Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Профнастил покрівельний, стіновий та комплектуючі
Очікувана вартість
699 407,00 UAH
UA-2019-10-21-001474-b cc07a5034aa047b388f8228db4cb3f5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачук Вадим Анатолійович

380445278930 tender13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет біоресурсів і природокористування України
Код ЄДРПОУ: 00493706
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15
Контактна особа: Ткачук Вадим Анатолійович
380445278930
tender13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 06 листопада 2019 14:15
Очікувана вартість: 699 407,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Профнастил покрівельний, стіновий та комплектуючі
Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4573 Одиниця
Профнастил покрівельний, стіновий та комплектуючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, місто Київ, Київ, провулок Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2019 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 13:50
Перелік_змін_156.docx
29 жовтня 2019 13:50
Проект договору_156_зміни.doc
29 жовтня 2019 13:49
ТД__156_нова_редакція.doc
29 жовтня 2019 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 13:50
Перелік_змін_156.docx
29 жовтня 2019 13:50
Проект договору_156_зміни.doc
21 жовтня 2019 12:33
Проект договору_156.doc
29 жовтня 2019 13:49
ТД__156_нова_редакція.doc
21 жовтня 2019 12:30
ТД__156.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-001474-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПМВКП "Ассоль", Код ЄДРПОУ:20470908
Дата подання: 23 жовтня 2019 15:59
Щодо внесення змін та усунення порушень ЗУ "Про публічні Закупівлі"
У звязку з тим що Технічні вимоги Додату №1 Тендерної документації прописані тільки під одного виробника Просимо Вас внести зміни У додаток №1 "Технічні вимоги" Тендерної документації, а саме: 1) у № з/п 1 Таблиці "Профнастил покрівельний" розширити наступні показники Ширина листа загальна 1145-1180мм, Ширина листа корисна 1100-1120мм, Висота хвилі 18-20мм; (ці зміни не погіршують, а навіть дають змогу прийняту участь Учасникам з більш якісною продукцією) 2) у № з/п 2 Таблиці "Профнастил стіновий" розширити наступні показники Ширина листа загальна 1175-1225мм, Ширина листа корисна 1134-1180мм, Висота хвилі 7-10мм; (ці зміни не погіршують, а навіть дають змогу прийняту участь Учасникам з більш якісною продукцією) 3) у № з/п 3 Таблиці "Ринва D-150мм 4м RAL8019" розширити наступні показники на Ринва D-150мм RAL8019 Кількість 600 одиниці виміру метри (що є повним еквівалентом 150 штук 4 метрових Ринв) 4) у № з/п 11 Таблиці "Дюбель до хомута 180 мм RAL 9010" розширити наступні показники на Дюбель до хомута 180-200 мм RAL 9010 (Що є кращим показиником ніж вимагається).
Просимо Вас врахувати вище зазначені вимоги та внести зміни до Тендерної документаці, що дасть можливість усунути порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", дотриматись Принципів здійснення закупівель (Ст.3). Це дозволить залучити більшу кількість учасників, у тому числі і нашу компанію, отримати добросовісну конкуренцію серед учасників та отримати максимальну економію та ефективність!
Якщо Порушення не буде усунуне, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України для здійснення неупередженої оцінки та прийняття рішення з приводу вище зазначенного! Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 жовтня 2019 14:24
Доброго дня! Ваше звернення передано на розгляд. За результатами розгляду, можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Доброго дня! Ваше звернення передано на розгляд. За результатами розгляду, можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Номер вимоги: UA-2019-10-21-001474-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАННА", Код ЄДРПОУ:41661851
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:35
Щодо розширення технічних вимог
Добрий день!
Наше підприємство планує прийняти участь у даній процедурі, але враховуючи, те що технічні характеристики (Додаток 1) звужені під одного виробника та технічних параметрів багато (дуже важко відповідати усім парметрам одночасно) наша продукція має не суттєву різницю та краща за якістю (що заважає нам відповідати технічним вимогам). Просимо Вас внести зміни у Додаток 1 та розширити технічни вимоги для залучення інших учасників, виробників, тощо: у профнастилу напольному збільшити висоту хвилі до 20 мм, загальну ширину зменшити до 1145, корисну ширину зменшити до 1100 мм. У профнастилу стіновому збільшити висоту хвилі до 10 мм, загальну ширину зменшити до 1175, корисну ширину зменшити до 1134 мм, Довжину ринви D-150мм зменшити до 3 метрів за рахунок збільшення кількості до 200 шт.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 жовтня 2019 14:23
Доброго дня! Ваше звернення передано на розгляд. За результатами розгляду, можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Доброго дня! Ваше звернення передано на розгляд. За результатами розгляду, можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Номер вимоги: UA-2019-10-21-001474-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАННА", Код ЄДРПОУ:41661851
Дата подання: 06 листопада 2019 16:53
Щодо невідповідності вимог Тендерної документації
Добрий день! Просимо Вас звернути увагу на невідповідність пропозиції ТОВ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" вимогам тендерної документації, а саме: 1) Не надано Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікаціії щодо працівників ТОВ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" згідно вимог Додатку №3; 2) Не надано Порівняльну таблицю згідно вимог Додатку №1 (У тендерній пропозиції ТОВ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" зазанчає інші характеристики Профнастилу, ніж характеристика, зазначена у Технічних вимогах Додатку №1). Таким чином Просимо Вас відхилити пропозицію ТОВ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 листопада 2019 17:10
Шановний учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що на момент подання Вашого звернення Замовником не прийнято жодного рішення стосовно тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" по закупівлі 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Профнастил покрівельний, стіновий та комплектуючі), а тому подання вимоги про усунення порушення є недоцільним. Окрім того, відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі наявності однієї з підстав зазначених у ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
Шановний учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що на момент подання Вашого звернення Замовником не прийнято жодного рішення стосовно тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" по закупівлі 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Профнастил покрівельний, стіновий та комплектуючі), а тому подання вимоги про усунення порушення є недоцільним. Окрім того, відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі наявності однієї з підстав зазначених у ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Номер вимоги: UA-2019-10-21-001474-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАННА", Код ЄДРПОУ:41661851
Дата подання: 28 листопада 2019 15:24
Усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"
Просимо Вас переглянути рішення та усунути порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" згідно Протоколу №156/08 від 28.11.2019 року щодо визнання переможцем ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ", а саме:
1) Учасником ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" у свої Тендерній пропозиції (Вих.№ 223 від 05.11.19) не зазначив Характеристик товару, а на деякі позиції не Зазначено Виробника (Зазначена абревіатура "Struga" - не має такого виробника), що порушив Вимоги п.5 "Тендерна пропозиція, що оформлюється по формі Додаток №2" та не надав повної інформації щодо предмету закупівлі;
2) Учасник ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" у свої прозиції не надав документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" технічним, якісним ,кількісним та іншим вимогам згідно Додатку №1 (У тендерній пропозиції ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" зазначена інша продукція, ніж вимагаєтся додатком № 1);
3) Учасником ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" у складі своєї пропозиції не надано Порівняльної таблиці, що є порушенням вимог Додатку № 1 Тендерної документації;
4) Визнаючи переможцем ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" згідно протоколу №156/08 від 28.11.2019 року Порушено Стаття 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" Принципи здійснення закупівель: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та недескримінація учасників. А саме: Попередній учасник ТОВ "Вартіс" був відхилений згідно Протоколу №156/07 від 26.11.2019: "Учасником не надано чітких технічних характеристик запропонованого товару, не зазначений виробник запропонованого товару за кожною позицією, а також відсутня порівняльна таблиця технічних характеристик запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі";
Просимо врахувати вище зазначене, усунути порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", скасувати рішення Протоколу №156/08 від 28.11.2019 р. та перейти до оцінки наступного Учасника згідно діючого Законодавства.
У разі не усунення Порушень Законодавства, залишаємо за собою право звертатися у правоохоронні органи щодо цієї компетенції та Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2019 10:05
Шановний учаснику!
На Ваше звернення повідомляємо наступне:
Конкретні характеристики запропонованого учасником ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" предмета закупівлі наведені у документі ДОКУМЕНТИ.pdf (№218 від 05.11.2019 р.). Окрім того, відповідно до умов тендерної документації підтвердженням якісних характеристик Профнастилу покрівельного та Профнастилу стінового є наявність у тендерній пропозиції Учасника: сертифікату відповідності на виріб (продукцію),гарантії на виріб (продукцію) не менше 20 років. Підтвердженням якісних характеристик Комплектуючих є наявність у тендерній пропозиції Учасника - гарантії на метал не менше 14 років. Вищезазначені документи надані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ".
Номер вимоги: UA-2019-10-21-001474-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАННА", Код ЄДРПОУ:41661851
Дата подання: 03 грудня 2019 12:14
Порушення Учасником та Замовником вимог ТД та ЗУ "Про публічні закупівлі"
Добрий день! 1) У докумената надані ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ" (Документи.pdf №218 від 05.11.2019) та надана тендерна пропозиція на Профнастил покрівельний, Профнастил стіновий. Але сертифікат відповідності, який наданий ТОВ "Будсервіс Івано-Франківськ", виданий щодо "Листів металевиїх профільних". Тобто Учасник не надав "Підтвердження якісних характеристик Профнастилу покрівельного та Профнастилу стінового:сертифікату відповідності на виріб (продукцію) щодо Профнастилу стінового та покрівельного, як зазначено у Тендерній пропозиції та Документі.pdf №218 від 05.11.2019. Що є не відповідність вимог Додатку №1 Тендерної документації. 2) Також на полягаємо на суттєвих порушень як збоку Учасника так і збоку Замовника згідно Вимог UA-2019-10-21-001474-b.b4 від 28.11.2019 15:24 3) Звертаємося до Вас ще раз та Просимо усунути порушення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 11:15
Шановний учаснику. Сертифікатом відповідності зареєстрованим в Реєстрі ОС за №UA.10135.0334-19 та наданим в складі тендерної пропозиції ТОВ «Будсервіс Івано-Франківськ» підтверджуються якісні характеристики продукції, що виробляються ТОВ «Будсервіс Івано-Франківськ». Технічні характеристики предмета закупівлі відображені в тендерній пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" 623 665,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вартіс" 482 683,68
UAH з ПДВ
399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будсервіс Івано- Франківськ 470 124,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАННА" 539 437,20
UAH з ПДВ
499 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД"" 554 270,00
UAH з ПДВ
499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД ПСМ ПРОФІЛЬ" 615 675,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ" 522 095,40
UAH з ПДВ
515 094,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РОМАНЧИШИН МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ" 522 740,00
UAH з ПДВ
522 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 614 951,94
UAH з ПДВ
538 005,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 15:59
Електронний підпис
05 листопада 2019 15:59
Інформація про Учасника.pdf
05 листопада 2019 15:59
Тендерна пропозиція .pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 18:12
Статут (ред. від 14.06.2019).pdf
05 листопада 2019 18:12
Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2019 18:12
Протокол і Наказ Мазієнко.pdf
05 листопада 2019 18:12
Довідка про працівників.pdf
05 листопада 2019 18:12
ПРОТОКОЛ (10.05.2018).pdf
05 листопада 2019 18:12
Довідки ст. 17.pdf
05 листопада 2019 18:12
опис 14.06.2019.pdf
05 листопада 2019 18:12
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 18:12
Додаток 5 Договір.pdf
05 листопада 2019 18:12
Істотні умови договору.pdf
05 листопада 2019 18:12
Довідка ЄДРПОУ 2019.pdf
05 листопада 2019 18:12
витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2019 18:12
Довіреність Стародуб Д.Ю..pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 18:03
Довідка МВС 1
02 грудня 2019 18:03
МВС
02 грудня 2019 17:42
Довідка податкова
02 грудня 2019 13:27
оновлена тендерна
05 листопада 2019 21:21
Електронний підпис
05 листопада 2019 21:13
паспорт.pdf
05 листопада 2019 21:13
статут.pdf
05 листопада 2019 21:13
ПДВ.pdf
05 листопада 2019 21:13
довіреність.pdf
05 листопада 2019 21:13
витяг20072019.pdf
05 листопада 2019 21:13
СЕРТИФІКАТ (2).pdf
05 листопада 2019 21:13
Викон договір .pdf
05 листопада 2019 21:13
ТЕНДЕРНА_0001.pdf
05 листопада 2019 21:13
ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 18:59
Електронний підпис
05 листопада 2019 18:59
Щодо субпідрядників.pdf
05 листопада 2019 18:59
Щодо гарантії профнастилу.pdf
05 листопада 2019 18:59
Cл. особа не була засуджена.pdf
05 листопада 2019 18:59
Технічні вимоги.pdf
05 листопада 2019 18:59
Спотвор. рез.pdf
05 листопада 2019 18:59
Реестр документів.pdf
05 листопада 2019 18:59
рахунки акти накладні.pdf
05 листопада 2019 18:59
Протокол про право підпису.pdf
05 листопада 2019 18:59
Проект договору.pdf
05 листопада 2019 18:59
Працівники.pdf
05 листопада 2019 18:59
Порівняльна таблиця.pdf
05 листопада 2019 18:59
Податки.pdf
05 листопада 2019 18:59
Обладнання та МТБ.pdf
05 листопада 2019 18:59
Лист-в_дгук Трип_льська ТЕС.pdf
05 листопада 2019 18:59
Лист щодо санкцій.pdf
05 листопада 2019 18:59
Лист щодо забезпечення.pdf
05 листопада 2019 18:59
Корупційні правопорушення.pdf
05 листопада 2019 18:59
Інформація про учасника.pdf
05 листопада 2019 18:59
Згода з проектом договору.pdf
05 листопада 2019 18:59
Договір 12-54.pdf
05 листопада 2019 18:59
Договір 12 71 від 25.09.2019.pdf
05 листопада 2019 18:59
Довідка щодо довкілля.pdf
05 листопада 2019 18:59
Антикорупційна програма.pdf
05 листопада 2019 18:59
ТП.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 14:23
Електронний підпис
05 листопада 2019 13:33
Електронний підпис
05 листопада 2019 13:28
Тендерна пропозиція — 05.11.pdf
05 листопада 2019 13:28
Сертифікати дилерства-Bilka.pdf
05 листопада 2019 13:28
Протокол № 2 .pdf
05 листопада 2019 13:28
Гарантійний лист.pdf
05 листопада 2019 13:28
Письмо Косме.pdf
05 листопада 2019 13:28
Сертифікат профнастіл.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 14:45
Електронний підпис
31 жовтня 2019 14:42
технічні_вимоги.PDF
31 жовтня 2019 14:42
тендерна_пропозиція.PDF
31 жовтня 2019 14:42
статистика.PDF
31 жовтня 2019 14:42
Сертификат Профили 2019.PDF
31 жовтня 2019 14:42
сертификат водосток.PDF
31 жовтня 2019 14:42
св-во_тд.PDF
31 жовтня 2019 14:42
протокол.PDF
31 жовтня 2019 14:42
проект_договору.PDF
31 жовтня 2019 14:42
лист_згода_з_договором.PDF
31 жовтня 2019 14:42
договір_мізол.PDF
31 жовтня 2019 14:42
договір транспорт.PDF
31 жовтня 2019 14:42
договір аренди.PDF
31 жовтня 2019 14:42
довідка_про_устав.PDF
31 жовтня 2019 14:42
довідка_про_дилерство.PDF
31 жовтня 2019 14:42
довідка_про_борги.PDF
31 жовтня 2019 14:42
гарантія_20_років.PDF
31 жовтня 2019 14:42
витяг_з_пдв.PDF
31 жовтня 2019 14:42
Витяг.PDF
31 жовтня 2019 14:42
виписка.PDF

Публічні документи

05 листопада 2019 19:38
Електронний підпис
05 листопада 2019 19:37
Про сертифікати.pdf
05 листопада 2019 19:28
Технічні вимоги.pdf
05 листопада 2019 19:28
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 19:28
Санкції.pdf
05 листопада 2019 19:28
Працівники.pdf
05 листопада 2019 19:28
Обладнання та мат_тех база.pdf
05 листопада 2019 19:28
Інформація про учасника.pdf
05 листопада 2019 19:28
Згода з проектом договору.pdf
05 листопада 2019 19:28
Згода з істотними умовами.pdf
05 листопада 2019 19:28
Гарантія.pdf
05 листопада 2019 19:28
Відсутність підстав ст.17.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 21:58
Технічні вимоги.pdf
05 листопада 2019 21:58
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 21:58
Проект договору.pdf
05 листопада 2019 21:58
Істотні умови договору.pdf
05 листопада 2019 21:58
Інформація ст 17 Закону.pdf
05 листопада 2019 21:58
Інформація про учасника.pdf
05 листопада 2019 21:58
Довідка працівники.pdf
05 листопада 2019 21:58
Довідка повноваження.pdf
05 листопада 2019 21:58
Довідка довкілля.pdf
05 листопада 2019 21:58
Гарантія санкції.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 21:31
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 21:31
Порівняльна таблиця.pdf
05 листопада 2019 21:31
Істотні умови договору.pdf
05 листопада 2019 21:31
Документи якості на метал.pdf
05 листопада 2019 21:31
Додаток 1 Технічні вимоги.pdf
05 листопада 2019 21:31
Довідка про заборгованість.pdf
05 листопада 2019 21:31
Довідка п.6 ч1 ст 17.pdf
05 листопада 2019 21:31
Гарантії щодо санкцій.pdf
05 листопада 2019 21:31
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"

Вартіс

ТОВ Будсервіс Івано- Франківськ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАННА"

ТОВ "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД""

ТОВ "ТД ПСМ ПРОФІЛЬ"

ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ"

ФОП "РОМАНЧИШИН МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"
#40172470
Відхилено 330 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 18:55
ТОВ "Вартіс"
#34350636
Відхилено 399 999,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 14:28
ТОВ Будсервіс Івано- Франківськ
#36733819
Переможець 450 000,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 13:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будсервіс Івано- Франківськ
#36733819
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 22:35
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 16:56
Договір НУБіП № 1939.pdf укладений
10 грудня 2019 16:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 450 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 75 000,00 UAH)