Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери (ноутбуки)
Очікувана вартість
2 686 666,66 UAH
UA-2019-10-21-000902-c ● d8140ccad346492096e45c87be5a5fd0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
Код ЄДРПОУ: | 41760289 |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, 01008, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 12/2 |
Контактна особа: |
Олег Чечельницький 380442946411 O.CHECHELNYTSKYI@DBR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2019 18:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2019 12:53 |
Очікувана вартість: | 2 686 666,66 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 866,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32240 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Джерело фінансування: державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124 комплект
30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Джерело фінансування: державний бюджет. Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами Акта шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2019 році. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2019 19:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2019 19:40 |
ТД Ноути із змінами.doc | |
05 листопада 2019 19:40 |
Зміни ТД ноутбуки.pdf | |
21 жовтня 2019 18:56 |
Титульний Ноутбуки.PDF |
05 листопада 2019 19:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 листопада 2019 19:40 |
ТД Ноути із змінами.doc
|
|||
05 листопада 2019 19:40 |
Зміни ТД ноутбуки.pdf
|
|||
21 жовтня 2019 18:56 |
Титульний Ноутбуки.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 22 жовтня 2019 16:07
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 09:02
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до інформації зазначеної в Додатку 3 до тендерної документації, учасник має пропонувати Товар з наперед встановленою ліцензійною операційною системою безстрокового терміну дії, не гірше ніж Microsoft Windows 10 Professional 64-bit, або еквівалент.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
Відповідно до умов зазначених в проекті договору, у разі виявлення невідповідності Товару, що поставляється, за якістю, Покупець має право не приймати Товар та не підписувати Акт, а Постачальник зобов'язується здійснити заміну неякісного Товару (поставити Товар) за свій рахунок, своїми силами і засобами протягом 3 (трьох) робочих днів з наступного дня після не прийняття Товару Покупцем. Сторони несуть відповідальність за неналежне виконання або невиконання умов Договору згідно з умовами Договору та вимогами діючого законодавства України.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
Відповідно до умов зазначених в проекті договору, у разі виявлення невідповідності Товару, що поставляється, за якістю, Покупець має право не приймати Товар та не підписувати Акт, а Постачальник зобов'язується здійснити заміну неякісного Товару (поставити Товар) за свій рахунок, своїми силами і засобами протягом 3 (трьох) робочих днів з наступного дня після не прийняття Товару Покупцем. Сторони несуть відповідальність за неналежне виконання або невиконання умов Договору згідно з умовами Договору та вимогами діючого законодавства України.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Віртуальні технології і системи" #39618325 |
Переможець |
2 659 560,00
UAH
|
14 листопада 2019 17:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:02
|
ДУ2_306 (1).PDF | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2019 12:04
|
ДУ1_246 (1).PDF | зміни до договору |
04 грудня 2019 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 10:39
|
245.PDF | укладений |
04 грудня 2019 10:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Розділом 11 Договору внесено уточнення та доповнення до положень Договору |
Номер договору про закупівлю: | 245 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/246 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Розділом 11 Договору , ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 245 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/306 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |