Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи, (Стіл письмовий у кількості 4 штуки).
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-10-21-003332-b b67ffe53e4274d74ae574915572589af
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Новак Алла Олександрівна

380442571105 krvpub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва»
Код ЄДРПОУ: 37308938
Вебсайт: http://example.com
Місцезнаходження: 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маричанська, 4
Контактна особа: Новак Алла Олександрівна
380442571105
krvpub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Запропонований Учасником товар повинен відповідати діючим стандартам та саме мати наступні характеристики :

1. Стіл письмовий фігурний з трьома ящиками у кількості 1 штука (для кабінету №201):
Розмір: 1575х600х750 мм
Колір – дуб сонома.
Виготовлений з якісної ДСП товщиною 16 мм, класу емісії Е1, матеріалу, дозволеного для виготовлення меблів, з якими контактують діти.
Торці ДСП оброблені ПВХ-кромкою 1,0 мм для стільниці , та 0,5 мм для всіх інших елементів.
Справа розташовані три ящика і полиця.
Зліва декілька відкритих поличок. Відділення для системного блока не потрібне.
Стільниця має ергономічний виріз зі сторони людини, яка сидить.
Всі кути столу мають бути заокруглені.

2. Стіл письмовий з трьома ящиками у кількості 1 штука (для кабінету №201):
Розмір: 1200х600х750 мм
Колір – дуб сонома.
Виготовлений з якісної ДСП товщиною 16 мм, класу емісії Е1, матеріалу, дозволеного для виготовлення меблів, з якими контактують діти.
Торці ДСП оброблені ПВХ-кромкою 1,0 мм для стільниці , та 0,5 мм для всіх інших елементів.
Зліва розташовані три ящика і полиця.

3. Стіл письмовий з двома тумбами і шістьма ящиками у кількості 2 штуки (для кабінету №409):
Розмір: 1500х600х750 мм
Колір – бук.
Виготовлений з якісної ДСП товщиною 16 мм, класу емісії Е1, матеріалу, дозволеного для виготовлення меблів, з якими контактують діти.
Торці ДСП оброблені ПВХ-кромкою 1,0 мм для стільниці , та 0,5 мм для всіх інших елементів.
Зліва і справа розташовані по три ящика і полиці.
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи, (Стіл письмовий у кількості 4 штуки).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 16:45
Стіл сонома в каб. 201.docx
21 жовтня 2019 16:45
Стіл сонома 2 в каб. 201.docx
21 жовтня 2019 16:42
Стіл бук в каб. №409.docx
21 жовтня 2019 16:41
ЗРАЗОК договір.doc
21 жовтня 2019 16:41
ДКТ.doc
21 жовтня 2019 16:41
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:46
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 09:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПДВ зазначається лише тими Учасниками, які є платниками ПДВ. У разі надання цінових пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ про що Учасником робиться відповідна позначка.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Производственная фирма "Юнона"" 10 000,00
UAH з ПДВ
10 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 11:57
Висновок СЕС ДСП.pdf
25 жовтня 2019 11:57
Лист відгук.pdf
25 жовтня 2019 11:57
Наказ про призначення.pdf
25 жовтня 2019 11:57
статут.pdf
25 жовтня 2019 11:16
Копія аналог договору.pdf
25 жовтня 2019 11:16
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 16:31
Загальні відомості.pdf
24 жовтня 2019 16:31
довідка ЄДРПОУ.pdf
24 жовтня 2019 16:31
гарант. лист1.pdf
24 жовтня 2019 16:31
витяг 23-10-2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Производственная фирма "Юнона""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Производственная фирма "Юнона""
#30754241
Переможець 10 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 14:52

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Производственная фирма "Юнона""
#30754241
10 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №443 від 12.11.2019р..pdf укладений
12 листопада 2019 15:17