Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015(CPV) -35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання»(57792 Респіратор хірургічний антибактеріальний)(Кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
237 600,00 UAH
UA-2019-10-21-001821-b af1fe02c6bcf4078b85f832890908984
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мерзляк Ольга Миколаївна

+380617171730 tender_tub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ КЛІНІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006707
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 2
Контактна особа: Мерзляк Ольга Миколаївна
+380617171730
tender_tub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 14:29
Очікувана вартість: 237 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 188,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2880 шт
ДК 021:2015(CPV) -35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання»(57792 Респіратор хірургічний антибактеріальний)(Кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Перспективна,буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі п.1.ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2019 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 12:32
Додаток 1 до тендерної документації (ст.16) зі змінами від 29.10.2019.doc
29 жовтня 2019 12:32
Перелік змін до тендерної документації 29.10.2019.docx
21 жовтня 2019 13:44
Додаток 8 до тендерної документації (проект договору).docx
21 жовтня 2019 13:44
Додаток 7 до тендерної документації(анкета).doc
21 жовтня 2019 13:44
Додаток 6 до тендерної документації(лист згода).doc
21 жовтня 2019 13:44
Додаток 5 до тендерної документації(цінова пропозиція).doc
21 жовтня 2019 13:44
Додаток 4 до тендерної документації(перелік документів).docx
21 жовтня 2019 13:44
Додаток 3 до тендерної документації (технічні вимоги).doc
21 жовтня 2019 13:44
Додаток 2 до тендерної документації (ст.17).doc
21 жовтня 2019 13:44
Додаток 1 до тендерної документації(ст.16).doc
21 жовтня 2019 13:44
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Сертифікатів ISO 9001, ISO 13485
Дата подання: 25 жовтня 2019 11:19
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 14:15
Додатком 3 до тендерної документації передбачено перелік документів, якими має бути підтверджена інформація про відповідність запропонованих товарів вимогам документації відкритих торгів, яким, зокрема, передбачено надання копії Сертифікату системи управління якістю ISO 9001, ISO 13485. Якщо стосовно Сертифікату ISO 13485 зрозуміло, що останній може бути отриманий та виданий виключно виробником медичних виробів, то стосовно Сертифікату ISO 9001 просимо роз’яснити ким саме повинен бути отриманий Сертифікат – Учасником (Постачальником) чи виробником? Чи правильно ми зрозуміли, що даний сертифікат повинен бути виданий також на ім’я виробника продукції, оскільки згідно тендерної документації даним документом підтверджується саме відповідність запропонованого товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний користувач ЕСЗ! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне:
Додатком 3 до тендерної документації по коду ДК 021:2015(CPV) - 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання» (57792 Респіратор хірургічний антибактеріальний) передбачено перелік документів, якими має бути підтверджена інформація про відповідність запропонованих товарів вимогам документації відкритих торгів, яким, зокрема, передбачено надання копії Сертифікату системи управління якістю ISO 9001, ISO 13485.
Сертифікат системи управління якістю ISO 9001 повинен бути виданий на ім’я виробника продукції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-001821-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С", Код ЄДРПОУ:36069491
Дата подання: 25 жовтня 2019 13:05
Вимога щодо внесення змін до ТД (розуміння аналог. договору)
Ми маємо намір прийняти участь в процедурі закупівлі, однак вважаємо умови ТД дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників, оскільки взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності договір, укладений саме з медичним закладом, що фінансується за бюджетні кошти за 2017-2018 роки та на постачання саме Респіратору FFP3 NR D протиаерозольний.
Вимагаємо внести зміни до ТД, в інакшому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2019 12:40
Шановний користувач ЕСЗ! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Структурні підрозділи КУ «Обласний тубдиспансер» ЗОР є зонами високого ризику інфекції туберкульозу. Відповідно до норм чинного законодавства, з метою захисту від туберкульозу, використовуються респіратори класу FFP3.
Для закупівлі якісних та ефективних засобів індивідуального захисту органів дихання від інфекції туберкульозу в Додатку 2 до тендерної документації по коду ДК 021:2015(CPV) - 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання» (57792 Респіратор хірургічний антибактеріальний) визначено кваліфікаційні критерії до учасника, зокрема, надання оригіналу або завіреної належним чином копії повністю виконаного (завершеного) аналогічного договору за 2017 – 2019 роки, оригінал листа-відгука від контрагента про виконання наданого в складі тендерної пропозиції аналогічного договору, що підтверджує успішне та повне його завершення. Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір з медичним закладом на постачання товару: Респіратор FFP3 NR D протиаерозольний.
Предмет закупівлі по коду ДК 021:2015(CPV) - 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання» (57792 Респіратор хірургічний антибактеріальний) визначено відповідно до Наказу від 17.03.2016р. №454 (зі змінами) «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», і так як вищезазначені респіратори є медичними виробами, які в національному класифікаторі медичних виробів НК 024:2019 містяться під кодом 57792 та мають назву «Респіратор хірургічний антибактеріальний», то вимога надання аналогічних договорів саме з медичними закладами є цілком логічною та обгрунтованою.
Замовник не вважає зазначення надання аналогічного договору з медичним закладом на постачання товару Респіратор FFP3 NR D протиаерозольний дискримінаційною вимогою, яка обмежує коло потенційних учасників.

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 13:05
Вимога аналог..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "БІКО" 223 257,60
UAH з ПДВ
223 257,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОМ-КР" 235 008,00
UAH з ПДВ
235 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 09:39
Документи переможця
06 листопада 2019 13:14
Електронний підпис

Публічні документи

05 листопада 2019 18:54
Спецпром-КР НДС.jpg
05 листопада 2019 18:54
Выписка.pdf
05 листопада 2019 18:54
Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2019 18:54
сертификат.pdf
05 листопада 2019 18:54
анкета.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "БІКО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОМ-КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ "БІКО"
#34899754
Переможець 223 257,60
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "БІКО"
#34899754
223 257,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 10:24
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 15:39
Договір №232мвт.pdf укладений
26 листопада 2019 15:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 223 257,60
UAH (в тому числі ПДВ 37 209,60 UAH)