Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV) 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92; А-95 - дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 112 500,00 UAH
UA-2019-10-21-001493-b a555403a62544aceb7d879ddbc0da64b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрільчук Валентин Борисович

+380385543400 komun9@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Красилівська житлово-експлуатаційна контора
Код ЄДРПОУ: 03356200
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., Красилів, Щаслива, 9
Контактна особа: Стрільчук Валентин Борисович
+380385543400
komun9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 14:10
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 14:10
Початок аукціону: 07 листопада 2019 14:00
Очікувана вартість: 1 112 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,85%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Джерело фінансування: власні кошти та кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, вул. Щаслива, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
3000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, вул. Щаслива, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
35000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, вул. Щаслива, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за отримані товари проводяться Замовником щомісячно. Замовник проводить оплату протягом 15 банківських днів з моменту отримання товару на підставі: (рахунку-фактури або накладної, та/або акту прийому-передачі) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 12:33
Технiчне_завдання_дод_5 (2).doc
21 жовтня 2019 12:33
Проект договору_дод_4 (2).doc
21 жовтня 2019 12:33
Тендерна документація_дод_3 (2).doc
21 жовтня 2019 12:33
Тендерна документація_дод_2 (2).doc
21 жовтня 2019 12:33
Тендерна документація_дод_1 (2).doc
21 жовтня 2019 12:33
Тендрна_документацiя_паливо (9).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-07-000036 ● 2dfd1163060a4774aa17aa6e0d9ff086
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020 09:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.04.2020 № 19
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 07.04.2020 № 19
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2019-10-21-001493-b 21.10.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Задоянчук
В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-08 16:04:39

Щодо надання пояснень.

У межах проведення моніторингу закупівлі бензина та дизельного пального (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-10-21-001493-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Водночас внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) про коливання цін на ринку відповідної продукції.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- на підставі яких документів були внесені зміни до Договору від 27.11.2019 №27, а саме: укладені додаткові угоди від 02.12.2019 №1 та 27.12.2019 №2?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-09 17:09:28

Пояснення

Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 08.04.2020 року щодо процедури закупівлі ДК 021-2015 (CPV) 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92; А-95 - дизельне паливо) (URL адреса https://www.dzo.com.ua/tenders/4439794).

Питання: На підставі яких документів були внесенні зміни до Договору від 27.11.2019 № 27, а саме укладені додаткові угоди від 02.12.2019 № 1 та 27.12.2019 № 2.
Відповідь: . У відповідності до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання у випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у paзi коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Оскільки ціна Договору , відповідно до ст. 180 ГК України, є істотною його умовою, то вона обов'язково повинна бути у ньому визначена у відповідності до ч. 1 ст. 632 ЦК України - за домовленістю сторін.
При цьому, відповідно до частини першої статті 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
У випадку зміни ціни за одиницю товару сторони договору про закупівлю повинні шляхом укладання відповідної додаткової угоди до Договору, погодити нову ціну за одиницю товару та внести відповідні зміни до істотних умов Договору, що жодним чином не порушує вимог як цивільного та господарського законодавства, так і положень Закону України « Про публічні закупівлі»
Міністерство економічного розвитку i торгівлі України в своєму інформаційному листі «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» № 3302-06-34307-06 від 27.10.2016 року роз’яснило, посилаючись на положення Цивільного кодексу України, що у залежності від коливання ціни товару на ринку, Сторони протягом строку дії договору можуть вносити зміни кілька paзів в частині зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 % кожного разу з урахуванням попередніх змін внесених в договори. Таким чином, в сукупності всіх внесених змін, кінцева ціна за одиницю товару може перевищувати 10 % від початкової ціни, зазначеної при підписанні договору.
Крім того, Міністерство економічного розвитку i торгівлі України в своєму інформаційному листі «Щодо зміни icтотних умов договору про закупівлю» № 3302-06-34307-06 від 27.10.2016 року роз'яснило, що Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору допускається у випадках, визначених у ст. 36 Закону.
Так, відповідно до п. 7 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», істотнi умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання у випадку зміни встановленого згідно iз законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) i нормативів , які застосовуються в договорі про закупівлю, у paзi встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни цін.
Зміни до Договору від 27.11.2019 № 27 були внесенні додатковою угодою від 02.12.2019 № 1 на підставі листа Торгово – промислової палати від 02.12.2019 № 1146/07-24 та додатковою угодою від 27.12.2019 №2 відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Сторони дійшли згоди розірвати Договір купівлі-продажу № 27 від 27.11.2019 року про закупівлю товарів.

2020-04-21 11:37:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору

2020-04-21 12:16:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" 989 910,00
UAH з ПДВ
980 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ПМВКП "Лан" 1 074 050,00
UAH з ПДВ
989 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 100 000,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

14 листопада 2019 13:16
МВД 22.10.19 р..PDF
14 листопада 2019 13:16
Довідки ДФС - 07.11.19р.pdf
06 листопада 2019 13:15
Електронний підпис
06 листопада 2019 13:13
Технічне завдання.PDF
06 листопада 2019 13:13
Тендерна пропозиція.PDF
06 листопада 2019 13:13
проект договору.PDF
06 листопада 2019 13:13
Опис.pdf
06 листопада 2019 13:13
Загальна інформація.PDF
06 листопада 2019 13:13
Довідка стаття 17.PDF
06 листопада 2019 13:13
довідка про ліцензію.pdf
06 листопада 2019 13:13
Довідка банк - 23.10.19.pdf
06 листопада 2019 13:13
Гарантійний лист.PDF
06 листопада 2019 13:13
Відомості про учасника.PDF
06 листопада 2019 13:13
Витяг ПДВ ІЕТ.PDF
06 листопада 2019 13:13
Витяг з ЄДР - 01.11.2019.pdf
06 листопада 2019 13:13
Виписка.PDF
06 листопада 2019 13:13
Анологічний договір.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 11:49
Електронний підпис
06 листопада 2019 11:27
11.06 Красилів ЖЕК.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"

ПМВКП "Лан"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
#40956872
Переможець 980 410,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
#40956872
980 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 12:01
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 14:59
Додаткова угода _3 (2).pdf зміни до договору
16 квітня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:32
Изображение 3 001.jpg зміни до договору
27 грудня 2019 16:30
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 09:03
IMG_0001 (6).pdf зміни до договору
09 грудня 2019 08:49
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 10:01
Договір зміни до договору
27 листопада 2019 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року в обсязі, що неперевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розірвати Договір купівлі-продажу №27 від 27.11.2019 року про закупівлю товарів.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 585 642,00
UAH (в тому числі ПДВ 97 607,00 UAH)
Причини розірвання договору: Додаткова угода №3