Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні та комплектуючі матеріали для гемодіалізу\гемодіафільтрації – 9 найменувань
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2019-10-21-001307-b e9b3efcca1dd4936903d2fd625387286
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Геращенко

+380544425122 gcrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глухівська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02007517
Місцезнаходження: 41400, Україна , Сумська обл., Глухів, 41400, м. Глухів, вул. Інститутська, 3
Контактна особа: Анна Геращенко
+380544425122
gcrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 06 листопада 2019 11:03
Початок аукціону: 06 листопада 2019 11:03
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Витратні та комплектуючі матеріали для гемодіалізу\гемодіафільтрації – 9 найменувань

Витратні та комплектуючі матеріали для гемодіалізу\гемодіафільтрації – 9 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 Одиниця
Витратні та комплектуючі матеріали для гемодіалізу\гемодіафільтрації – 9 найменувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 11:59
ДКТ витратні гемодіаліз 2019 додаткові кошти.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ренарт 748 178,78
UAH з ПДВ
748 178,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лінк-Медитал" 749 057,46
UAH з ПДВ
749 057,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 13:24
документи Переможця торгів
05 листопада 2019 14:17
технічна частина розділ 3.pdf
05 листопада 2019 14:17
технічна частина розділ 2.pdf
05 листопада 2019 14:17
технічна частина розділ 1.pdf
05 листопада 2019 14:17
проект договору.pdf
05 листопада 2019 14:17
згода на обробку даних.pdf
05 листопада 2019 14:17
документи щодо підписантів.pdf
05 листопада 2019 14:17
документи відповідно ст 17.pdf
05 листопада 2019 14:17
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 15:07
Електронний підпис
04 листопада 2019 15:06
Гарантійний лист виробника.pdf
01 листопада 2019 15:06
Електронний підпис
01 листопада 2019 15:06
Тендерна пропозиція.pdf
01 листопада 2019 15:06
Статут.pdf
01 листопада 2019 15:06
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 15:06
Довіреність виробника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ренарт

ТОВ "Лінк-Медитал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ренарт
#36342297
Переможець 748 178,78
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 08:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ренарт
#36342297
748 178,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 14:49
ду 4 від 13022020.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 14:49
img136.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 13:44
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 08:51
img121.pdf зміни до договору
30 січня 2020 08:50
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 13:57
ду № 3 від 15012020.pdf зміни до договору
15 січня 2020 13:56
ду № 2 до № 234 від 25112019.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 11:37
img056.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 10:02
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 14:10
img050.pdf укладений
25 листопада 2019 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп.5, п.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.2 п.3.2 Договору № 234 від 25.11.2019 року про закупівлю товарів за державні кошти, Сторони дійшли згоду зменшити суму Договору на 895,06 грн. (вісімсот дев'яносто п'ять гривень 06 копійок), в т.ч. ПДВ, та викласти пункт 3.1 Договору у новій редакції: "Загальна вартість Договору з ПДВ: 747283,72 грн. (сімсот сорок сім тисяч двісті вісімдесят три гривні 72 копійки), в т.ч. ПДВ 48887,72 грн. (сорок ісім тисяч вісімсот вісімдесят сім гривень 72 копійки), відповідно до п. 193.1 Податкового кодексу України."
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 234
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно внесених змін до Договору № 234 від 25.11.2019 року про закупівлю товарів за державні кошти, Сторони продовжують дію Договору № 234 від 25.11.2019 року про закупівлю товарів за державні кошти в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в цьому Договорі.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 234
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 10.3 розділу Х «Строк дії договору» Договору, Сторони дійшли згоди збільшити обсяг Договору на 149 113,06 грн. (сто сорок дев’ять тисяч сто тринадцять гривень 06 копійок), в т.ч. ПДВ 9 755,06 грн. (дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят п’ять гривень 06 копійок), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. 2. Кількість, на яку збільшується обсяг Договору, вказана у Специфікації (Додаток №1), що додається до цієї Додаткової угоди і є її невід’ємною частиною. 3. Пункт 3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» Договору викласти в новій редакції: «3.1. Загальна вартість договору 896396,78 грн. (вісімсот дев’яносто шість тисяч триста дев’яносто шість гривень 78 копійок), у т.ч. ПДВ 58 642,78 грн. (п’ятдесят вісім тисяч шістсот сорок дві гривні 78 копійок) – відповідно до п. 193.1 Податкового кодексу України.».
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 234
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п. 3.1. в такій редакції: «Загальна вартість договору з ПДВ: 782406 грн. 00 коп. (сімсот вісімдесят дві тисячі чотириста шість гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 234
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Рішення Глухівської міської ради № 371 від 27.09.2019 р «Про припинення Глухівської центральної районної лікарні код ЄДРПОУ 02007517 шляхом перетворення в комунальне некомерційне підприємство «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради» 27.01.2020 р. було закінчено процедуру перетворення Глухівської центральної районної лікарні в Комунальне некомерційне підприємство «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради. В зв’язку з цим, Глухівським управлінням Державної казначейської служби України в Сумській області 29.01.2020 р. було усно повідомлено про термінову необхідність в достроковому закритті раніше укладених договорів з метою повернення невикористаних коштів до міського бюджету, всі рахунки КНП «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради мали бути закриті. Необхідні додаткові угоди були підписані та оприлюднені на електронному майданчику, після чого направлені до казначейської служби для реєстрації. Пізніше, в зв’язку з врегулюванням питання щодо відкриття рахунку для КНП «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради як на одержувача бюджетних коштів, казначейською службою вищевказані додаткові угоди було не зареєстровано та анульовано. Виходячи з вищевказаного, виникло питання щодо анулювання змін, внесених до договорів на електронному майданчику. Оскільки, діючим Законом України «Про публічні закупівлі» дане питання не передбачене та роз’яснень щодо нього немає, голова тендерного комітету запропонував даний протокол засідання тендерного комітету оприлюднити на електронному майданчику з метою анулювання раніше внесених змін до договорів шляхом оприлюднення додаткових угод, які не мають юридичної сили, адже не були зареєстровані в казначейській службі.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 234
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В преамбулі та по тексту договору «Замовник – Глухівська центральна районна лікарня перейменувати на Замовник - Комунальне некомерційне підприємство «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради».
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 234
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 896 396,78
UAH (в тому числі ПДВ 58 642,78 UAH)