Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015, код 71410000- 5 – Послуги у сфері містобудування (Коригування генерального плану с. Вербки, Павлоградського району Дніпропетровської області зі складанням растрового топографо-геодезичного плану М 1:2000 )
Очікувана вартість
678 714,26 UAH
UA-2019-10-21-002864-b 939f09291a4e4f0ca0df8cad3bad25ba
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Холоденко

+380507699172 lidia.chernyavskaya1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Вербківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 40210149
Місцезнаходження: 51453, Україна , Дніпропетровська обл., с. Вербки, вул. Матросова, 20
Контактна особа: Любов Холоденко
+380507699172
lidia.chernyavskaya1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 15:42
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 15:42
Очікувана вартість: 678 714,26 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 393,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20361.42 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015, код 71410000- 5 – Послуги у сфері містобудування
(Коригування генерального плану с. Вербки, Павлоградського району Дніпропетровської області зі складанням растрового топографо-геодезичного плану М 1:2000 )
(Кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51453, Україна, Дніпропетровська область, с.Вербки, Матросова,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 11:52
Перелік змін.docx
06 листопада 2019 11:52
Тендерна документація (1).doc
06 листопада 2019 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 11:52
Перелік змін.docx
06 листопада 2019 11:52
Тендерна документація (1).doc
25 жовтня 2019 10:22
Тендерна документація (1).doc
21 жовтня 2019 15:53
Тендерна документація (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 24 жовтня 2019 12:08
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 12:25
в технічному завданні не заповнені технічні характеристики об'єкту (зокрема площа). просимо надати відсутню інформацію. Також просимо зазначити рік виготовлення існуючого генерального плану що потребує коригування.
Відповідь: Додаткову інформацію буде внесено.
уточнення
Дата подання: 24 жовтня 2019 12:10
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 12:25
в тендерній документації зазначено наступне: 4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 2019 - 2020 рр. , в технічному завданні: Строк виконання До 31.12.2019 року. уточніть кінцевій термін надання послуг що є предметом даної закупівлі
Відповідь: Кінцевий термін виконання послуг 2020 р.
Внесення змін в ТД
Дата подання: 25 жовтня 2019 18:04
Дата відповіді: 06 листопада 2019 12:02
Просимо внести зміни в тендерну документацію в частині наявності - не менше 1 транспортного засобу (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права). Ця вимога законодавчо не є обгрунтованою Замовником і відсутня в нормативних документах щодо предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до додатку 4 доТД, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену Учасником у довільній формі, із зазначенням переліку об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, які учасник планує залучати безпосередньо до надання послуг щодо предмету закупівлі. Пунктом 2 ч. 2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Замовником торгів було встановлено наступні вимоги щодо інформації про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим у ТД критеріям. Якщо Учасник не має достатньої кількість обладнання для виконання умов договору то в такому випадку це не є підставою для внесення змін до умов тендерної документації. Жодних порушень норм чинного законодавства Замовником торгів не було допущено. Тендерним комітетом встановлені такі вимоги для відбору найкращих виконавців послуг.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-002864-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Говоруха О.В., Код ЄДРПОУ:3120120917
Дата подання: 24 жовтня 2019 12:03
вимога
в технічному завданні Замовником розроблення містобудівної документації зазначено Виконавчий комітет Глобинської міської ради. мабуть допущена описка, внесіть корективи
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2019 12:08
Дякуємо за Ваше Звернення. Технічну помилку буде виправлено.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-04-000016 ● e30f51aa6acb41ba8a75f88cab4b6276
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2019 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.11.2019 № 190

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2019-10-21-002864-b 21.10.2019 Виконавчий комітет Вербківської сільської ради (код за ЄДРПОУ 40210149) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-5-1)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-04 16:01:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015:: 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (оголошення за номером ID: UA-2019-10-21-002864-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону про закупівлі розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Водночас в оголошенні про проведення процедури послуг у сфері містобудування очікуваною вартістю 678 714,26 грн Замовник встановив вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 26 700,00 грн, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі
Чому Замовником встановлено розмір забезпечення, що перевищує розмір, визначений законодавчо?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-11-04 19:41:46

Відповідь на моніторинг Держаудитслужби України

Виконавчий комітет Вербківської сільської ради на Ваш запит повідомляяє наступне:
21.10.2019 року о 15:53 год. з технічних причин в редакції тендерної документації було встановлено помилковий підрахунок вартості, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 26 700,00 грн.
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону про закупівлі розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією
25.10.2019 року о 10:22 год. в тендерну документацію було внесено зміни, щодо розміру тендерного забезпечення у розмірі 20 361,42 грн. згідно чинного законодавства.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі товару)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТВФ "АСТРА" ТОВ 670 000,00
UAH з ПДВ
670 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 13:13
Електронний підпис
05 листопада 2019 14:36
Електронний підпис
05 листопада 2019 14:22
Витяг з ЄДРП.pdf
05 листопада 2019 14:22
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 14:22
Статут.pdf
05 листопада 2019 14:22
Свідоцтво про повірку GPS.pdf
05 листопада 2019 14:22
Свідоцтво про повірку GPS 2.PDF
05 листопада 2019 14:22
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
05 листопада 2019 14:22
РЕЄСТР НАДАНИХ ДОКУМЕНТІВ.pdf
05 листопада 2019 14:22
Проект договору.pdf
05 листопада 2019 14:22
Опис до Статуту.pdf
05 листопада 2019 14:22
Ліцензія Delta-Digitals.pdf
05 листопада 2019 14:22
ЛИЦЕНЗИЯ АВТОКАД.pdf
05 листопада 2019 14:22
Лист-відгук.PDF
05 листопада 2019 14:22
Договір оренди GPS.pdf
05 листопада 2019 14:22
Договір виконання робіт 3.pdf
05 листопада 2019 14:22
Договір виконання робіт 2.pdf
05 листопада 2019 14:22
Договір виконання робіт 1.pdf
05 листопада 2019 14:22
ГАРАНТІЯ_643.2019-НГЕ_01.11.2019.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТВФ "АСТРА" ТОВ

Інформація про відміну

Дата відміни
13 листопада 2019 15:42
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій