Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Card-reader та монітор.
Очікувана вартість
7 400,00 UAH
UA-2019-10-21-003346-b e70b223ad9584ea1868a79d91654b691
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Чумак

+380958571999 artemcz@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бахмутський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 25103706
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м. Бахмут, вул. Захисників України, 13
Контактна особа: Ганна Чумак
+380958571999
artemcz@donocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 14:19
Очікувана вартість: 7 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Монітор ACER Nitro RG240Ybmiix (UM.QR0EE.009)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84506, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Захисників України, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019  —  11 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
Безконтактний карт-рідер KP-382
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84506, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Захисників України, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019  —  11 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 16:42
Оголошення про закупівлю.docx
21 жовтня 2019 16:42
технічні характеристики кард рідер.doc
21 жовтня 2019 16:42
Технічні характеристики монітор.doc
21 жовтня 2019 16:42
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:46
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 16:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Під час прийняття рішення щодо результатів закупівлі, будуть прийматися тільки вказані моделі товарів, оскільки вони відповідають технічним характеристикам раніше встановленого обладнання та є сумісними з існуючим програмним забезпеченням. 2) До участі у закупівлю допускаються усі, хто відповідає значенню «учасник» відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО" від 19.03.2019р. № 10. Остаточною ціною буде вважатися ціна пропозиції, що була надана учасником або у випадку проведення аукціону - ціна пропозиції за його результатами. Дякуємо за запитання!
Запитання
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:42
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 16:00
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Бахмутський міський центр зайнятості під час проведення закупівлі буде діяти у відповідності до чинного законодавства України. Дякуємо за запитання та сподіваємося на співпрацю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ" 5 350,00
UAH з ПДВ
5 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 5 436,00
UAH з ПДВ
5 436,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 5 664,66
UAH з ПДВ
5 664,66
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 6 254,00
UAH з ПДВ
5 949,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 6 300,00
UAH з ПДВ
5 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович 6 767,00
UAH з ПДВ
6 767,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 12:44
Витяг ЄДРПОУ_09.09.2019.pdf
25 жовтня 2019 12:44
ВИПИСКА.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 12:31
МП_Наказ_1.pdf
25 жовтня 2019 12:31
МП Статут 2018.pdf
25 жовтня 2019 12:31
МП Витяг ПДВ.pdf
25 жовтня 2019 12:31
МП Виписка.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 13:56
Пропозиція комплект.pdf
25 жовтня 2019 13:56
Установчі док.(підпис).pdf
25 жовтня 2019 13:56
Аналог.дог. відгук.pdf
25 жовтня 2019 13:56
Довідка без печатки.pdf
25 жовтня 2019 13:56
Відомості ФОП Виничук.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 11:43
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ"

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Кмітюк Олександр Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ"
#3630806095
Переможець 5 350,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 16:25

Документи

12 листопада 2019 16:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ"
#3630806095
5 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2019 16:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 15:25
Договір монітор.pdf укладений
22 листопада 2019 15:24