Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лист азбестоцементний (шифер) 8-ми хвильовий (листи ВЦ хвилясті (АТ) 1750х1130х5,8 нефарбовані)
Очікувана вартість
596 000,00 UAH
UA-2019-10-21-002490-b 216633ddfe684850bfe442e6202b77e0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліля Крошна

+380984084314 ku_cz.mat_rezerv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Вінницький обласний центр цивільного захисту та матеріальних резервів"
Код ЄДРПОУ: 35823471
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Монастирська, буд. 26
Контактна особа: Ліля Крошна
+380984084314
ku_cz.mat_rezerv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 16:36
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 16:36
Початок аукціону: 06 листопада 2019 11:51
Очікувана вартість: 596 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


довжина 1750 мм
Ширина(профілю СВ) 1130 мм
Кількість хвиль 8
Товщина листа 5,8 мм
Висота хвилі 40 мм

(контактна особа з технічних питань – Кабішев Олександр Миколайович 0676570640)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 штука
Лист азбестоцементний (шифер) 8-ми хвильовий (листи ВЦ хвилясті (АТ) 1750х1130х5,8 нефарбовані)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, -, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 15:11
проект договору шиф.doc
21 жовтня 2019 15:11
тендерна документація 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-22-000003 ● ac78b30475764a8593aab805e8fa7c39
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2019 14:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

22.10.2019 №58
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.10.2019 №58
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-10-21-002490-b 21.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-22 17:05:38

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі листа азбестоцементного (шифер) 8-ми хвильового (листи ВЦ хвилясті (АТ) 1750х1130х5,8 нефарбовані) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-21-002490-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Чому у форму оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-23 15:36:21

відповідь на запит

Добрий день.
На Ваш запит,щодо невнесення інформації про джерело фінансування закупівлі у формі оголошення про проведення відкритих торгів, інформуємо-
у системі ProZorro немає поки відповідних окремих полів, тож ненавмисно (через неуважність) не вказали джерело фінансування ( кошти місцевого бюджету) у полі "конкретна назва предмета закупівлі". Повідомляємо, що Комунальна установа "Вінницький обласний центр цивільного захисту та матеріальних резервів-є бюджетною установою і власних коштів для здійснення закупівель не має.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом відміни торгів.

2019-10-29 15:14:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів

2019-10-29 16:13:27

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 жовтня 2019 15:12
Коментар щодо відміни: відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
29 жовтня 2019 15:12
Електронний підпис
29 жовтня 2019 15:07
протокол скасування.pdf