Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Вінницький обласний центр цивільного захисту та матеріальних резервів" |
Код ЄДРПОУ: | 35823471 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Монастирська, буд. 26 |
Контактна особа: |
Ліля Крошна +380984084314 ku_cz.mat_rezerv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2019 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2019 16:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2019 16:36 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2019 11:51 |
Очікувана вартість: | 596 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Ширина(профілю СВ) 1130 мм
Кількість хвиль 8
Товщина листа 5,8 мм
Висота хвилі 40 мм
(контактна особа з технічних питань – Кабішев Олександр Миколайович 0676570640)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2019 15:11 |
проект договору шиф.doc | |
21 жовтня 2019 15:11 |
тендерна документація 2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-22-000003 ● ac78b30475764a8593aab805e8fa7c39
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2019 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.10.2019 №58
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.10.2019 №58
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-10-21-002490-b 21.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-22 17:05:38
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі листа азбестоцементного (шифер) 8-ми хвильового (листи ВЦ хвилясті (АТ) 1750х1130х5,8 нефарбовані) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-21-002490-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Чому у форму оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-23 15:36:21
відповідь на запит
Добрий день.
На Ваш запит,щодо невнесення інформації про джерело фінансування закупівлі у формі оголошення про проведення відкритих торгів, інформуємо-
у системі ProZorro немає поки відповідних окремих полів, тож ненавмисно (через неуважність) не вказали джерело фінансування ( кошти місцевого бюджету) у полі "конкретна назва предмета закупівлі". Повідомляємо, що Комунальна установа "Вінницький обласний центр цивільного захисту та матеріальних резервів-є бюджетною установою і власних коштів для здійснення закупівель не має.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено шляхом відміни торгів.
2019-10-29 15:14:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів
2019-10-29 16:13:27
Інформація про відміну
Дата відміни: | 29 жовтня 2019 15:12 |
Коментар щодо відміни: | відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
29 жовтня 2019 15:12
|
Електронний підпис |
29 жовтня 2019 15:07
|
протокол скасування.pdf |