Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
1 357 000,00 UAH
UA-2019-10-21-002630-b 7a7335a95da44cdeb7707ecfa5a3f8fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Дмитрович Юрченко

+380462674902 main@cn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 21390940
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Контактна особа: Юрій Дмитрович Юрченко
+380462674902
main@cn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 06 листопада 2019 12:17
Очікувана вартість: 1 357 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 штука
Персональний комп’ютер (кошти ПФУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 15:29
ТД персон.комп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:03
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 16:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваші запитання повідомляємо наступне: Тендерні пропозиції повинні відповідати вимогам тендерної документації за вказаним предметом закупівлі. Запропонований учасником товар обов'язково повинен відповідати наведеним у додатку № 1 до тендерної документації технічним, якісним та кількісним характеристикам. Згідно примітки до додатку №1: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент” (при пропозиції учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками). Конкретна марка, модель зазначається учасником у додатку 2 форма "Тендерна пропозиція" у стовпці 2 "Найменування товару". Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціни включно з ПДВ. В разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, така пропозиція надається без врахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 267 674,00
UAH з ПДВ
1 080 854,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 1 298 000,00
UAH з ПДВ
1 080 855,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 1 312 278,00
UAH з ПДВ
1 312 278,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 22:11
МВС 10.11.rar
07 листопада 2019 17:43
13249458_пропозиція_оновлена.pdf
04 листопада 2019 17:38
Електронний підпис
04 листопада 2019 17:33
довідка санкції.pdf
04 листопада 2019 17:33
Протокол_право підпису.pdf
04 листопада 2019 17:33
Витяг ПДВ.pdf
04 листопада 2019 17:33
Статут копія.pdf
04 листопада 2019 17:33
повноваження директора.pdf
04 листопада 2019 17:33
перелік СЦ Делл Україна.pdf
04 листопада 2019 17:33
13249458_пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 15:03
Електронний підпис
04 листопада 2019 15:03
Технічна специфікація.pdf
04 листопада 2019 15:03
Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2019 15:03
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 18:39
Електронний підпис
01 листопада 2019 18:38
Сервісні_центри Делл 2019.pdf
01 листопада 2019 18:38
Финзвит 3 кв 2019.pdf
01 листопада 2019 18:38
водяне досвид.zip
01 листопада 2019 18:38
ид_код кки.pdf
01 листопада 2019 18:38
паспорт кки.pdf
01 листопада 2019 18:38
Опис ВСЕСВИТ.pdf
01 листопада 2019 18:38
Выписка от 31.05.2019.pdf
01 листопада 2019 18:38
Доверенность aia 2019.pdf
01 листопада 2019 18:38
ВИТЯГ 11.12.2018 - Document_USR_1004387031.pdf
01 листопада 2019 18:38
Відгуки та договори(1).zip
01 листопада 2019 18:38
наказ+протокол.pdf
01 листопада 2019 18:38
витяг ПДВ.pdf
01 листопада 2019 18:38
справка ЕДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 1 080 854,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
1 080 854,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 16:15
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 10:33
дод. угода 391.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 10:21
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 10:36
договір 389.pdf укладений
26 листопада 2019 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості та якості товарів)
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/391
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 080 853,45
UAH (в тому числі ПДВ 180 142,24 UAH)