Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі для Коростенської вечірньої (змінної) школи ІІ-ІІІ ступенів Житомирської області
Очікувана вартість
51 000,00 UAH
UA-2019-10-21-001843-b 0dc486c9fbc249c28b59f173f6b00d5f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 51 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 255,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Шкільні меблі для Коростенської вечірньої (змінної) школи ІІ-ІІІ ступенів Житомирської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 штука
Шкільні меблі для Коростенської вечірньої (змінної) школи ІІ-ІІІ ступенів Житомирської області) (Джерела фінансування : кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.Грушевського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Постачальником накладних на замовлений та отриманий товар. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 13:49
ДОД 4 Проект договору меблі.docx
21 жовтня 2019 13:49
Додаток №3.docx
21 жовтня 2019 13:49
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
21 жовтня 2019 13:49
Додаток № 1.docx
21 жовтня 2019 13:49
ТД меблі.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій