Card-reader та монітор.
Очікувана вартість
7 400,00 UAH
UA-2019-10-21-003346-b e70b223ad9584ea1868a79d91654b691
Допорогові закупівлі    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Бахмутський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 25103706
Місцезнаходження замовника: 84500, Україна, Донецька обл., м. Бахмут, вул. Захисників України, 13
Контактна особа замовника: Ганна Чумак
+380958571999
artemcz@donocz.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 14:19
Очікувана вартість: 7 400,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Монітор ACER Nitro RG240Ybmiix (UM.QR0EE.009)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84506, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Захисників України, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019  —  11 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
Безконтактний карт-рідер KP-382
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84506, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Захисників України, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019  —  11 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 жовтня 2019 16:44
Електронний цифровий підпис
21 жовтня 2019 16:42
Оголошення про закупівлю.docx
21 жовтня 2019 16:42
технічні характеристики кард рідер.doc
21 жовтня 2019 16:42
Технічні характеристики монітор.doc
21 жовтня 2019 16:42
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:46
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 16:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Під час прийняття рішення щодо результатів закупівлі, будуть прийматися тільки вказані моделі товарів, оскільки вони відповідають технічним характеристикам раніше встановленого обладнання та є сумісними з існуючим програмним забезпеченням. 2) До участі у закупівлю допускаються усі, хто відповідає значенню «учасник» відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО" від 19.03.2019р. № 10. Остаточною ціною буде вважатися ціна пропозиції, що була надана учасником або у випадку проведення аукціону - ціна пропозиції за його результатами. Дякуємо за запитання!
Запитання
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:42
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 16:00
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Бахмутський міський центр зайнятості під час проведення закупівлі буде діяти у відповідності до чинного законодавства України. Дякуємо за запитання та сподіваємося на співпрацю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ" 5 350,00
UAH з ПДВ
5 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 5 436,00
UAH з ПДВ
5 436,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 5 664,66
UAH з ПДВ
5 664,66
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 6 254,00
UAH з ПДВ
5 949,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 6 300,00
UAH з ПДВ
5 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович 6 767,00
UAH з ПДВ
6 767,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 12:44
Витяг ЄДРПОУ_09.09.2019.pdf
25 жовтня 2019 12:44
ВИПИСКА.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 12:31
МП_Наказ_1.pdf
25 жовтня 2019 12:31
МП Статут 2018.pdf
25 жовтня 2019 12:31
МП Витяг ПДВ.pdf
25 жовтня 2019 12:31
МП Виписка.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 13:56
Пропозиція комплект.pdf
25 жовтня 2019 13:56
Установчі док.(підпис).pdf
25 жовтня 2019 13:56
Аналог.дог. відгук.pdf
25 жовтня 2019 13:56
Довідка без печатки.pdf
25 жовтня 2019 13:56
Відомості ФОП Виничук.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 11:43
Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ"
#3630806095
Переможець 5 350,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 16:25

Документи

12 листопада 2019 16:25
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ"
#3630806095
5 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2019 16:25
sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку