Поточний ремонт адмінприміщення Рожнятівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) за адресою: Івано-Франківська область, смт. Рожнятів, площа Єдності, 13
Очікувана вартість
315 500,00 UAH
UA-2019-10-21-000927-c c317d2bb75694a5a86fce75b486f8188
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 20551088
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Контактна особа: Стовбан Петро Миколайович
(0342) 54-12-29
gu@if.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 15:35
Очікувана вартість: 315 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Поточний ремонт адмінприміщення Рожнятівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) за адресою: Івано-Франківська область, смт. Рожнятів, площа Єдності, 13
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт адмінприміщення Рожнятівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) за адресою: Івано-Франківська область, смт. Рожнятів, площа Єдності, 13
Джерело фінансування - кошти бюджету Пенсійного фонду України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється в безготівковій формі після підписання акту приймання наданих послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 жовтня 2019 20:25
Електронний цифровий підпис
21 жовтня 2019 20:25
тендерна документац1я ремонт рожнят1в 21 10 2019.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000064 ● 2a1c770c35a742adb26fe46471ce7ae4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-26
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-26 17:18:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

26.11.2019 № 63

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.11.2019 №63

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-10-21-000927-c 21.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо розгляду висновку про результати моніторингу Згідно з п.9 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Однак, ч.3 ст.28 Закону визначено, що у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. У пункті 1 розділу V тендерної документації визначено тільки один критерій оцінки тендерних пропозицій - ціна (з ПДВ), відповідно, не має підстав визначати методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Оскільки, законодавством вже визначено дату з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними - з дня розкриття тендерних пропозицій, то в п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації головним управлінням Пенсійного фонду в області визначено тільки строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. На виконання вимог частини 3 ст. 17 та п. 2 частини 2 ст. 22 Закону, в пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що "вимоги до учасників, установлені згідно з ст. 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника (переможця) установленим вимогам з пунктом 2 частини другої статті 22 зазначені в Додатку 3 до тендерної документації". В Додатку 3 тендерної документації "Документальне підтвердження інформації для учасників та переможців на виконання вимог статті 17 Закону" визначено спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною 1 та частиною 2 ст. 17 закону для учасників та переможця процедури закупівлі, зокрема, щодо відсутності підстав, передбачених пунктами п'ятим та шостим частини першої та частиною другою ст. 17 Закону. Головним управлінням Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області укладаючи договір про закупівлю з ТОВ "КР-ГРУП" узгоджено всі істотні умови договору. Закон України "Про публічні закупівлі" не містить переліку істотних умов договору про закупівлі. Відповідно до ч.1 ст. 36 цього Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. І саме, кодифіковані норми цих документів містять перелік істотних умов, які обов’язково мають узгодити сторони договору, а саме предмет, ціну та строк дії договору. Таким чином, договір від 25.11.2019 року № 201 за всіма істотними умовами відповідає проекту договору, який наданий ТОВ "КР-ГРУП" в тендерній пропозиції. На виконання частини 1 статті 10 Закону, у визначені строки оприлюднено договір про закупівлю. З метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, додатки до договору № 201 від 25.11.2019 року розміщенo на веб-порталі Уповноваженого органу 17.12.2019 року. Крім того, зазначаємо, що до договору № 201 від 25.11.2019 року з ТОВ "КР-ГРУП" укладено додаткові угоди № 1 від 12.12.2019 та № 2 від 13.12.2019, що містять додатки, які оприлюднені у встановленому порядку та строки.

2019-12-17 17:55:54

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ГУПФУ в Івано-Франківській області, 20551088, Україна, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний ремонт адмінприміщення Рожнятівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) за адресою: Івано-Франківська область, смт. Рожнятів, площа Єдності, 13 Джерело фінансування - кошти бюджету Пенсійного фонду України., 315500UAH, 45450000-6, ДК021, 1, послуга, NONE
  3. Інформація про оприлюднення: c317d2bb75694a5a86fce75b486f8188, 2019-10-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 26 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на 2019 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол тендерного комітету від 11.11.2019 №110, тендерну пропозицію ТОВ «КР-ГРУП», укладений договір №201 від 25 листопада 2019 року. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 1 розділу V ТД визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною (з ПДВ), проте не зазначив питомої ваги цього критерію, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Замовником у пункті 5 розділу ІІІ ТД не зазначено дату, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, чим порушено вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Водночас, на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не визначено способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами п’ятим та шостим частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім того встановлено, що у пункті 1 розділу ІІІ ТД та у пункті 2 розділу V ТД Замовник вимагає від учасників надати Проект договору про закупівлю згідно з Додатком 5 ТД з печаткою учасника та підписами уповноваженої особи. Однак, переможцем ТОВ «КР-ГРУП», надано Проект договору, який не відповідає проекту договору, наведеному в Додатку 5 ТД Замовника, а саме: - відсутній пункт 4.2 проекту договору, де зазначено, що «У разі затримки фінансування Замовника, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих положень Бюджетного кодексу України, розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються»; - пункт 7.3 Проекту договору ТОВ «КР-ГРУП» не відповідає пункту 7.3 Проекту договору Замовника. Таким чином, Замовником на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КР-ГРУП», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації та уклав з ним Договір про закупівлю послуг з поточного ремонту від 25 листопада 2019 року №201 (далі – Договір). Поряд з цим, на порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону Замовником укладено Договір з ТОВ «КР-ГРУП», в якому розділ 4 «Порядок здійснення оплати» та розділ 7 «Відповідальність сторін» не відповідають проекту договору, наданому в пропозиції учасника ТОВ «КР-ГРУП», натомість відповідає проекту договору, наведеному в Додатку 5 ТД Замовника. Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. На порушення вимог частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу додатки до Договору, які відповідно пункту 13.5 Договору складають його невід’ємну частину (Додаток 1 «Договірна ціна (Розрахунок ціни)», Додаток 2 «Локальний кошторис», Додаток 3 «Відомість ресурсів», Додаток 4 «Ліцензія на виконання електромонтажних робіт»).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 Закону, пунктів 2, 9 та 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  4. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КР-ГРУП" 300 460,00
UAH з ПДВ
291 457,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Старий замок Рожнятів" 308 771,00
UAH з ПДВ
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТЕХПОСТАЧ." 315 000,00
UAH з ПДВ
299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 15:38
мвс.pdf
15 листопада 2019 14:31
довыдка податкова.jpg
08 листопада 2019 14:15
кошторис аукціон.zip
04 листопада 2019 10:33
sign.p7s
02 листопада 2019 15:58
реєстр документів.pdf
02 листопада 2019 15:58
Виписка.pdf
02 листопада 2019 15:58
22. істотні умови договору.pdf
02 листопада 2019 15:58
21. ліцензія1.pdf
02 листопада 2019 15:58
20. Статут нова редакція.pdf
02 листопада 2019 15:58
19. санкціі і тд.pdf
02 листопада 2019 15:58
18. захист довкілля.pdf
02 листопада 2019 15:58
17. гарантійний лист.pdf
02 листопада 2019 15:58
16. технічне завдання.pdf
02 листопада 2019 15:58
15. заява-згода.pdf
02 листопада 2019 15:58
14. захист даних.pdf
02 листопада 2019 15:58
13. обробка даних.pdf
02 листопада 2019 15:58
12. субпідрядники.pdf
02 листопада 2019 15:58
11. проект договору.pdf
02 листопада 2019 15:58
10. банківська гарантія.zip
02 листопада 2019 15:58
9. довідка право підпису.pdf
02 листопада 2019 15:58
7. наказ на директора.pdf
02 листопада 2019 15:58
6. кошторис.zip
02 листопада 2019 15:58
5. ст 17.pdf
02 листопада 2019 15:58
4. аналогічний договір.pdf
02 листопада 2019 15:58
3.працівники.pdf
02 листопада 2019 15:58
2. мтб.pdf
02 листопада 2019 15:58
1. тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 16:33
sign.p7s
05 листопада 2019 16:17
технічне завдання.pdf
05 листопада 2019 16:17
тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 16:17
Свiд_держ_реeстр_СЗР.jpg
05 листопада 2019 16:17
Св_ПДВ_СЗР.jpg
05 листопада 2019 16:17
проект договору.pdf
05 листопада 2019 16:17
локальний кошторис.pdf
05 листопада 2019 16:17
лицензия 1-объединены.pdf
05 листопада 2019 16:17
договірна ціна.pdf
05 листопада 2019 16:17
договір УКБ АЗПСМ Петранка.pdf
05 листопада 2019 16:17
договір Спас ОТГ.pdf
05 листопада 2019 16:17
довідки-згода.pdf
05 листопада 2019 16:17
довідки.pdf
05 листопада 2019 16:17
відомість ресуурсів.pdf
05 листопада 2019 16:17
відомість обсягів робіт.pdf
05 листопада 2019 16:17
vypyska-объединены.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 15:19
статут.pdf
04 листопада 2019 15:19
витяг з пдв.pdf
04 листопада 2019 15:19
протокол зборів.pdf
04 листопада 2019 15:19
виписка.pdf
04 листопада 2019 15:19
наказ на директора.pdf
04 листопада 2019 15:19
новий опис.jpeg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КР-ГРУП"
#41921002
Переможець 291 457,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 09:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КР-ГРУП"
#41921002
291 457,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 листопада 2019 20:41
догов1р рожнят1в ремонт 201 2019.pdf укладений
25 листопада 2019 20:40
sign.p7s укладений
25 листопада 2019 20:40
sign.p7s укладений
20 грудня 2019 18:04
sign.p7s зміни до договору
13 грудня 2019 09:57
додаткова угода 2 13 12 2019 рожнят1в.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 09:56
sign.p7s зміни до договору
12 грудня 2019 15:53
додаткова угода 1 12 12 2019 рожнятів.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 291 004,21
UAH

Актуальні тендери

До пошуку