Реконструкція Старобільської загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів №4 Старобільської райради у кв. Ватутіна, 53а, м. Старобільськ, Луганської області
Очікувана вартість
6 077 292,00 UAH
UA-2019-10-21-001288-b cdfb5c873771453eaa504c35a67db34e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Старобільської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02142129
Місцезнаходження замовника: 92703, Україна , Луганська обл., Старобільськ, вул. Чернишевського, 26
Контактна особа замовника: Ложечка Світлана Іванівна
380665077994
star-osvita@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 15:40
Очікувана вартість: 6 077 292,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30 386,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 386,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р. Договір,укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ)"без заперечень".У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими,що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Старобільської загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів №4 Старобільської райради у кв. Ватутіна, 53а, м. Старобільськ, Луганської області ( джерело фінансування-субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92700, Україна, Луганська область, Старобільськ, кв.Ватутіна,53а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 жовтня 2019 11:58
Електронний цифровий підпис
21 жовтня 2019 11:57
проект ЗОШ № 4.pdf
21 жовтня 2019 11:57
ТД ЗОШ № 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон"" 5 624 491,00
UAH з ПДВ
5 624 491,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сєвєродонецькхімбуд 5 667 024,78
UAH з ПДВ
5 667 024,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 16:42
ст 17 ЗУ.rar
15 листопада 2019 16:42
Інформаційна довідка з ЄДР.pdf
15 листопада 2019 16:42
Довідка МВС.pdf
08 листопада 2019 15:36
sign.p7s
08 листопада 2019 11:21
Кошториси 3.rar
08 листопада 2019 11:21
Кошториси 2.rar
08 листопада 2019 11:21
Кошториси 1.rar
08 листопада 2019 11:21
Тенднрна пропозиція.pdf
06 листопада 2019 11:30
sign.p7s
06 листопада 2019 11:18
Інформаційна довідка з ЄДР.pdf
06 листопада 2019 10:38
Банківська гарантія.rar
06 листопада 2019 10:38
Технічне завдання.pdf
06 листопада 2019 10:38
Фінансова звітність.rar
05 листопада 2019 22:04
Фінансова звітність.rar
05 листопада 2019 22:04
Пропозиція.pdf
05 листопада 2019 22:04
Субпідрядна організація.rar
05 листопада 2019 22:04
Паспорта на обладнання.pdf
05 листопада 2019 22:04
Паспорт керівника.rar
05 листопада 2019 22:04
Ліцензія та Дозволи.rar
05 листопада 2019 22:04
Кошториси 3.rar
05 листопада 2019 22:04
Кошториси 2.rar
05 листопада 2019 22:04
Кошториси 1.rar
05 листопада 2019 22:04
Договори оренди.rar
05 листопада 2019 22:04
Договір аналогічний 2.rar
05 листопада 2019 22:04
Договір аналогічний 1.rar
05 листопада 2019 22:04
Довідки.rar
05 листопада 2019 22:04
Відгуки.rar
05 листопада 2019 22:04
Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2019 22:04
Витяг.pdf
05 листопада 2019 22:04
Виписка.pdf
05 листопада 2019 22:04
Антикорупційна програма.rar

Публічні документи

06 листопада 2019 11:09
sign.p7s
06 листопада 2019 11:06
Фінансова звітність.rar
05 листопада 2019 21:16
Кошторисна документация 3.rar
05 листопада 2019 21:16
Кошторисна документация 2.rar
05 листопада 2019 21:16
Кошторисна документация 1.rar
05 листопада 2019 21:16
Аналогічні договори 1.rar
05 листопада 2019 21:16
Аналогічні договори 2.rar
05 листопада 2019 21:16
Антикорупційна та Наказ.pdf
05 листопада 2019 21:16
Банківська гарантія.rar
05 листопада 2019 21:16
Виписка.pdf
05 листопада 2019 21:16
Договори оренди.rar
05 листопада 2019 21:16
Листи.rar
05 листопада 2019 21:16
Листи-відгуки.rar
05 листопада 2019 21:16
Ліцензія та Дозвіл.rar
05 листопада 2019 21:16
Паспорт та інн.pdf
05 листопада 2019 21:16
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 листопада 2019 21:16
ст.17.rar
05 листопада 2019 21:16
Субпідряд.rar
05 листопада 2019 21:16
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 21:16
Технічне завдання.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон""
#40097158
Переможець 5 624 491,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 10:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон""
#40097158
5 624 491,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 грудня 2019 15:16
додатки до договору.pdf укладений
03 грудня 2019 15:16
Договір.pdf укладений
03 грудня 2019 15:16
sign.p7s зміни до договору
13 травня 2020 09:11
д.у. зош 4.pdf зміни до договору
13 травня 2020 09:10
sign.p7s зміни до договору
13 квітня 2020 14:09
д.у.2 будрегіон.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 14:08
sign.p7s зміни до договору
09 грудня 2019 09:48
Додаткова угода д 496 (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2019 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Фінансова угода між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р.
Номер договору про закупівлю: 496
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 496
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з неповним фінансуванням Договору на 2020 рік та згідно пункту 4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" , п.18.1 Договору викласти в наступній редакції: "Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ "без заперечень", і діє до 31.03.2021 року, а у частині виконання зобов'язань Сторін - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором. "
Номер договору про закупівлю: 496
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку