Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотографічне обладнання
Очікувана вартість
14 400,00 UAH
UA-2019-10-21-001199-b 6d7ace74e40246eea944fbaef6d1b303
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анатоліївна Чередніченко

+380989869445 internat8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 8 І-ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20204696
Місцезнаходження: 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А
Контактна особа: Олена Анатоліївна Чередніченко
+380989869445
internat8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 12:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2019 12:10
Очікувана вартість: 14 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Фотографічне обладнання (обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. С.Колачевського,86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються не пізніше 10 (десяти ) банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної на Товар, інших супровідних документів, необхідних для здійснення його поставки Постачальником. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 11:43
Оголошення.doc
21 жовтня 2019 11:43
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:20
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Так, допускаються на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних нами в документації закупівлі (прописано слово «або еквівалент») ,але запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати, або мати кращі характеристики, усім наведеним у додатку 1 вимогам та характеристикам.
Відповідно до п. 7.2. розділу VІІ. Інструкція з підготовки пропозиції документації закупівлі учасник в складі своєї пропозиції повинен надати «- довідки, у довільній формі, яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 документації» – в якій він зобов’язаний вказати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару з його технічними характеристиками.
Відповідно до п.4.4. розділу Інша інформація «Єдиним критерієм оцінки є ціна пропозиції учасника щодо поставки товарів із затребуваними технічними характеристиками (асортиментом) за умови, що учасник підтвердив відповідність установленим кваліфікаційним критеріям та надав усі документи передбачені цією тендерною документацією.
Ціна пропозиції повинна включати усі податки, збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмету закупівлі, вартість товару, доставки (в т.ч. всі необхідні транспортні витрати), навантаження-розвантаження, тари (упакування), а також всі інші витрати, пов’язані з виконанням договору про закупівлю.» та п.9.1. розділу ІХ. Оцінка пропозицій документації закупівлі « Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником.»
Учасником може бути — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі.
З огляду на зазначене, Замовник вважає що Учасник не дуже уважно читає документацію закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 14 364,00
UAH з ПДВ
14 364,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 12:22
Електронний підпис
24 жовтня 2019 12:22
Сертифікат 2 BenQ.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Сертифікат 1 BenQ.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Декларація 2 BenQ.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Декларація 1 BenQ.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Висновок СЕС проектор.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Статут.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Відомості ЄДРПОУ.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Витяг ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Витяг з ЄДР.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Виписка з ЄДР.pdf
24 жовтня 2019 12:22
4-ОПП.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Уповноважена особа.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Технічні вимоги згода.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Таблиця відповідності.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Проект договору.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Інформаційна довідка.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Довідка технічні.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Довідка ліцензування.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Довідка досвід.pdf
24 жовтня 2019 12:22
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 14 364,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 12:26

Документи

30 жовтня 2019 12:26
Електронний підпис
30 жовтня 2019 12:24
Рішення переможець.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
14 364,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2019 12:26
Електронний підпис
30 жовтня 2019 12:24
Рішення переможець.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 11:32
Додаткова угода №1 дог 001199-b.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 11:31
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 11:22
договор № 001199-b.pdf укладений
18 листопада 2019 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни до п.11.1 Специфікація (Додаток 1) Договору № 001199-b від 18.112019 р.,та викласти вновій редакції. 2. Внести зміни до п.11.2. Технічні ,якісні характеристики Товару (Додаток 2) Договору № 001199-b від 18.11.2019 р.та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 001199-b
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML