Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ліжка з матрацами
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2019-10-21-002476-b bd7f5f40eeea4820982cca443b3bff4f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Строк поставки - 21 к. д. з дати підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ліжка з матрацами (джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 15:10
Додаток 6. Проект договору.doc
21 жовтня 2019 15:10
Ліжка та матраци2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП і його ціни
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:03
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:31
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Добрий день. Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Вестерн трейд груп" 31 144,00
UAH з ПДВ
31 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 14:32
Тендерна пропозиція.PDF
01 листопада 2019 14:32
протокол директор.pdf
01 листопада 2019 14:32
наказ_директор.pdf
01 листопада 2019 14:32
Довідка ТОВ ВТГ.zip
01 листопада 2019 14:32
Довідка РАЦА Я.В.zip
01 листопада 2019 14:32
Довідка працівники.PDF
01 листопада 2019 14:32
Довідка заборгованість.PDF
01 листопада 2019 14:32
витяг_єдиний податок.pdf
01 листопада 2019 14:32
Висновок ДСЕЕ матраци.pdf
01 листопада 2019 14:32
Висновок ДСЕЕ _56477 (1)меблі.pdf
01 листопада 2019 14:32
виписка з ЄДР.pdf
01 листопада 2019 14:32
Аналогічний договір СЗР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Вестерн трейд груп"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 листопада 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій