Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2019-10-21-001795-b e578bc7afee748cfb441ec63710206c3
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: 7 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Код ЄДРПОУ: 38294628
Місцезнаходження замовника: 85612, Україна, Донецька обл., Мар'їнський район, м.Курахове, вул. Грушева, 50
Контактна особа замовника: Вячеслав Петраков
+380951506060
mnsmarinka2017@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 16:00
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Ідентифікатор плану закупівлі:
UA-P-2019-10-18-006504-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Системний блок (спеціальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, місто Курахове, вул.Грушева, буд.50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
Системний блок (спеціальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, місто Курахове, вул.Грушева, буд.50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штука
Монітор (спеціальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, місто Курахове, вул.Грушева, буд.50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штука
Комп’ютерна миша (спеціальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, місто Курахове, вул.Грушева, буд.50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штука
Клавіатура дротова (спеціальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, місто Курахове, вул.Грушева, буд.50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штука
Мережевий фільтр (спеціальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, місто Курахове, вул.Грушева, буд.50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штука
Джерело безперебійного живлення (спеціальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, місто Курахове, вул.Грушева, буд.50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
Джерело безперебійного живлення (спеціальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, місто Курахове, вул.Грушева, буд.50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Системний блок, монітор, комп’ютерна миша, клавіатура дротова, мережевий фільтр, джерело безперебійного живлення Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:10
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 15:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. До участі в закупівлі допускаються фізичних осіб-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде розглядатись, як остаточна без додавання до його суми ПДВ 20%.
В технічній документації Додаток 1 в п.1 зазаначено: "1. Участник повинен зазначити в своєї пропозиції докладний опис товару який він пропонує (бренд, модель, технічні характеристики)" щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
На торги допускаються товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних нами в тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 24 000,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 12:43
Реквізити.pdf
23 жовтня 2019 12:43
Сервіс_центри.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 24 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 14:45

Документи

25 жовтня 2019 14:45
sign.p7s

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку