Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень в ДНЗ № 691 Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
565 000,00 UAH
UA-2019-10-21-002578-b 61e6fb4cf2c54533ab7925c6e81d14f1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 06 листопада 2019 15:29
Очікувана вартість: 565 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поточний ремонт приміщень в ДНЗ № 691 Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, місто Київ, Київ, вул. Митрополита А. Шептицького, 24-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 15:24
ТД ремонт ДНЗ № 691.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-002578-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП», Код ЄДРПОУ:41047917
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
проспект Миру, 6-а, м. Київ, 02105,
тел./ факс (044)332-42-28
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Голові тендерного комітету Дроздовій Ольгі Юріївні
Секретару тендерного комітету Федоренко Маргариті Олександрівні
Директор ТОВ «СБП ГРУП» Бубенко Юлія Анатоліївна , 02218, м.Київ, вул.Піщана, будинок 37, +380961750326, sbp_grup@ukr.net


Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації було оголошено закупівлю ID UA-2019-10-21-002578-b на «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 Поточний ремонт місць загального користування в ДНЗ № 447 Дніпровського району м. Києва.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. У Додатку 1, таблиці 1, п.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в частині-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації встановлена вимога щодо наявності виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше працювали, мають досвід виконання робіт з державним замовленням, однак не мають виконаних робіт (аналогічних договорів) з аналогічним предметом закупівлі, а мають досвід виконання аналогічних робіт (подібних за типом, характером, видами робіт, який вказаний замовником в технічному завданні), але предмет закупівлі був «Капітальний ремонт». Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО :
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а саме: видалити з п.3 Додатку 1 до тендерної документації вимогу «3.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з АНАЛОГІЧНИМ предметом закупівлі.»

З повагою,

Директор ТОВ «СБП ГРУП»
Юлія Бубенко
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 жовтня 2019 14:01
Причина: Помилка

Документи подані скаржником

28 жовтня 2019 13:59
Вимога.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-21-002578-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП», Код ЄДРПОУ:41047917
Дата подання: 28 жовтня 2019 14:00
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації проспект Миру, 6-а, м. Київ, 02105, тел./ факс (044)332-42-28 dnepr-osvitakkt@ukr.net Голові тендерного комітету Дроздовій Ольгі Юріївні Секретару тендерного комітету Федоренко Маргариті Олександрівні Директор ТОВ «СБП ГРУП» Бубенко Юлія Анатоліївна , 02218, м.Київ, вул.Піщана, будинок 37, +380961750326, sbp_grup@ukr.net Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації було оголошено закупівлю ID UA-2019-10-21-002578-b на «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 Поточний ремонт місць загального користування в ДНЗ № 447 Дніпровського району м. Києва. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1. У Додатку 1, таблиці 1, п.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в частині-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації встановлена вимога щодо наявності виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше працювали, мають досвід виконання робіт з державним замовленням, однак не мають виконаних робіт (аналогічних договорів) з аналогічним предметом закупівлі, а мають досвід виконання аналогічних робіт (подібних за типом, характером, видами робіт, який вказаний замовником в технічному завданні), але предмет закупівлі був «Капітальний ремонт». Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а саме: видалити з п.3 Додатку 1 до тендерної документації вимогу «3.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з АНАЛОГІЧНИМ предметом закупівлі.» З повагою, Директор ТОВ «СБП ГРУП» Юлія Бубенко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 30.10.2019 № 15666.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 22:40

Документи подані скаржником

28 жовтня 2019 13:56
Вимога.docx

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП» 509 078,08
UAH з ПДВ
509 078,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР К" 564 145,00
UAH з ПДВ
564 145,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ" 564 989,00
UAH з ПДВ
564 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 14:15
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 14:15
Статут.pdf
05 листопада 2019 14:15
Сертифікати.pdf
05 листопада 2019 14:15
Протокол БЦК 08.05.19.pdf
05 листопада 2019 14:15
Проект договору.pdf
05 листопада 2019 14:15
Наказ, протокал заг. зборів.pdf
05 листопада 2019 14:15
Лист модельний СТАТУТ.pdf
05 листопада 2019 14:15
Копії Медичних книжок.pdf
05 листопада 2019 14:15
Дозвіл держгір, ліцензія.pdf
05 листопада 2019 14:15
Додатки працівники 2.pdf
05 листопада 2019 14:15
Додатки працівники 1.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довіреність на директора.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідки БАНК.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідка щодо санкцій.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідка ч2- ст17.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідка працівники.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідка п9 ч1 ст17.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідка п8 ч1 ст17.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідка п7 ч1 ст17.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідка п6 ч1 ст17.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідка п5 ч1 ст17.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідка п4 ч1 ст17.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідка п3 ч1 ст17.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідка п2 ч1 ст17.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідка п1 ч1 ст17.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідка мат тех база.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідка звіт про рух коштів.pdf
05 листопада 2019 14:15
Довідка аванс.pdf
05 листопада 2019 14:15
Відомості з ЄДР Статистика.pdf
05 листопада 2019 14:15
Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2019 14:15
Витяг з ЄДР.pdf
05 листопада 2019 14:15
Аналогічний договір.pdf
05 листопада 2019 14:15
114_ДЦ_ССР_5.rtf
05 листопада 2019 14:15
114_ДЦ_ССР_5.pdf
05 листопада 2019 14:15
114_ДЦ_ССР_4.rtf
05 листопада 2019 14:15
114_ДЦ_ССР_4.pdf
05 листопада 2019 14:15
114_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
05 листопада 2019 14:15
114_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
05 листопада 2019 14:15
114_ДЦ_ДЦ_3.rtf
05 листопада 2019 14:15
114_ДЦ_ДЦ_3.pdf
05 листопада 2019 14:15
114_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
05 листопада 2019 14:15
114_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
05 листопада 2019 14:15
114_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.rtf
05 листопада 2019 14:15
114_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf
05 листопада 2019 14:15
114.imd

Публічні документи

05 листопада 2019 14:32
Статут.pdf
05 листопада 2019 14:32
Сертифікати.pdf
05 листопада 2019 14:32
Сертифікат коштор.pdf
05 листопада 2019 14:32
Свідоцтво єдиний податок.pdf
05 листопада 2019 14:32
Протокол, наказ, паспорт.pdf
05 листопада 2019 14:32
Проект договору.pdf
05 листопада 2019 14:32
Ліцензія, Дозвіл.pdf
05 листопада 2019 14:32
Копія Сертифікату ISO.pdf
05 листопада 2019 14:32
Копія паспорта та код.pdf
05 листопада 2019 14:32
Інформаційна довідка ст17.pdf
05 листопада 2019 14:32
Довідки по ст17.pdf
05 листопада 2019 14:32
Довідка щодо ненадання док.pdf
05 листопада 2019 14:32
Довідка персонал.pdf
05 листопада 2019 14:32
Довідка негативний досвід.pdf
05 листопада 2019 14:32
Довідка мат тех база.pdf
05 листопада 2019 14:32
Довідка інформаційна.pdf
05 листопада 2019 14:32
Довідка аванс.pdf
05 листопада 2019 14:32
Гарантійний лист ст17.pdf
05 листопада 2019 14:32
Гарантійний лист док.pdf
05 листопада 2019 14:32
Відомості з ЄДР статистика.pdf
05 листопада 2019 14:32
Витяг з ЄДР.pdf
05 листопада 2019 14:32
Виписка з ЄДР.pdf
05 листопада 2019 14:32
Банківські довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР К"

ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»
#41047917
Очікує рішення 509 078,08
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 15:56

Документи

06 листопада 2019 15:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 листопада 2019 16:11
Коментар щодо відміни: Процедуру відмінено у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі.