ДК 021:2015 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина): лот 1-персональні комп’ютери; лот 2- ноутбуки; лот 3 – монітор; лот 4 – планшети; лот 5 – планшети; лот 6 – планшетний сканер
Очікувана вартість
506 400,00 UAH
UA-2019-10-21-003198-b 719f17a0f40b449aa4fc635bbb5f74e8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Національний заповідник "Софія Київська"
Код ЄДРПОУ: 02498145
Місцезнаходження замовника: 01034, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Володимирська, 24
Контактна особа замовника: Тетяна Рома
+0442780217
bpp_sophia@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 506 400,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15 192,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розміру тендерного забезпечення
Дата подання: 22 жовтня 2019 12:41
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 12:24
Шановний Замовник! Прохання обґрунтувати вимоги щодо надання забезпечення по кожному лоту в таких розмірах. Пропонуємо ознайомитися з інформацією стосовно банківських комісій для отримання одного гарантійного листа. Наприклад, у Приватбанку (який видасть правильно оформлену гарантію) комісія складає 1000 грн не в залежності від суми забезпечення. Вважаємо, що Ваші вимоги стосовно надання забезпечення в таких розмірах по кожному лоту за відомо є дискримінаційними. Прохання надати обґрунтовані пояснення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. При складанні вимог з даного предмету закупівлі Замовник керується виключно нормами Закону України "Про публічні закупівлі".

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина): лот 1-персональні комп’ютери
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 381 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 905,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11 430,00 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

18 шт.
персональні комп’ютери
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Доставка: 01001, Київ, місто, вул. Володимирська, 24
Дата доставки: 20 грудня 2019
2 шт.
ноутбуки
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Доставка: 01001, Київ, місто , вул. Володимирська, 24
Дата доставки: 20 грудня 2019
1 шт.
монітор
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Доставка: 01001, Київ, місто, Володимирська,24
Дата доставки: 20 грудня 2019
6 шт.
планшети
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Доставка: 01001, Київ, місто , вул. Володимирська, 24
Дата доставки: 20 грудня 2019
3 шт.
планшети
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Доставка: 01001, Київ, місто , вул. Володимирська, 24
Дата доставки: 20 грудня 2019
1 шт.
планшетний сканер
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Доставка: 01001, Київ, місто, вул. Володимирська, 24
Дата доставки: 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі наявності підстав, передбачених Постановою КМУ № 117 від 23.04.2014р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Покупець вправі перерахувати Постачальнику аванс у розмірі та порядку, встановленому додатковою угодою до даного Договору. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

Питання про погодження предмету закупівлі відповідно до Національної програми інформатизації
Дата подання: 22 жовтня 2019 14:05
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 12:16
Шановний Замовник! Згідно з абз. 4 ст. 2 Закону України «Про Національну програму інформатизації» програми та проекти (або їх частини), які спрямовані на створення, розвиток та інтеграцію інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій чи передбачають придбання засобів інформатизації з метою забезпечення функціонування державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, що утримуються за рахунок бюджетних коштів, виконуються як складові частини Національної програми інформатизації, якщо інше не передбачено законодавством. Відповідно до абз. 5 ст. 26 Закону України «Про Національну програму інформатизації» державні органи та органи місцевого самоврядування, установи та організації, які утримуються за рахунок бюджетних коштів, подають Генеральному державному замовнику інформацію про створення, розвиток та інтеграцію, незалежно від джерел фінансування, інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, що забезпечують функціонування цих органів, установ, організацій, за винятком інформації, пов'язаної з національною безпекою та обороною держави. Згідно з п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України №1352 від 31.08.1998 «Про затвердження Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» під час виконання завдань (проектів) Національної програми інформатизації державні замовники беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі за такими завданнями (проектами) після їх погодження з Генеральним державним замовником у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 100 тис. гривень. Відповідно до п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України №1048 від 25.07.2002 р. «Про затвердження Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів) про результати розгляду поданих документів Генеральний державний замовник Програми інформує протягом не більш як 45 календарних днів державного замовника проекту інформатизації З метою уникнення подальших непорозумінь стосовно можливої затримки, у підписанні договору просимо вказати вихідний номер та дату листа з яким Ви як Замовник звертались до Державного агентства з питань електронного урядування для погодження предмету закупівлі, а також вихідний номер та дату листа Державного агентства з питань електронного урядування України, яким погоджено або непогоджено предмет закупівлі. Посилання щодо інформації з погодження програми надаємо: https://www.e.gov.ua/ua/projects/nacionalna-programa-informatizaciyi/pogodzhennya-npi?v=5d6f783592a16
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо!Замовником ведеться робота з даного питання.
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції
Дата подання: 22 жовтня 2019 14:05
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 12:21
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При визначенні необхідних технічних, якісних, кількісних характеристик та вимог до предмету закупівлі Замовник керувався Листом Міністерства Юстиції України від 26.01.2015 р. №15-0-2-15/8.1 "Щодо надання інформації стосовно деяких питань використання програмного забезпечення бюджетними організаціями".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 327 792,00
UAH з ПДВ
327 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 16:55
sign.p7s
05 листопада 2019 16:44
проект договору.pdf
05 листопада 2019 16:44
Витяг 05.11.19.pdf
05 листопада 2019 16:44
довідка санкції.pdf
05 листопада 2019 16:44
відомості про учасника.pdf
05 листопада 2019 16:44
довідка про субпідрядників.pdf
05 листопада 2019 16:44
довідка щодо коду доступу.pdf
05 листопада 2019 16:44
Статут.pdf
05 листопада 2019 16:44
Довідка юридична особа.pdf
05 листопада 2019 16:44
довідка Статистика.pdf
05 листопада 2019 16:44
Витяг ПДВ копія.pdf
05 листопада 2019 16:44
повноваження директора.pdf
05 листопада 2019 16:44
Технічна документація.pdf
05 листопада 2019 16:44
478959_пропозиція.pdf
05 листопада 2019 13:33
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
05 листопада 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку