Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту покрівлі житлового будинку (об'єкту)( на умовах співфінансування) за адресою: вул. Кіото, 3 у м. КиєвіДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
492 717,25 UAH
UA-2019-10-21-002764-b b9ae1dc67a8648f4a728f3815bfa381f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Аміров Дмитро Ібрагімович

380445159374 kkdesntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15
Контактна особа: Аміров Дмитро Ібрагімович
380445159374
kkdesntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 14:28
Очікувана вартість: 492 717,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 464,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту покрівлі житлового будинку (об'єкту)( на умовах співфінансування) за адресою: вул. Кіото, 3 у м. КиєвіДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, місто Київ, Київ, Кіото,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За рахунок коштів передбачених у порядку визначеному Положенням «Про співфінансування реконструкції, реставрації, проведення капітальних ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирних будинках міста Києва» затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.12.2016 р. № 780/1784 в національній валюті України, шляхом спів фінансування вартості виконаних робіт у відсотковому розмірі, де: Оплата 90 % (дев'яносто відсотків) вартості виконаних робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом виконання робіт, після підписання актів виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Підрядником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Оплата залишку- у вигляді 10 % (десяти відсотків) вартості виконаних робіт здійснюється за рахунок накопичених коштів співвласників багатоквартирного будинку №3 по вул. Кіото в м. Києві та перерахованих на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРТЕВ-ДОМ" 492 155,18
UAH з ПДВ
480 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СВІТБУД" 484 989,31
UAH з ПДВ
482 525,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 488 702,02
UAH з ПДВ
488 702,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 15:27
Електронний підпис
28 жовтня 2019 15:26
п. 3.11. проект Договору.pdf
28 жовтня 2019 15:26
п. 3.4. Довідка ДФС.pdf
28 жовтня 2019 15:26
п. 3.1.6. Виписка з ЭДР.pdf
28 жовтня 2019 15:26
п. 3.1.5. Статут ПДФ.pdf
28 жовтня 2019 15:26
п. 2.6. Лист-відгук.pdf
28 жовтня 2019 15:26
п. 1. Цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 15:26
Кошториси.ims.ims

Публічні документи

28 жовтня 2019 17:38
Електронний підпис
28 жовтня 2019 17:36
3.12. Проєкт договору К.3.pdf
28 жовтня 2019 17:36
3.5. Довідка про офшори.pdf
28 жовтня 2019 17:36
3.2. Витяг повний 28.10.19.pdf
28 жовтня 2019 17:36
104.imd
28 жовтня 2019 17:36
1.2.1 Гарант зв аппарат002.pdf
28 жовтня 2019 17:36
1.2.0 Гарант зв аппарат001.pdf
28 жовтня 2019 17:36
3.6. Ліцензія ДАБІ.pdf
28 жовтня 2019 17:36
3.14. Довідка МВС 13.10.2019.pdf
28 жовтня 2019 17:36
3.4. Довідка ДФС 28.10.2019.pdf
28 жовтня 2019 17:36
3.8. Дозвіл ДСУ з ПП.pdf
28 жовтня 2019 17:36
1. Додаток 3 ПЦП Кіото 3.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 10:59
3.11 Проект договору.pdf
28 жовтня 2019 10:59
3.5 Довідка про офшори.pdf
28 жовтня 2019 10:59
3.3.1 Фінансовий звіт 2018.pdf
28 жовтня 2019 10:59
3.1.6 Виписка з ЄДР.pdf
28 жовтня 2019 10:59
3.1.5.2 Витяг з ЄДР 17.10.2019.pdf
28 жовтня 2019 10:59
3.1.5 Копія статуту.pdf
28 жовтня 2019 10:59
2.6 Лист-відгук Перова 11.PDF
28 жовтня 2019 10:59
2.1.3 Штатний розпис.pdf
28 жовтня 2019 10:59
1 Пропозиція Кіото 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТЕВ-ДОМ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СВІТБУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРТЕВ-ДОМ"
#35222037
Переможець 480 500,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРТЕВ-ДОМ"
#35222037
480 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 16:29
Повід про внес змін до дог від 27.11.2019.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 16:28
Додаткова угода 4 від 27.11.2019.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 16:27
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 12:01
ПОВІД про внес змін до дог від 12.11.2019.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 12:00
Додаткова угода 3 від 12.11.2019.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 11:59
ДОДАТКОВА УГОДА 3 від 12.11.2019.docx зміни до договору
13 листопада 2019 11:57
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 10:33
Повідомлення про внесення змін до дог від 11.11.2019.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 10:31
Додаткова угода 2 від 11.11.2019.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 10:31
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 08:52
ПОВІДОМЛ про внес змін до дог 1.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 08:48
ДОДАТКОВА УГОДА 1 від 06.11.2019.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 08:48
ЗВІТ про уклад дог Кіото,3 ПОКРІВЛЯ.pdf укладений
04 листопада 2019 11:12
ДОГОВІР ПК 5 від 04.11.2019 КІОТО 3 ПОКРІВЛЯ.pdf укладений
04 листопада 2019 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились детально викласти порядок оплати робіт.
Номер договору про закупівлю: ПК-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 2.4. Договору, проведено експертизу кошторисної документації, отримано експертний звіт, за яким зменшено вартість робіт за договором, у зв'язку з чим, на підставі п.2.5. Договору Сторони досягли згоди зменшити ціну робіт (без зміни обсягу, якості робіт)
Номер договору про закупівлю: ПК-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою виправлення технічної помилки допущеної у зведеному кошторисному розрахунку, Сторони домовились зведений кошторисний розрахунок до договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ПК-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п. 10.1., з метою забезпечення контролю за відповідністю робіт, матеріальних ресурсів, замовником здійснено технічний нагляд за виконанням робіт , за результатами якого зменшено вартість робіт за договором, у зв'язку з чим, на підставі п.2.5. Договору Сторони досягли згоди зменшити ціну робіт (без зміни обсягу, якості робіт)
Номер договору про закупівлю: ПК-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML