Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
11 290,00 UAH
UA-2019-10-21-002226-b ● f5fbb2f4f4354a60bf61e3687c40145a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський територіальний центр соціального обслуговування |
Код ЄДРПОУ: | 05395828 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова, 32/11 |
Контактна особа: |
Карпенко Людмила Василівна 380444509167 acco_eco@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2019 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 14:19 |
Очікувана вартість: | 11 290,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
673 Одиниця
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, місто Київ, Київ, вул.Котельникова, 32/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Канцелярські товари | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 14:43 |
0 Огол. про провед. канцтоварів2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:07
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В п. 4 Оголошення вказані ТМ, які можуть бути аналогом товару та зобов"язано Учасників вказувати ТМ в специфікації, що подається в електронному вигляді до початку аукціону.
Фізичні особи- підприємці можуть брати участь у закупівлі. Ціна пропозиції розглядається як остаточна.
Фізичні особи- підприємці можуть брати участь у закупівлі. Ціна пропозиції розглядається як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Переможець |
8 872,62
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 15:12
|
39 19.pdf | укладений |
06 листопада 2019 10:37
|