Код ДК 021:2015 - 09110000-3 – Тверде паливо (брикети паливні Pini kay або еквівалент)
Очікувана вартість
407 000,00 UAH
UA-2019-10-21-002423-b b09e91b2f705470893f30990bc5443d0
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Богодухівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 22719536
Місцезнаходження замовника: 62103, Україна, Харківська обл., м.Богодухів, вул.Троїцька,15
Контактна особа замовника: Глубока Оксана
0575832004
bogod.rvo@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 12:32
Початок аукціону: 07 листопада 2019 12:32
Очікувана вартість: 407 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,29 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування-бюджетні кошти

Джерело фінансування -бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 тони
брикети паливні Pini kay або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування-бюджетні кошти Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 жовтня 2019 15:05
Електронний цифровий підпис
21 жовтня 2019 15:04
ТД брикети паливні Pini kay.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-002423-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 18 листопада 2019 18:55
Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону
ТОВ «Славресурс» приймає участь у процедурі закупівлі оголошеній Замовником.
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є визначення переможцем Процедури закупівлі учасника ФОП Гуляєва Н.Б. пропозиція якого містить грубі помилки та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Підтвердженням цього є подані документи які розміщені на веб-порталі уповноваженого органу, та не відповідають умовам встановленим Замовником торгів у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також не підтверджена належним чином відповідність переможця торгів та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону.

Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 18.11.2019 №2-18/11 було безпідставно визначено переможцем закупівлі цінову пропозицію (надалі – Пропозиція) яка містить грубі помилки та не відповідає вимогам встановленим Замовником
встановленими умовам тендерної документації (надалі – Документація).
У зв'язку з чим Замовником було прийняте неправомірне рішення стосовно визначення ФОП Гуляєва Н.Б. переможцем оскаржуваного тендеру та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір із зазначеним учасником.

Питання 1.

В супереч вимогам вказаним в Таблиці 2.1 – Критерії щодо кваліфікації учасників

Кваліфікаційні критерії Перелік документів, необхідних для оцінки відповідності постачальників кваліфікаційним критеріям
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.1. Сканована копія інформаційної довідки, складена в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи та завірена печаткою (у разі наявності), в якій має бути зазначено інформацію про найменування та кількість обладнання та/або матеріально-технічної бази, а також їх стану та інформації – власне чи орендоване.
Примітки:
*учасник повинен надати скановані копії документів, які підтверджують, що він є власником майна або надається сканована копія договору оренди (у разі оренди майна)або іншого договору, що підтверджує можливість учасника здійснювати постачання товару.

В інформаційній довідці учасника переможця відсутня інформація про наявність обладнання та матеріальної-технічної бази що підтверджує саме можливість даного учасника здійснювати постачання товару.




Питання 2
Додатком 4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Встановлені наступна вимога:
2.2. На підтвердження відповідності продукції надати наступні документи:
- сканована копія свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО або сканкопію визнаний УкрСЕПРО, виданий і завірений підписом та печаткою органу з сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копії завірені органом, який видав сертифікат (свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації або сканована копія висновку за результатами розгляду заявки (повинно бути не раніше 2019 року) або копія іншого документу, що підтверджує якість товару;


Проте, у складі пропозиції учасника переможця відсутній документ про сферу акредитації, або про систему сертифікації Укр СЕПРО, або копія іншого документу що підтверджує якість відповідно до вимог встановлених Замовником.



Питання 3

Відповідно до вимог встановлених Додатком 2 визначено наступний ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК.

2) Сканована копія документального підтвердження згоди учасника щодо істотних умов договору згідно з Додатком 5 відповідно до вимог цієї тендерної документації;
Проте, у складі пропозиції учасника переможця відсутній вище вказаний документ що є порушенням відповідно до вимог встановлених Замовником.


4) Сканована копія документу, який підтверджує повноваження керівника (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління та інше) (ця вимога не стосується фізичної особи-підприємця). У разі якщо підписувати договір, тендерну пропозицію тощо буде інша уповноважена особа, надати документальне підтвердження повноважень цієї особи (сканована копія довіреності зі зразком підпису) (вимога для всіх учасників);

Проте, у складі пропозиції учасника переможця відсутній вище вказаний документ що є порушенням відповідно до вимог встановлених Замовником.


Враховуючи викладене вище, пропозиція ФОП Гуляєва Н.Б. не відповідає умовам Документації, та вказаний учасник належним чином не підтвердив свою відповідність встановленим у статті 16 Закону кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника.

Тому вважаємо що, Замовник застосувавши дискримінаційний підхід безпідставно акцептував цінову пропозицію з грубими помилками.

Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно неправомірного визначення переможцем Процедури закупівлі ФОП Гуляєва Н.Б. та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, серед іншого, права суб'єкта оскарження, зокрема, на його перемогу в Процедурі закупівлі, об'єктивний та
неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі,
недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші наші права та законні інтереси.

Враховуючи викладене та керуючись статтею 18 Законом України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявні порушення законодавства під час здійснення Процедури закупівлі;
3. Скасувати рішення про визначення ФОП Гуляєва Н.Б. переможцем процедури закупівлі UA-2019-10-21-002423-б та про намір заключити договір про закупівлю із даним учасником.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГУТЯНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" 374 000,00
UAH з ПДВ
278 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП" 394 900,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гуляєва Надія Романівна 396 000,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ" 389 950,00
UAH з ПДВ
389 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 399 960,00
UAH з ПДВ
399 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гефест-Техно" 404 250,00
UAH з ПДВ
404 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 09:55
sign.p7s
06 листопада 2019 09:14
3. Ст.17.pdf.zip
06 листопада 2019 09:14
1 Тендерна пропозиція .pdf.zip

Публічні документи

05 листопада 2019 21:21
sign.p7s
05 листопада 2019 21:19
Паспорт_руководителя_ИНН_8_9.pdf
05 листопада 2019 21:19
Устав_Продрезер_3.pdf
05 листопада 2019 21:19
Відс_св-ва_ПДВ.pdf
05 листопада 2019 21:19
Ваги_документ_ .jpg
05 листопада 2019 21:19
Стаття_17_Продрезерв.pdf
05 листопада 2019 21:19
Повноваження_посад_особи_4.pdf
05 листопада 2019 21:19
Довідка_працівники.pdf
05 листопада 2019 21:19
Проєкт_договору_додаток_5.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 09:59
3 Частина.pdf
06 листопада 2019 09:59
1 Частина .pdf
05 листопада 2019 16:12
sign.p7s
05 листопада 2019 16:12
sign.p7s
05 листопада 2019 16:03
4 Частина.pdf.p7s
05 листопада 2019 16:03
4 Частина.pdf
05 листопада 2019 16:03
3 Частина.pdf.p7s
05 листопада 2019 16:03
3 Частина.pdf
05 листопада 2019 16:03
2 Опис алгоритму перевірки.pdf
05 листопада 2019 16:02
1 Частина .pdf.p7s
05 листопада 2019 16:02
1 Частина .pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 09:53
sign.p7s
05 листопада 2019 21:26
Статистика_ЄДРПОУ_11_Риат.pdf
05 листопада 2019 21:26
Довідка_теплота_згорання.pdf
05 листопада 2019 21:26
Тендерная_пропозиція_Ріат.pdf
05 листопада 2019 21:26
Персональні_данні_Ріат.pdf
05 листопада 2019 21:26
Довідка_працівників_Риат.pdf
05 листопада 2019 21:26
Витяг РИАТ 05.11.2019.pdf
05 листопада 2019 21:26
Довідка_МТБ_авто_2_1.pdf
05 листопада 2019 21:26
Проект_Договору_Риат.PDF
05 листопада 2019 21:26
Копия_відс_єд_податку_10.PDF
05 листопада 2019 21:26
Стаття_17_2_Риат.pdf
05 листопада 2019 21:26
Сертифікат_якості.pdf
05 листопада 2019 21:26
Довідка_достовірність_Ріат.pdf
05 листопада 2019 21:26
Устав_Риат_3.PDF
05 листопада 2019 21:26
Паспорт_ИНН_8_9.PDF

Публічні документи

05 листопада 2019 22:20
sign.p7s
05 листопада 2019 22:16
Технічна частина.rar
05 листопада 2019 22:16
Тендерна пропозиція.rar
05 листопада 2019 22:16
Проект договору.rar
05 листопада 2019 22:16
Кваліфікаційні критерії.rar
05 листопада 2019 22:16
Інші документи.rar
05 листопада 2019 22:16
Довідки по ст.17.rar

Публічні документи

05 листопада 2019 18:20
sign.p7s
05 листопада 2019 18:19
Пропозиція 2_compressed.pdf.(2).P7S
05 листопада 2019 18:19
Пропозиція 2_compressed.pdf.(1).P7S
05 листопада 2019 18:19
Пропозиція 2_compressed.pdf
05 листопада 2019 18:19
единый.pdf.(2).P7S
05 листопада 2019 18:19
единый.pdf.(1).P7S
05 листопада 2019 18:19
единый.pdf
05 листопада 2019 18:19
гефест_compressed+.pdf.(2).P7S
05 листопада 2019 18:19
гефест_compressed+.pdf.(1).P7S
05 листопада 2019 18:19
гефест_compressed+.pdf
05 листопада 2019 18:19
гефест пояснення.pdf.(2).P7S
05 листопада 2019 18:19
гефест пояснення.pdf.(1).P7S
05 листопада 2019 18:19
гефест пояснення.pdf
05 листопада 2019 18:19
1.pdf.(2).P7S
05 листопада 2019 18:19
1.pdf.(1).P7S
05 листопада 2019 18:19
1.pdf
05 листопада 2019 18:17
sign.p7s
05 листопада 2019 18:15
гефест пояснення.pdf.(2).P7S
05 листопада 2019 18:15
гефест пояснення.pdf.(1).P7S
05 листопада 2019 18:15
гефест пояснення.pdf
05 листопада 2019 18:15
Пропозиція 2_compressed.pdf.(2).P7S
05 листопада 2019 18:15
Пропозиція 2_compressed.pdf.(1).P7S
05 листопада 2019 18:15
Пропозиція 2_compressed.pdf
05 листопада 2019 18:15
единый.pdf.(2).P7S
05 листопада 2019 18:15
единый.pdf.(1).P7S
05 листопада 2019 18:15
единый.pdf
05 листопада 2019 18:15
гефест_compressed+.pdf.(2).P7S
05 листопада 2019 18:15
гефест_compressed+.pdf.(1).P7S
05 листопада 2019 18:15
гефест_compressed+.pdf
05 листопада 2019 18:15
1.pdf.(2).P7S
05 листопада 2019 18:15
1.pdf.(1).P7S
05 листопада 2019 18:15
1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГУТЯНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО"
#00993082
Відхилено 278 800,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 14:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП"
#42409715
Відхилено 280 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 16:22
ФОП Гуляєва Надія Романівна
#2261701161
Переможець 330 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 16:24

Документи

11 листопада 2019 14:03
sign.p7s
11 листопада 2019 14:03
протокол 3_pdf.pdf
07 листопада 2019 13:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 листопада 2019 16:22
sign.p7s
18 листопада 2019 16:20
протокол 1_pdf.pdf
12 листопада 2019 11:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гуляєва Надія Романівна
#2261701161
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку