Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний ф. А-3, А-4
Очікувана вартість
489 300,00 UAH
UA-2019-10-21-001222-b 74bc64db48a0428f9959d8b6c9a364bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Приймак

+380444242405 PRIYMAK@DUMTZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВИЙ ЦЕНТР ГІРНИЧОЇ ГЕОЛОГІЇ, ГЕОЕКОЛОГІЇ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ НАН УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 00159226
Місцезнаходження: 03142, Україна , Київська обл., Київ, БУЛЬВАР ВЕРНАДСЬКОГО, будинок 34 Б
Контактна особа: Галина Приймак
+380444242405
PRIYMAK@DUMTZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 13:00
Початок аукціону: 06 листопада 2019 11:41
Очікувана вартість: 489 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 446,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12545 кг
Папір офісний ф. А-3, A-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 13:46
Тендерна докум.2019 зміни.doc
24 жовтня 2019 13:46
Зміни до ТД.doc
21 жовтня 2019 11:46
Тендерна докум.2019 -2.doc
24 жовтня 2019 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 13:46
Тендерна докум.2019 зміни.doc
24 жовтня 2019 13:46
Зміни до ТД.doc
21 жовтня 2019 11:46
Тендерна докум.2019 -2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:19
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В тендерній документації ми не вказуємо конкретну торгову марку або модель предмета закупівлі. Необхідно щоб запропонований товар відповідав технічним характеристикам, вказаним в додатку № 2 до тендерної документації, які повинні бути підтверджені необхідними документами згідно додатку № 3 до тендерної документації.

2) Ціна кожного учасника буде оцінюватися як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-001222-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 23 жовтня 2019 21:23
Технічні вимоги Замовника виписані під одну торгову марку
Шановний Замовник!

Просимо внести зміни в Тендерну документацію, оскільки опублікованій Вами технічній вимозі "Білизна по CIE % ISO - 169% - 171%" відповідає, за наявною у нас інформацією, тільки папір Xerox Premier (Фінляндія), білизна якого, згідно із сертифікатом якості становить рівно 170%. Усі інші торгові марки офісного паперу класу "А" не відповідають оприлюдненим Вами вимогам, а отже Ваша вимога суперечить Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки унеможливлює конкуренцію виробників. На підтвердження справедливості нашої вимоги, наводимо значення параметра "білизна" для всіх представлених сьогодні на ринку України торгових марок паперу класу А: 1) папір A-One: білизна, % 169,5+/-2,5 (тобто, може бути 167%); 2)папір Data Copy: білизна, % 164; 3) папір MultiCopy: білизна, % 168; 4) папір ZOOM Image: білизна, % 168; 5) папір Maestro Supreme: білизна, % 170+/-3,0 (тобто, може бути 167%); 6) папір Maestro Extra: білизна, % 170+/-3,0 (тобто, може бути 167%); 7) папір Double-A: білизна, % 165-167.

З повагою,
ТОВ "Екопром Сістем".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2019 14:12
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-10-21-001222-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:45
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-10-21-001222-b на закупівлю «Папір офісний ф. А-3, A-4» де Замовником виступає ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВИЙ ЦЕНТР ГІРНИЧОЇ ГЕОЛОГІЇ, ГЕОЕКОЛОГІЇ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ НАН УКРАЇНИ".
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-10-21-001222-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: білизна по СІЕ % ISO – 169% – 171%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр до паперу і викласти його в наступній редакції: білизна по СІЕ % ISO – 168% – 171% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2019 14:16
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-10-21-001222-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 17 листопада 2019 22:46
Вимога щодо перегляду Вашого рішення про визначення переможця
Вимога

Компанія ТОВ «Екопром Сістем» взяла участь в електронній закупівлі UA-2019-10-21-001222-b, оголошений ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "НАУКОВИЙ ЦЕНТР ГІРНИЧОЇ
ГЕОЛОГІЇ, ГЕОЕКОЛОГІЇ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ НАН УКРАЇНИ" (ДУ "НЦ
ГГГРІ НАН УКРАЇНИ") (код ЄДРПОУ 37371727) (надалі – Замовник).
Замовником, Протоколом засідання тендерного комітету №51 від 07 листопада 2019 року, переможцем закупівлі UA-2019-10-21-001222-b визнано ТОВ "НВП Хімпродукт" (код ЄДРПОУ 39517560).
Згідно зі статтею 30 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі
якщо:
1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею16 цього Закону… 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації…».
Звертаємо увагу, що Замовник в ч.2 Розділу ЗАГАЛЬНООБОВЯЗКОВІ Додатку № 3 до Тендерної документації, заявив обов’язкову вимогу про, цитуємо: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (п.3 ч.2 ст.16 Закону): Довідка у довільній формі, що має містити інформацію про досвід виконання аналогічного договору. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію такого договору та копію (-)ї акту (-ів) приймання-передачі, чи копію (-ї) видаткової (-их) накладної (-их), чи копію (-ї) іншого (-их) документу (-ів), що підтверджує (-ють) факт передачі товару згідно з аналогічним договором та виконання аналогічного договору у повному обсязі, або сканований оригінал відгуку про виконання аналогічного договору у повному обсязі.»
Зауважуємо, що ТОВ "НВП Хімпродукт" надає копію Договору про постачання паперу Державному управлінню матеріально-технічного забезпечення Національної академії наук України, однак, стверджуємо, що, по-перше – надана ТОВ "НВП Хімпродукт" копія договору не є наявністю документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (п.3 ч.2 ст.16 Закону), оскільки: предмети закупівлі зовсім різні: в копії Договору - Папір білий не крейдований, а в даній закупівлі - Папір формату А-3, А-4 код згідно з ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»; по-друге – перевіривши усі електронні закупівлі, де ТОВ "НВП Хімпродукт" стало переможцем закупівлі, де замовником було Державне управління матеріально-технічного забезпечення Національної академії наук України – такої закупівлі не здійснювалося. Ось всі закупівлі, де ТОВ "НВП Хімпродукт" є переможцем:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-15-001364-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-23-000158-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-24-000514-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-16-000418-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-26-000057-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-26-000062-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-11-000483-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-13-000142-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-13-000192-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-18-001542-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-09-000282-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-09-000925-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-09-000925-c ; по-третє - в разі ж, якщо закупівля паперу білого не крейдованого здійснювалася без оголошення тендера Державним управлінням матеріально-технічного забезпечення Національної академії наук України у ТОВ "НВП Хімпродукт", то і в такому випадку - не можна вважати, що копія договору є наявністю документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (п.3 ч.2 ст.16 Закону), оскільки дана закупівля не відносилася до електронних закупівель, що здійснюються згідно ЗУ Про публічні закупівлі.
Слідуюче, Звертаємо увагу, що Замовник в ч.2 Розділу ЗАГАЛЬНООБОВЯЗКОВІ Додатку № 3 до Тендерної документації, заявив обов’язкову вимогу про підтвердження, цитуємо: «…виконання аналогічного договору у повному обсязі, або сканований оригінал відгуку про виконання аналогічного договору у повному обсязі.». ТОВ "НВП Хімпродукт не надав жодного документа, що підтверджував виконання договору в повному обсязі, оскільки самим договором не передбачалося, що після його підписання договір вважається виконаним, натомість в розділі 5 договору Поставка Товару, розділі 6 договору Права та обов’язки сторін та розділі 7 договору Відповідальність сторін – виписані договірні норми, які могли настати вже після передачі товару. До цього ж, згідно п. 5.9 договору «Перехід права власності на Товар виникає у Замовника з моменту його повної оплати за весь обсяг поставленого Товару...». А видаткова накладна та довіреність засвідчують лише постачання товару, а не виконання договору в повному обсязі. А тому, ймовірність виконання договору в повному обсязі стає ще примарнішою, оскільки товар міг бути і повернений у зв’язку з неоплатою по договору, договір міг би бути достроково розірваний тощо… Також, ТОВ "НВП Хімпродукт» не надав, згідно вимог Замовника і сканованого оригіналу відгуку про виконання аналогічного договору у повному обсязі.
Також, звертаємо увагу Замовника, що ТОВ "НВП Хімпродукт», згідно остаточної цінової пропозиції пропонує Замовнику товар по ціні значно нижчій від тієї, по якій даний товар імпортується в Україну імпортерами. Зауважуємо, що ТОВ "НВП Хімпродукт – не продає подібний товар і не постачає його на територію України.
ТОВ "НВП Хімпродукт» пропонує папір ZOOM Image А4 клас А 1 кг по 29,49336 грн., в той час, як даний папір продається в пачках по 2,5 кг, тобто, як результат - по 73,7334 грн. а ціна на такий товар у продавців, що продають папір - є значно вищою, наприклад:
118,00 грн https://kancmag.com.ua/p70500721-bumaga-dlya-printera.html
118,00 грн. https://princip.ua/catalog/bumaga-belaya/bumaga-a4-80-g-m2-zoom-image-a/
95,60 грн. https://www.accent-service.com.ua/catalog/ofisnaya_bumaga_izdeliya_iz_bumagi/bumaga_ofisnaya/bumaga_ofisnaya_a4_80g_m2_500_listov_zoom_image_klass_a.html
93,84 грн. http://unikanc.com.ua/zoom-image-papir-ofisniy-a4-80-gm-kla-500ark-storaenso/
112,00 грн. https://aquamarket.ua/ru/bumaga-a4/7170-zoom-500-l-bumaga-a4-image-klasc-a.html
109,95 грн. https://vanco.com.ua/bumaga-ofisnaya-a4-copier-paper-premium-indiya тощо.
101,25 https://www.express-service.com.ua/products/paper/2907/13704/
ТОВ "НВП Хімпродукт» пропонує папір ZOOM Image А3 клас А 1 кг по 29,495293 грн., в той час, як даний папір продається в пачках по 5 кг, тобто, як результат - по 147,476465 грн., а ціна на такий товар у продавців, що продають папір - є, відповідно вдвічі вищою за ціну на папір А4, наприклад:
222,00грн. https://tkprofit.com/products-bumaga-a3-zoom-image-80gr-500l-klass-a.html
Тож, як висновок: невідомо, що ж за товар по такій ціні ТОВ "НВП Хімпродукт» пропонує Замовнику.

Вимагаємо:
Скасувати Ваше рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "НВП Хімпродукт», оскільки його пропозиція не відповідає Вашим вимогам і п.3 ч.2 ст.16 закону України Про публічні закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2019 10:23
Згідно п. 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Згідно ст.16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Згідно додатку 3 до тендерної документації замовником визначено кваліфікаційний критерій щодо подання довідки у довільній формі, що має містити інформацію про досвід виконання аналогічного договору. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію такого договору та копію (-)ї акту (-ів) приймання-передачі, чи копію (-ї) видаткової (-их) накладної (-их), чи копію (-ї) іншого (-их) документу (-ів), що підтверджує (-ють) факт передачі товару згідно з аналогічним договором та виконання аналогічного договору у повному обсязі, або сканований оригінал відгуку про виконання аналогічного договору у повному обсязі.
Учасником подано аналогічний договір на поставку паперу білого не крейдованого в кількості 2036 кг. Також учасником надано копію видаткової накладної та копію доручення отримувача на отримання товару, що підтверджує виконання аналогічного договору.
Згідно статті 20 пункту 2 Закону «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Для проведення процедури закупівлі має бути подано не менше двох пропозицій.
Згідно з п. 1 статті 28 оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно з п. 4 статті 28 після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Звертаємо увагу , що згідно оголошення UA-2019-10-21-001222-b, закуповується папір офісний ф. А-3, A-4 в кількості 12545 кг, згідно оголошення UA-2019-09-17-000229-c, UA-2019-07-02-000193-a папір формату А-3 - 1000 кг , папір формату А-4 - 6840 кг. Скаржник при поданні своїх тендерних пропозицій жодного разу не виконав умови тендерної документації та не вказав кількість паперу в одиницях виміру, які вказані в оголошення та тендерній документації та визначену ціну за кілограм паперу. Тендерні пропозиції не відповідають умовам тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-21-001222-b.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 17 листопада 2019 23:56
ТОВ "Екопром Сістем" подає скаргу
ТОВ "Екопром Сістем" подає скаргу
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 17.11.2019 №17008.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 21:57

Документи подані скаржником

17 листопада 2019 23:56
аналог договір.pdf
17 листопада 2019 23:56
Скарга.pdf
17 листопада 2019 23:56
Платіжне доручення_11.11.2019.pdf

Документи Органу Оскарження

20 листопада 2019 21:57
Рішення від 17.11.2019 №17008.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП Хімпродукт" 438 071,40
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 401 189,10
UAH з ПДВ
386 887,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 421 760,64
UAH з ПДВ
387 051,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 16:43
Довідка ДПІ.PDF
07 листопада 2019 16:40
Тендерна пропозиція.PDF
07 листопада 2019 16:40
Довідка МВС.PDF
05 листопада 2019 11:19
Електронний підпис
05 листопада 2019 11:17
18-Сертифікат якості.PDF
05 листопада 2019 11:17
17-Гігієна на папір.PDF
05 листопада 2019 11:17
15-Довідка «Про санкції».PDF
05 листопада 2019 11:17
10-Гарантійний лист.PDF
05 листопада 2019 11:17
09-Витяг ПДВ.PDF
05 листопада 2019 11:17
04-Статут.PDF
05 листопада 2019 11:17
03-Про право підпису.PDF
05 листопада 2019 11:17
02-Наказ.PDF
05 листопада 2019 11:17
00-Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

04 листопада 2019 17:51
Електронний підпис
04 листопада 2019 17:51
Кваліфікаційні документи.rar

Публічні документи

05 листопада 2019 12:56
Електронний підпис
05 листопада 2019 12:51
Електронний підпис
05 листопада 2019 12:46
Електронний підпис
05 листопада 2019 12:37
Паспорт.pdf
05 листопада 2019 12:37
Лист про неліцензування.pdf
05 листопада 2019 12:37
ІПН.pdf
05 листопада 2019 12:37
згода з договором.pdf
05 листопада 2019 12:37
ЕКО4710_Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 12:37
ЕКО4710_Проект Договору.pdf
05 листопада 2019 12:37
Довідка про субпідрядників.pdf
05 листопада 2019 12:37
Гарантійний лист САНКЦІЇ.pdf
05 листопада 2019 12:37
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП Хімпродукт"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП Хімпродукт"
#39517560
Переможець 370 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП Хімпродукт"
#39517560
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 09:13
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 11:01
дог. 110.pdf укладений
26 листопада 2019 11:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 370 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 61 666,67 UAH)