ДК 021:2015 48820000-2 Сервери (Обладнання для реалізації Єдиного Державного реєстру випадків домашнього насильства та насильства за ознакою статі)
DK 021: 2015 48820000-2 Servers (Equipment for the implementation of a Unified State registry of cases of domestic and gender-based violence)
Очікувана вартість
22 192 000,00 UAH
UA-2019-10-21-002770-b 7328af86858a4359aa1c97ed1e20334b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Міністерство соціальної політики України
Код ЄДРПОУ: 37567866
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київська область обл., Киев, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа замовника: Алла Гур'єва
+380442894046,+380442896207
23-2@mlsp.gov.ua
Додаткові контактні особи: Кулинич Андрій
+380442895672
andrijkulinich@mlsp.gov.ua
Official name: Ministry of Social Policy of Ukraine
National ID: 37567866
Contact point: Hurieva Alla
+380442894046,+380442896207
23-2@mlsp.gov.ua
Additional contacts: Кулинич Андрій
+380442895672
andrijkulinich@mlsp.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 27 грудня 2019 15:27
Очікувана вартість: 22 192 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 665 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 221 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 21 жовтня 2019 15:44
Enquiries until: 11 листопада 2019 09:00
Complaints submission until: до 17 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 листопада 2019 09:00

Information

Estimated total value: 22 192 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 221 920 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 665 760,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Обладнання для реалізації Єдиного Державного реєстру випадків домашнього насильства та насильства за ознакою статі (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, Київ, вул. Еспланадна,8/10
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Equipment for the implementation of a Unified State registry of cases of domestic and gender-based violence (State budget funds)
CPV: 48820000-2
Період постачання: по 24 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання щодо строків проведення аукціону
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:12
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 15:21
Шановний замовник, просимо надати роз’яснення щодо строків проведення аукціону та поствки обладнання. Згідно розділу 1 поставка товару повинна відбутися не пізніше ніж 20.12.2019 року, підключення (монтаж), тестування Товару в строк до 24грудня 2019 року, але ж аукціон за данним тендером має відбутися після поставки товару, а саме 27.12.2109 року. Просимо надати роз’яснення щодо термінів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Розглянувши питання по суті повідомляємо, що відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій, а замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Таким чином, електронна система закупівель розрахувала орієнтовний час аукціону відповідно до максимальної тривалості всіх етапів процедури. При більш швидкому розгляді пропозицій учасників та після публікації протоколу розгляду тендерних пропозицій, електронна система автоматично визначить іншу дату аукціону і вона вже буде точною.
запитання щодо строків проведення аукціону
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:12
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 15:21
Шановний замовник, просимо надати роз’яснення щодо строків проведення аукціону та поствки обладнання. Згідно розділу 1 поставка товару повинна відбутися не пізніше ніж 20.12.2019 року, підключення (монтаж), тестування Товару в строк до 24грудня 2019 року, але ж аукціон за данним тендером має відбутися після поставки товару, а саме 27.12.2109 року. Просимо надати роз’яснення щодо термінів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Розглянувши питання по суті повідомляємо, що відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій, а замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Таким чином, електронна система закупівель розрахувала орієнтовний час аукціону відповідно до максимальної тривалості всіх етапів процедури. При більш швидкому розгляді пропозицій учасників та після публікації протоколу розгляду тендерних пропозицій, електронна система автоматично визначить іншу дату аукціону і вона вже буде точною.
Система зберігання даних
Дата подання: 25 жовтня 2019 17:35
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 10:02
Шановний замовник, Поясніть, будь ласка, що таке Розподілена система зберігання даних, яким чином і куди вона розподілена, чим відрізняється від гібридної, і чому не може бути просто гібридною або all-flash? Краще за все, назвіть будь ласка, моделі з яких списувалися вимоги.
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Ваше запитання повідомляємо, що у відповідності до статті 10 Закону України „Про публічні закупівлі” Замовник оприлюднює зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності). Просимо звернути увагу на оприлюднення змін до тендерної документації від 23.10.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу.
Про строки
Дата подання: 25 жовтня 2019 18:19
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 10:03
Шановний Замовник, Відкриття пропозицій заплановано на 21.11.2019 Припустимо, ви в той самий день вивчите всі пропозиції і приймете рішення про допуск учасників до аукціону Тоді період оскарження завершиться 26.11.2019 Тоді аукціон буде призначено щонайменше на 27.11.2019 Припустимо, що рішення про укладання договору буде прийнять в день аукціону Тоді оскарження завершиться 07.12.2019 але це субота, тоді скоріш за все договір буде підписано 09.12.2019 Таким чином, на поставку продукції яка вся імпортується, її монтаж, встановлення та підключення передбачено 9 робочих днів. (Це в тому випадку, якщо торги не буде оскаржено, що дуже ймовірно за наявної тендерної документації). Наперед відомо, що це неможливо. Скажіть будь ласка - даний тендер - це спроба легалізувати вже поставлене/змонтоване/відключене/встановлене обладнання та ПЗ, чи все це вже привезене і чекає на складах легалізації шляхом псевдо-торгів? Чи розуміє Замовник, що такі умови тендеру є заздалегідь дискримінаційними, і що ціна в таких торгах буде "дотягуватись" до бюджету торгів (який є явно завищеним)? Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів закупівель, проголошених Статтею 3 закону України "Про публічні закупівлі" просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити поставку продукції та відповідну оплату поза межами 2019 року, тобто у 2020 році. Будь ласка, не сприймайте цей текст, як якесь звинувачення. Але, будь ласка, зрозумійте позицію учасників, що більш ніж обґрунтовані сумніви у щирості намірів замовника провести відкриті конкурентні торги. Поки що все виглядає як заздалегідь спланований намір провести торги всупереч згаданої вище Статті 3 Закону. Сподіваємось на щирість та розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Ваше запитання повідомляємо, що згідно Бюджетного кодексу України на даний час відсутні правові підстави для перенесення виконання договору та сплати за товар на 2020 рік. Враховуючи вагомість зазначеної закупівлі, наразі Замовником підготовлено та направлено до зацікавлених органів центральної виконавчої влади проєкт змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” для можливості реалізації зазначених вами дій в наступному році.
Cистема зберігання даних
Дата подання: 29 жовтня 2019 16:56
Дата відповіді: 01 листопада 2019 13:32
Шановний Замовнику, ретельно проаналізувавши тендерну документацію, ми дійшли висновку, що Замовником встановлено вимоги, які суперечать чинному законодавству, а саме статті 3 Закону України «про публічні закупівлі», яка регламентує, що принципами здійснення закупівель є, у тому числі добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників. Технічні вимоги Додатку 6, Таблиці №1 до Системи зберігання даних звужують коло можливих до пропонування продуктів до одного, конкретного продукту конкретного виробника, унеможливлюючи пропонування еквівалентних товарів та порушують законні інтереси та права потенційних учасників. За сукупністю вимог, лише едина Система збереження даних Dell EMC Unity 500 відповідає всім вимогам https://www.dellemc.com/en-us/collaterals/unauth/data-sheets/products/storage/h14958-unity-hybrid-family-ss.pdf Перелік вимог, за сукупністю яких не можливо пропонування еквівалентних товарів: 1. «Наявність не менше ніж 128 ГБ кеш пам’яті для зберігання даних та операцій керування». При цьому не вказані вимоги до продуктивності системи збереження даних. Чим обґрунтований саме такий розмір кеш пам’яті? Системи збереження даних с меншим розміром кеш пам’яті можуть демонструвати аналогічну, або навіть більшу продуктивність завдяки кращій архітектурі рішення та ефективній роботі програмного забезпечення. Пропонуємо зменшити такий розмір кеш пам’яті або видалити цю вимогу. 2. «Система збереження повинна одночасно підтримувати такі протоколи доступу до даних: FC, iSCSI, NFS, CIFS». Чим обумовлена необхідність підтримки протоколів NFS, CIFS? Пропонуємо видалити цю вимогу. 3. «Підтримка масштабованості до не менше ніж 3,5 ПБ загального дискового простору». Враховуючи те, що система повинна постачатися з десятьма дисками SSD SAS об’ємом не менше 3 ТБ та двадцяти двома дисками SAS 12Gbit 10K об’ємом не менше 6 ТБ, вказаний рівень масштабованості дуже завищений. Пропонуємо видалити цю вимогу. 4. «Наявність не менше чотирьох (4) CNA портів для вибору зовнішніх пристроїв з підтримкою переключення режиму роботи між Ethernet 10Gb/s та FC 16 Gb/s без зупинки додатків». Чим обумовлена необхідність наявності CNA портів? В вимогах до Серверного шасі вказані лише «модуль ethernet-комутатору з не менш ніж 24 портами 1/10 Гбіт/c з яких не менш 12 внутрішніх портів», при цьому вимога щодо наявності Fibre Channel (FC) комутатору в Серверному шасі відсутня. Пропонуємо відкоригувати цю вимогу. 5. «Система збереження повинна підтримувати можливість розширення та модернізації (заміна контролерів на більш продуктивні, додавання дискових полиць та дисків) без зупинки додатків». Чим обумовлена необхідність заміни контролерів на більш продуктивні без зупинки додатків? Таке формулювання дуже обмежую коло систем, які підтримують такий функціонал. При необхідності збільшення продуктивності Системи збереження даних в майбутньому пропонуємо замінити формулювання на «заміна контролерів на більш продуктивні або наявність функціоналу кластеризації». Тому просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону, а саме внести коригування в дискримінаційні вимоги, встановлені у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. У зв’язку з відсутністю на даному етапі реалізації Технічного завдання на розробку програмного забезпечення, Техно-робочого проекту на створення та робочого програмного забезпечення Єдиного Державного реєстру випадків домашнього насильства та насильства за ознакою статі (далі – Реєстр) Замовник прийняв рішення, що технічні вимоги до апаратно-програмного середовища функціонування Реєстру наведені у Тендерній документації мають задовольнити вимоги програмного продукту та вимоги щодо якісної і безперебійної роботи Реєстру (з урахуванням специфіки роботи окремих бізнес-процесів).
Замовник не погоджується з твердженнями і аргументами наведеними у ваших питаннях, але надає відповіді після ретельного аналізу вимог до Системи зберігання даних.
1) Наявність 128 Гб кеш пам’яті для зберігання даних та операцій керування обумовлені прагненням Замовника придбати сучасну і продуктивну систему зберігання даних з можливістю багаторічної експлуатації і розширення. Розмір кеш пам'яті 64 Гб на 1 контролер (128 Гб на систему) підтримує більшість виробників СЗД.
Однак, з огляду що об'єм кеш-пам'яті в контролерах веде до подорожчання системи зберігання даних, Замовник розгляне питання по зниженню обсягу кеш-пам'яті до 32 Гб на один контролер, що становить 64 Гбайт на систему та внесення відповідних змін в тендерну документацію.
2) Одночасна підтримка протоколи доступу до даних: FC, iSCSI, NFS, CIFS. Всі перераховані протоколи використовуються в інфраструктурі Замовника. Більшість виробників систем зберігання даних підтримують всі перераховані протоколи доступу.
3) Підтримка масштабованості до не менше ніж 3,5 ПБ загального дискового простору. Система повинна постачатися з десятьма дисками SSD SAS об’ємом не менше 3 ТБ та двадцятьма двома дисками SAS 12Gbit 10K об’ємом не менше 6 ТБ зазначена кількість дисків призначена на перспективу 2-3 перших років експлуатації. Замовник має право розширювати систему зберігання даних виходячи зі своїх потреб. Проте Замовник розгляне питання про внесення відповідних змін в тендерну документацію.
4) Наявність не менше чотирьох (4) CNA портів для вибору зовнішніх пристроїв з підтримкою переключення режиму роботи між Ethernet 10Gb/s та FC 16 Gb/s без зупинки додатків. Замовник розгляне питання видалення вимог щодо наявності конвергентних мережевих портів та про внесення відповідних змін в тендерну документацію.
5) Підтримка можливості розширення та модернізації (заміна контролерів на більш продуктивні, додавання дискових полиць та дисків) без зупинки додатків не є унікальним показником. Дані вимоги обумовлені прагненням Замовника придбати сучасну і продуктивну систему зберігання даних, що забезпечить виконання вимог щодо якісної і безперебійної роботи Реєстру (з урахуванням специфіки роботи окремих бізнес-процесів). Більшість виробників систем зберігання даних підтримують даний функціонал.
Замовник суворо дотримується принципів недискримінації учасників та забезпечує рівні умови для всіх учасників. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, але містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію у відповідності до ст.22 Закону.
Враховуючи вимоги статті 3 Закону закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності. Відповідно до статті 19 Закону України „Про захист прав споживачів” підприємницька практика є такою, що вводить в оману, якщо під час пропонування продукції споживачу не надається або надається у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформація, необхідна для здійснення свідомого вибору. Якщо підприємницька практика спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б, така практика вводить в оману стосовно, зокрема, основних характеристик продукції, включаючи її географічне або інше походження.
Серверне шасі
Дата подання: 31 жовтня 2019 11:27
Дата відповіді: 05 листопада 2019 11:47
Шановний Замовнику, ретельно проаналізувавши тендерну документацію, ми дійшли висновку, що Замовником встановлено вимоги, які суперечать чинному законодавству, а саме статті 3 Закону України «про публічні закупівлі», яка регламентує, що принципами здійснення закупівель є, у тому числі добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників. Технічні вимоги Додатку 6, Таблиці №1 до Серверного шасі звужують коло можливих до пропонування продуктів до одного, конкретного продукту конкретного виробника, унеможливлюючи пропонування еквівалентних товарів та порушують законні інтереси та права потенційних учасників. За сукупністю вимог, лише шасі Dell PowerEdge M1000e відповідає всім вимогам https://www.dell.com/downloads/global/products/pedge/en/server-poweredge-m1000e-tech-guidebook.pdf Перелік вимог, за сукупністю яких не можливо пропонування еквівалентних товарів: 1. «Шасі повинне мати не менш 8 місць для встановлення лез повної ширини». Ця вимога є безпідставною, оскільки в вимогах до Обчислювального вузла форм фактор має бути «Половинної ширини, повністю сумісний з серверним шасі.» Пропонуємо видалити цю вимогу. 2. «Передня панель шасі повинна мати інтерактивний графічний дисплей для відображення статусу системи та виконання операцій з керування системою.» Лише декілька виробників серверних шасі мають інтерактивний графічний дисплей, ця вимога дискриміную інших учасників. Пропонуємо видалити цю вимогу. 3. «Наявність в шасі не менш 3 портів USB» Зазначена кількість портів USB є лише у шасі Dell PowerEdge M1000e – два USB порта на фронтальній панелі та два на задній. Ця вимога дискриміную інших учасників. Пропонуємо видалити цю вимогу. 4. «Вбудований відеоадаптер с роз’ємом VGA» Сучасні серверні блейд шасі не потребують наявності роз’єму VGA, оскільки управляються через окремі модулі керування шасі через Ethernet. Прошу обґрунтувати вищезазначену вимогу або видалити її. Просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону, а саме внести коригування в дискримінаційні вимоги, встановлені у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Ваші запитання повідомляємо наступне. Замовник не погоджується з твердженнями і аргументами наведеними у Ваших питаннях, але після ретельного аналізу вимог до Серверного шасі надає наступні відповіді:
1. Шасі повинне мати не менш 8 місць для встановлення лез повної ширини та повинно підтримувати обчислювальні серверні модулі половинної та цілої ширини в одному корпусі без обмеження по комбінації модулів, ці вимоги не є унікальними і не містять протиріч, обмежень чи дискримінуючих вимог. Встановлення модулів половинної та повної ширини у одне шасі підтримують всі виробники, що випускають обчислювальні блейд-системи.
2. Передня панель шасі повинна мати інтерактивний графічний дисплей для відображення статусу системи та виконання операцій з керування системою. Графічний дисплей забезпечує оперативність моніторингу та управління системою і є важливим функціоналом для Замовника. Ця вимога не є унікальним показником і не містить дискримінуючих вимог. Даний функціонал мають усі основні виробники, що випускають обчислювальні блейд-системи.
3. Наявність в шасі не менш 3 портів USB не є унікальним показником і не містить дискримінуючих вимог, проте Замовник погоджується знизити кількість USB портів до двох і розгляне питання про внесення відповідних змін в тендерну документацію.
4. Вбудований відеоадаптер с роз’ємом VGA не є унікальним показником і не містить дискримінуючих вимог. Порт VGA необхідний для виконання базової інсталяції системи, а також при відновленні системи в разі серйозної аварії. Блейд шасі усіх основних виробників мають вбудований порт VGA або порт, розташований на модулі управління. Замовник змінить формулювання в технічних вимогах на наступне: Наявність вбудованого порту VGA або наявність VGA порту на модулі управління та розгляне питання про внесення відповідних змін в тендерну документацію.
Уточнення щодо технічних вимог
Дата подання: 01 листопада 2019 11:00
Дата відповіді: 05 листопада 2019 11:48
Шановний Замовнику, проаналізувавши тендерну документацію, ми помітили, що в технічних вимогах Додатку 6, Таблиці №1 до Обчислювального вузла є неточності. А саме: 1. В вимозі до інтерфейсів вимагається наявність SFP модулів та кабелів. Проте обчислювальний вузол має бути сумісним з серверним шасі, а отже виконаний в форм факторі блейд серверу. Блейд сервери не мають можливості зовнішнього підключення з використання SFP модулів, вони підключаються до внутрішніх портів блейд комутаторів через бекплейн шасі. 2. В вимозі до електричного живлення вимагається однофазне, АС 220В, потужність згідно з номіналом та наявність електричного кабелю у комплекті. Проте обчислювальний вузол має бути сумісним з серверним шасі, а отже виконаний в форм факторі блейд серверу. Блейд сервери живляться безпосередньо від бекплейну шасі. 3. В вимозі до охолодження вимагається не менше 1 вентилятору охолодження з можливістю гарячої заміни. Проте обчислювальний вузол має бути сумісним з серверним шасі, а отже виконаний в форм факторі блейд серверу. Блейд сервери не мають власних вентиляторів охолодження і охолоджуються за рахунок вентиляторів встановлених в блейд шасі. Просимо Вас відкоригувати вищезазначені вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник вдячний за Вашу увагу, погоджується з наявністю технічних невідповідностей і розгляне питання про внесення відповідних змін в тендерну документацію.
Уточнення щодо постачання центрального комутатора
Дата подання: 07 листопада 2019 16:13
Дата відповіді: 08 листопада 2019 18:06
Шановний Замовнику, ретельно проаналізувавши тендерну документацію, а саме додаток 6 "Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі" в таблиці 1 у вимогах "Порти та модулі" до центрального комутатора є пункт "Всі SFP модулі та кабелі повинні поставлятися у комплекті з комутатором". Просимо надати уточнення які саме SFP модулі повинні поставлятися та у якій кількості. Просимо Вас внести зміни із уточненням кількості та характеристик SFP модулів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, розглянувши питання по суті встановлено наступне, що кількість і загальні характеристики модулів вказано в Тендерній документації. Збільшення конкретизації вимог може трактуватися, як лобіювання виробника певного обладнання.
Одночасно зазначаємо, що наявної інформації достатньо для побудови виконавцем високошвидкісного середовища передачі даних та ефективного виконання центральним комутатором своїх функцій.
Уточнення щодо постачання систем зберігання даних
Дата подання: 08 листопада 2019 15:47
Дата відповіді: 11 листопада 2019 18:15
У вказаних вимогах до об’єму дискового простору вказано «Не менше двадцяти двох дисків (22) SAS 12Gbit 10K об’ємом не менше 6 ТБ». Дисків такого об’єму SAS 12Gbit 10K не існує. Зважаючи на великий об’єм даних, який вимагається та для більш раціонального і ефективного використання СЗД та формування найвигіднішої пропозиції, просимо викласти технічні вимоги у відповідності до загально прийнятих стандартів побудови СЗД з функцією автоматичного тірінгу, та використанням усіх типів дисків які повинна підтримувати СЗД, а саме «Система збереження повинна підтримувати механічні диски з інтерфейсом SAS та NL-SAS з швидкостями обертання 10 тис., 7.2 тис. об/хв, та електронні диски (SSD) з інтерфейсом SAS форм факторів 2.5” та 3.5”;». Пункт «Вимоги до об’єму дискового простору» викласти наступним чином: tier 1 SSD SAS об’ємом загального "сирого" простору не менше 15 ТБ; tier 2 SAS 12Gbit 10K об’ємом загального "сирого" простору не менше 30 ТБ; tier 3 NL-SAS 12Gbit 7,2K об’ємом загального "сирого" простору не менше 60 ТБ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, розглянувши Ваше запитання повідомляємо, що збільшення конкретизації вимог щодо організації дискового простору системи зберігання даних може трактуватися, як лобіювання виробника певного обладнання.
В технічні вимоги внесені відповідні зміни, а саме: пункт "Не менше двадцяти двох дисків (22) SAS 12Gbit 10K об’ємом не менше 6 ТБ" буде змінено на "Не менше двадцяти двох дисків (22) NL-SAS 12Gbit 7,2K об’ємом не менше 6 ТБ".
Уточнення щодо постачання серверного шасі
Дата подання: 08 листопада 2019 15:49
Дата відповіді: 11 листопада 2019 18:16
Чи вважатиметься наявність 2 портів USB на модулі управління таким, що відповідає вимогам Замовника
Відповідь: Доброго дня. В технічні вимоги внесені відповідні зміни, а саме: пункт "Наявність в шасі не менш 2 портів USB" змінено на "Наявність не менш 2 портів USB, вбудованих у в шасі або розташованих на модулі управління"
Уточнення щодо постачання обчислювального вузла
Дата подання: 08 листопада 2019 15:51
Дата відповіді: 11 листопада 2019 18:18
Просимо уточнити, що означає формулювання «Якщо цього вимагає архітектура пропонованого обладнання»? Чи розглядатимуться окремі інтерфейсні модулі Ethernet 10Gb/s та FC як аналог CNA порта? Чи відповідатиме вимогам вбудований контролер віддаленого доступу та моніторингу без ліцензійних обмежень з USB портом?
Відповідь: Доброго дня. В технічні вимоги внесені відповідні зміни, а саме: пункт "не менше ніж 2 CNA порта для вибору зовнішніх пристроїв з підтримкою переключення режиму роботи між Ethernet 10Gb/s та FC" змінено на "не менше одного порта Ethernet 10Gb/s SFP+ та не менше одного порта FC 16Gb/s SFP+".
Вбудований контролер віддаленого доступу та моніторингу без ліцензійних обмежень повинен мати не менш ніж з 1 порт Ethernet згідно вимог ТД.
Уточнення щодо постачання сервер шифрування
Дата подання: 08 листопада 2019 15:51
Дата відповіді: 11 листопада 2019 18:18
Чи вважатиметься процесор серії Intel Xeon Silver аналогічним процесору Intel Xeon E2124? Яким чином це буде оцінюватись?
Відповідь: Доброго дня. Аналогічний процесор повинен відповідати вимогам вказаним в ТД. Розгляд і оцінку тендерних пропозицій буде здійснено згідно статті 28 Закону України „Про публічні закупівлі” (далі Закон). В разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовник відхиляє таку тендерну пропозицію (ст. 30 Закону).
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-002770-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 23 жовтня 2019 16:11
Конкренція корисна, якщо користь є метою.
Перелік товарів, передбачених даною закупівлею включає групи товарів, які відрізняються за класифікатором ДК 021:2015 починаючи з першого, другого, або третього знаку.

Наприклад:

* ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
* ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
* ДК 021:2015: 48600000-4 — Пакети програмного забезпечення для баз даних та операційних систем
* ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
* ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

В той же час, відповідно до пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 закону України «Про публічні Закупівлі», та діючого Наказу Мінекономрозвитку №454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі", Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.

Зазначимо також, що лише перелік програмного забезпечення, наведений у Тендерній Документації, вимагає від учасника авторизаційних листів та, власне, наявності партнерства, зі щонайменше п’ятьма виробниками. Це не кажучи про обладнання – сервери, системи зберігання, мережеве обладнання.

Таким чином, Замовник доклав максимальних зусиль для дискримінації учасників та максимального звуження переліку ймовірних учасників торгів та відповідний перелік виробників, чия продукція може бути запропонована.

Вимагаємо: Розділити закупівлю на лоти, відповідно до законодавства, тобто, щонайменше, на: Програмне забезпечення, Сервери та системи зберігання, та мережеве обладнання. Це буде сприяти відкритій добросовісній конкуренції, дозволить суттєво заощадити бюджетні кошти та запобігти оскарженню торгів, яке за умов подальшої дискримінації учасників є незворотнім. Сподіваємось, на конструктивну позицію замовника в інтересах Держави.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 16:52
Доброго дня. Повідомляємо, що розглядаючи вимогу по суті встановлено, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578) (далі – Порядок) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – ЄЗС), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр ЄЗС, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Якщо під час здійснення Замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Визначення предмету закупівлі є прерогативою Замовника і поділ предмету закупівлі на лоти не є зобов’язанням, а можливістю, яку Замовник може використати.
Отже, Замовник визначив предмет закупівлі в порядку та межах компетенції, передбаченої Законом.
Виходячи з необхідності забезпечити 100% сумісність обладнання різних вендорів, різних версій і реалізацій апаратного і програмного забезпечення, враховуючи необхідність подальшої інтеграції до інформаційно-телекомунікаційної системи Мінсоцполітики Замовник має на меті і докладає максимальних зусиль для побудови працездатного, надійного і ефективно функціонуючого апаратно-програмного середовища функціонування Реєстру і таким чином бажає досягти ефективного використання державних ресурсів.
Слід зауважити, що постачання окремих частин обладнання і програмного забезпечення різними постачальниками (за лотами) призведе до невиправданих ризиків нераціонального (нецільового) використання державних коштів в разі відсутності закупівлі по одному з лотів.
Окрім того, за умовами тендеру все обладнання і програмне забезпечення повинно бути встановлено, підключене та протестоване в комплексі, як єдина інформаційна система.
Замовник суворо дотримується принципів недискримінації учасників та забезпечує рівні умови для всіх учасників. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, але містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію у відповідності до ст.22 Закону.
Враховуючи вимоги статті 3 Закону закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Також, відповідно до статті 19 Закону України „Про захист прав споживачів” підприємницька практика є такою, що вводить в оману, якщо під час пропонування продукції споживачу не надається або надається у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформація, необхідна для здійснення свідомого вибору. Якщо підприємницька практика спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б, така практика вводить в оману, зокрема, основних характеристик продукції, включаючи її географічне або інше походження.
Номер вимоги: UA-2019-10-21-002770-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 01 листопада 2019 14:37
Вимога перед оскарженням
Шановний Замовник,

У своїй відповіді на вимогу UA-2019-10-21-002770-b.b1 Замовник вдався до необґрунтованих тверджень на кшталт: "Слід зауважити, що постачання окремих частин обладнання і програмного забезпечення різними постачальниками (за лотами) призведе до невиправданих ризиків нераціонального (нецільового) використання державних коштів в разі відсутності закупівлі по одному з лотів. ".

Це твердження не відповідає як існуючий практиці впровадження інформаційних систем, так і існуючий практиці проведення торгів.

Об'єднання різної продукції в один лот, призводить до порушення принципів здійснення закупівель, а також до обмеження конкуренції.

Разом з цим, Замовник вдався ще й до встановлення у тендерній документації характеристик предмета закупівлі, яким відпадає продукція одного виробника.

Наполягаємо на усуненні даних порушень шляхом відокремлення щонайменше програмного забезпечення та мережевого обладнання у окремі Закупівлі, а також виключення вимог, що відповідають лише інтересам одного з виробників. Тому що поточна версія Тендерної Документації свідчить про узгоджені дії з надання конкурентних переваг окремому виробнику та його партнеру-учаснику торгів з метою усунення конкуренції, та створення таким чином умов для одержання незаконного прибутку. Тому заяви Замовника, що він «суворо дотримується принципів недискримінації учасників та забезпечує рівні умови для всіх учасників» - це лише Заяви і з огляду на реальні дії Замовника не виглядають щирими.

Додатково, пропонуємо ознайомитись з «УЗАГАЛЬНЕНОЮ ПРАКТИКОЮ КОЛЕГІЇ АМКУ: ТИПОВІ ПРИЧИНИ ОСКАРЖЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ» від 21.10.2019. Просимо звернути увагу на Розділи 3 та 4 даного документу: http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/152517

Пропонуємо також, окрім закону України «Про захист прав споживачів» прийняти до уваги закони України:
«Про запобігання корупції»
«Про захист від недобросовісної конкуренції»
«Про захист економічної конкуренції»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 10:13
Доброго дня, розглянувши вимогу по суті, Замовник не погоджується з твердженнями і аргументами наведеними у вимозі.
Твердження, що постачання окремих частин обладнання і програмного забезпечення різними постачальниками (за лотами) призведе до невиправданих ризиків нераціонального (нецільового) використання державних коштів в разі відсутності закупівлі по одному з лотів є обґрунтованим і враховує існуючу практику проведення торгів (тендерних процедур) та впровадження інформаційних систем.
Окрім зазначеного обґрунтуванням цієї позиції є положення Бюджетного кодексу України, згідно якого на даний час відсутні правові підстави для перенесення виконання договору, строку надання послуг та сплати за товар на 2020 рік. Невикористані ресурси замовник зобов’язаний повернути до бюджету до кінця звітного періоду. Разом з тим, станом на сьогодні підготовлено та направлено до зацікавлених органів виконавчої влади проєкт змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 „ Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”.
Замовник розглянув, ретельно проаналізував та надав відповіді у встановлені строки на порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
За результатами аналізу вимог, питань та зауважень рішенням тендерного комітету від 05.11.2019 №9 до Тендерної документації було внесено зміни, які оприлюднено на порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 06.11.2019.
Замовник суворо дотримується принципів недискримінації учасників та забезпечує рівні умови для всіх учасників. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, але містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію у відповідності до ст.22 Закону. Зміни внесені до Тендерної документації мають продемонструвати та підтвердити чітку і недекларативну позицію Замовника з вищезазначених питань.
Враховуючи вимоги статті 3 Закону закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності. Відповідно до статті 19 Закону України „Про захист прав споживачів” підприємницька практика є такою, що вводить в оману, якщо під час пропонування продукції споживачу не надається або надається у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформація, необхідна для здійснення свідомого вибору. Якщо підприємницька практика спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б, така практика вводить в оману стосовно, зокрема, основних характеристик продукції, включаючи її географічне або інше походження.

Документи подані скаржником

23 жовтня 2019 16:11
Q1.pdf

Актуальні тендери

До пошуку