Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний (кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
149 250,00 UAH
UA-2019-10-21-003177-b da0b96542a5f4683b2d04894884a24f9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грушевська Оксана Миколаївна

380473520153 korsun_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147078
Вебсайт: http://korsunosvita.clan.su
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка,35
Контактна особа: Грушевська Оксана Миколаївна
380473520153
korsun_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
08.08.2019 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2019-08-12-000937-b. Проте станом на 28 серпня 2019 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому 29.08.2019 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю - UA-2019-08-29-001034-c. Проте знову ж таки станом на 16 вересня 2019 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом: Хліб пшеничний (ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) - через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 16:36
Оскарження наміру укласти договір: 01 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Вимоги до товару визначаються Замовником
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 кілограми
Хліб пшеничний (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський р-н,, за адресами підпорядкових Замовнику закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

21 жовтня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Янкова Євгенія Петрівна
#2956016186
Переможець 149 250,00
UAH
21 жовтня 2019 16:36

Документи

21 жовтня 2019 16:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 16:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Янкова Євгенія Петрівна
#2956016186
149 250,00
UAH
Документи

Документи

21 жовтня 2019 16:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:44
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:59
ДУ_хліб.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:47
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 15:25
ДУ_хліб.jpg зміни до договору
13 листопада 2019 15:24
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 15:45
dogovir.pdf укладений
11 листопада 2019 15:44
dodatok.pdf укладений
11 листопада 2019 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 421
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 421
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 64 250,00
UAH
Причини розірвання договору: Вид предмета закупівлі – товар; Кількість товару - згідно договору з урахування змін; Умови оплати договору визначені в договорі про закупівлю; Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти.