої шафи для одягу: 1000х350х1850 мм.
З них: відділення для одягу розташоване справа і має розмір 600х350х1850мм + відділення з полицями розташоване зліва від шафи і має розмір 400 х350х1850мм.
Колір – яблуня локарно.
Виготовлена з ДСП 16 мм. товщиною класу емісії Е1, матеріалу, дозволеного для виготовлення меблів, з якою контактують діти. Торці ДСП оброблені ПВХ-кромкою товщиною 0,5 мм.
4. Шафа для одягу у кількості 1 штука (для кабінету старшого майстра):
Розмір: 600х350х1850 мм.
Колір – яблуня локарно.
Виготовлена з ДСП 16 мм товщиною класу емісії Е1, матеріалу, дозволеного для виготовлення меблів, з якою контактують діти. Торці ДСП оброблені ПВХ-кромкою товщиною 0,5 мм.
В верхній частині розташована полиця для головних уборів, до якої прикріплена висувна штанга для вішалок.
5. Кутовий сегмент з полицями у кількості 1 штука (для кабінету методиста):
Розмір: 300х350х1850мм.
Колір – яблуня локарно.
Виготовлений з ДСП 16 мм. товщиною класу емісії Е1, матеріалу, дозволеного для
виготовлення меблів, з якою контактують діти. Торці ДСП оброблені ПВХ-кромкою товщиною
0,5 мм.
6. Стіл комп’ютерний у кількості 1 штука (для кабінету старшого майстра):
Розмір: 1000х600х750мм
Стіл з висувною полицею, нішею для системного блоку та поличкою для клавіатури і миші.
Виготовлений з ДСП 16 мм. товщиною класу емісії Е1, матеріалу, дозволеного для виготовлення меблів, з якою контактують діти. Торці ДСП оброблені ПВХ-кромкою товщиною 0,5 мм.
7. Стіл комп’ютерний кутовий у кількості 1 штука (для кабінету старшого майстра):
Розмір : 1400х1400х750 мм.
Колір: яблуня локарно.
Стіл з нішею для системного блоку з одного боку і трьома ящиками і полицею з другого боку.
Зі сторони людини, яка сидить, стільниця має зручний ергономічний виріз.
Виготовлений з ДСП 16 мм. товщиною класу емісії Е1, матеріалу, дозволеного для
виготовлення меблів, з якою контактують діти. Торці ДСП оброблені ПВХ-кромкою товщиною
0,5 мм.
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Офісні меблі, (Шафа для документів у кількості 2 штуки, шафа для одягу у кількості 2 штуки, кутовий сегмент у кількості 1 штука, стіл комп’ютерний у кількості 1 штука, стіл комп’ютерний кутовий у кількості 1 штука).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, Київська область, Київ, вул.Маричанська,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 16:50
Шафа для одягу.docx
21 жовтня 2019 16:50
Шафа для одягу 2.docx
21 жовтня 2019 16:50
Шафа для документів.docx
21 жовтня 2019 16:50
Шафа для документів 2.docx
21 жовтня 2019 16:50
Стіл кутовий.docx
21 жовтня 2019 16:50
Стіл комп'ютерний.docx
21 жовтня 2019 16:49
Кутовий сегмент.docx
21 жовтня 2019 16:49
ЗРАЗОК договір.doc
21 жовтня 2019 16:49
ДКТ.doc
21 жовтня 2019 16:49
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП і його ціни
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:45
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 09:54
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: ПДВ зазначається лише тими Учасниками, які є платниками ПДВ.
У разі надання цінових пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ про що Учасником робиться відповідна позначка.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Производственная фирма "Юнона"" 13 000,00
UAH з ПДВ
13 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 11:47
Наказ про призначення.pdf
25 жовтня 2019 11:47
статут.pdf
25 жовтня 2019 11:47
Висновок СЕС ДСП.pdf
25 жовтня 2019 11:47
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 11:47
Лист відгук.pdf
25 жовтня 2019 11:47
Копія аналог договору.pdf
24 жовтня 2019 16:29
Загальні відомості.pdf
24 жовтня 2019 16:29
довідка ЄДРПОУ.pdf
24 жовтня 2019 16:29
витяг 23-10-2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Производственная фирма "Юнона""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Производственная фирма "Юнона""
#30754241
Переможець 13 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 14:56

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Производственная фирма "Юнона""
#30754241
13 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №444 від 12.11.2019р..pdf укладений
12 листопада 2019 15:29