Лот 1 - Канцелярські товари Лот 2- Офісний папір Лот 3 - Офісний папір підвищеної щільності
Очікувана вартість
536 700,00 UAH
UA-2019-10-21-001039-b 397c7039e7fe4113b1a4dff6d16b70b2
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Український центр оцінювання якості освіти
Код ЄДРПОУ: 34187201
Місцезнаходження замовника: 04053, Україна, Київська обл., Київ, В.Винниченка,5
Контактна особа замовника: Лизун Надія Миколаївна
380442232048
n.lyzun@testportal.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 536 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Документація

Тендерна документація

21 жовтня 2019 11:31
Електронний цифровий підпис
21 жовтня 2019 11:19
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-001039-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЮГ", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 12 листопада 2019 13:32
Безпідставне відхилення пропозиції конкурсних торгів
Шановний Замовнику! Оскільки процедура відкритих торгів, що була використана для даної закупівлі проводилась згідно діючого законодавства України, а саме у відповідності ЗУ «Про публічні закупівлі», то стаття 22 Розділу IV «Процедура відкритих торгів» передбачає, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Цим самим під поняттям «еквівалент» мається на увазі товар, що відповідає технічним вимогам або може мати кращі характеристики.
У своїй тендерній пропозиції ТОВ «ТЕХНОЮГ» запропонувало папір формату А3 з показником яскравості ISO 2470 - 110,5 ±1,5, та папір А4 з білизною згідно ISO 11475 – 161 ±3, що являються еквівалентними показниками та кращими технічними характеристиками. Більш високі показники якості паперу забезпечують менший знос копіювальної техніки та мінімізують витрати на ремонт. А також звертаємо Вашу увагу, що чим вище показник яскравості та білизни, тим контрастніше виглядає надрукований текст, тим самим роблячи сприйняття чорно-білого друку чіткіше. Замовник, в свою чергу, відхиляючи нашу тендерну пропозицію ігнорує значну економію державних коштів, як на етапі закупівлі паперу, так і в майбутньому на технічне обслуговування пристроїв, а також порушує такі принципи публічних закупівель відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», як максимальна економія та ефективність і об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
У зв'язку з вище зазначеним, просимо скасувати помилково прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОЮГ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 12:37
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНОЮГ" встановлено, що пропозиція учасника за Лотом 2 не відповідає вимогам визначеним Додатком 4 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
папір А3 запропонований учасником не відповідає технічним вимогам замовника за показником яскравості;
папір А4 запропонований учасником не відповідає технічним вимогам замовника за показником білизни.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Канцелярські товари
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 12 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1267 од.
Канцелярські товари
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Доставка: 04053, Київська область, Київ, В. Винниченка, 5
Дата доставки: 10 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет ( загальний фонд) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:22
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до п. 5 додатку 4 до тендерної документації «ЛОТ 1 Канцелярські товари. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», всі посилання на марку товару чи виробника читати в редакції «або еквівалент».
2) Відповідно до п. 6 додатку 4 до тендерної документації «ЛОТ 1 Канцелярські товари. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», на підтвердження дотримання вимог про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару, Учасник повинен надати інформацію у т.ч. про виробника, торгову марку, бренд, модель тощо запропонованого товару.
3) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" 10 033,98
UAH з ПДВ
10 033,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 16:55
sign.p7s
05 листопада 2019 15:10
тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 15:10
проект договору.pdf
05 листопада 2019 15:10
про захист довкілля.pdf
05 листопада 2019 15:10
про бенефеціара.pdf
05 листопада 2019 15:10
про банкрутство.pdf
05 листопада 2019 15:10
про аналогічні договори.pdf
05 листопада 2019 15:10
накладні 83 97 189 229 394.pdf
05 листопада 2019 15:10
накладна ПФУ.pdf
05 листопада 2019 15:10
лист-згода.pdf
05 листопада 2019 15:10
договір 56.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку