Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15810000-9 - ХЛІБОПРОДУКТИ, СВІЖОВИПЕЧЕНІ ХЛІБОБУЛОЧНІ ТА КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ (ХЛІБ)
Очікувана вартість
98 200,00 UAH
UA-2019-10-21-003135-b 1dca42be13fa4493962e25f726d3cb57
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Лаврюк

+380972367717
+380979887282
zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Тячівська районна лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 01992682
Місцезнаходження: 90500, Україна , Закарпатська обл., м. Тячів, вул. Жовтнева, 48
Контактна особа: Василь Лаврюк
+380972367717,+380979887282
zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 09:00
Очікувана вартість: 98 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кілограм
хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку (білий). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90500, Україна, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Жовтнева, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
400 кілограм
хліб житньо-пшеничний (сірий). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90500, Україна, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Жовтнева, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 16:19
Додаток 3.doc
21 жовтня 2019 16:19
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_.doc
21 жовтня 2019 16:19
Додаток 2.doc
21 жовтня 2019 16:19
Додаток 4.doc
21 жовтня 2019 16:19
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доброго дня!
Дата подання: 25 жовтня 2019 18:30
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 08:10
Згідно пункту 3.1. Додатку 2 до тендерної документації Учасником для підтвердження кваліфікаційним критеріям надаються аналогічні договори. Просимо зазначити скільки буде прийнято до розгляду аналогічних договорів та чи буде вважатись аналогічним договором, якщо договір укладено між Учасником та Приватним підприємцем або фізичною - особою підприємцем за аналогічною закупівлею?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Для підтвердження кваліфікаційного критерію як «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» учасники зобов’язанні подати наступну інформацію: довідку, що містить інформацію про досвід поставки аналогічного товару (зразок довідки додається). Інформація, зазначена у довідці, підтверджується наступними документами: договором (- рами) та документами, що підтверджують виконання цього (- их) договору (- ів) (видаткові накладні та/або акти виконаних робіт або наданих послуг та/або інші документи передбаченні при поставці вказаного товару) (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), (вказані документи подаються по всіх договорах, що були зазначенні у довідці). Договір (-и) повинен (- ні) бути наданий (-і) з усіма додатками або іншими невід’ємними його (- їх) частинами (специфікації, рахунки, додаткові угоди тощо). Видаткові накладні, акти виконаних робіт або наданих послуг подавати в повному обсязі; листами відгуками (подається у наступному вигляді: сканований оригінал) по договорах, що наведені у довідці (п. 3.1.). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Принагідно повідомляємо, що аналогічні договори можуть бути укладенні з будь – якими суб’єктами господарських відносин, незалежно від форм власності/та або інших ознак. Щодо кількості договорів: інформація, зазначена у довідці, підтверджується наступними документами: договором (- рами)……

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Галай Михайло Михайлович 80 960,00
UAH з ПДВ
80 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 19:30
Електронний підпис
03 листопада 2019 18:18
Файл. Накладні..pdf
31 жовтня 2019 20:36
Паспорт2.pdf
31 жовтня 2019 20:36
інд.код.pdf
31 жовтня 2019 20:36
Паспорт 1.pdf
31 жовтня 2019 20:36
витяг Галай М..pdf
31 жовтня 2019 20:36
свідоцтво Галай М..pdf
31 жовтня 2019 20:36
Файл. Лист відгук..pdf
31 жовтня 2019 20:36
Договір СанПін.pdf
31 жовтня 2019 20:36
виписка Галай М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Галай Михайло Михайлович

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій