Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентген-діагностична система на 2 робочі місця на базі цифрового плоскопанельного детектора (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)
Digital X-ray diagnostic system for 2 workplaces based on digital flat panel detector complete
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2019-10-21-000885-c 88d0885c30694506be5c07b966113538
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юр’єва Тетяна Андріївна

+380486860200 ibb-economist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982212
Вебсайт: https://ibbnavt.at.ua/
Місцезнаходження: 68004, Україна , Одеська область обл., м Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Контактна особа: Юр’єва Тетяна Андріївна
+380486860200
ibb-economist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Institution «Illichivsk Basin Hospital on Water Transport of the Ministry of Health of Ukraine»
National ID: 01982212
Contact point: Yuryeva Tatyana Andreevna
+380486860200
ibb-economist@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:05
Очікувана вартість: 4 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH
Publication date: 21 жовтня 2019 18:12
Enquiries until: 11 листопада 2019 17:00
Complaints submission until: до 17 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 листопада 2019 17:00

Information

Estimated total value: 4 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 45 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Джерело фінансування - Кошти міського бюджету
Джерело фінансування - Кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Рентген-діагностична система на 2 робочі місця на базі цифрового плоскопанельного детектора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова

Digital X-ray diagnostic system for 2 workplaces based on digital flat panel detector complete
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, та відповідає специфікації (Додаток 1 Договору) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів, при наявності коштів на рахунку Покупця, (згідно п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України) та по мірі надходження фінансування. Джерело фінансування - Кошти міського бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 22 жовтня 2019 14:09
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 16:59
Чи не вважаєте Ви за потрібне задля уникнення дискрімінації обладнання окремих виробників, для розширення кола потенційних учасників закупівлі та з метою максимальної ефективності використання бюджетних коштів, внести зміни до медико-технічних вимог до закупівлі. Зазначені нижче параметри та запропоновані зміни їх значень, не мають важливого діагностичного або клінічного значення, але іх зміна дозволить взяти участь у закупівлі ширшому колу учасників. Запропоновані зміни до таких параметрів: «Довжина деки столу» замінити існуючі «не менш ніж 2150 мм» на «не менш ніж 2100 мм» «Ширина деки столу» замінити існуючі «не менш ніж 810 мм» на «не менш ніж 650 мм» «Максимальне навантаження на стіл» замінити існуючі «не менш ніж 220 кг» на «не менш ніж 180 кг»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте тендерним комітетом. У тендерну документацію внесені зміни. Дякуємо за запитання!

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000124 ● ece913af0a0649bfb3ede0334d3af748
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 15:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2019 Одеса № 429

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 03.12.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.12.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 429
Витяг з Переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2019-10-21-000885-c 21.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-04 12:37:54

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 № 429 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (рентген-діагностична система на 2 робочі місця на базі цифрового плоскопанельного детектора), яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-21-000885-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника із таких питань:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозицій учасників процедури закупівлі встановленим вимогам у пункті 2 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, тоді як забезпечення цінових пропозицій у формі електронних банківських гарантій ТОВ «Ілатанмед» (банківська гарантія від 19.11.2019 № 7424-19Г), ТОВ «Медсервісгруп» (банківська гарантія від 14.11.2019 № 7192-10Г), ТОВ «Ксенко» (банківська гарантія від 21.11.2019 № 7416-19Г) не містять в повному обсязі відомостей щодо Замовника для отримання банківської гарантії, а саме реквізити розрахункового рахунку ГУДКСУ в Одеській області та міжнародного номеру банківського рахунка IBAN?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозицій учасників процедури закупівлі встановленим вимогам у пункті 1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, тоді як ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко» не завантажили в систему електронних закупівель окремі довідки з обґрунтуванням відсутності заповненої тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку 1, з посиланням на відповідні норми актів законодавства?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення стосовно обґрунтування рішення Замовника про допущення до оцінки тендерних пропозиції учасників ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-06 15:06:48

Пояснення Замовника на запит замовнику на пояснення №UA-M-2019-12-03-000124

Детальне пояснення знаходиться у долученому Замовником вкладенні. Замовником також долучено документальне підтвердження до пояснення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку викладені у долученому Замовником вкладенні

2019-12-24 13:14:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 грудня 2019
UA-2019-10-21-000885-c88d0885c30694506be5c07b966113538
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982212
Місцезнаходження: 68004, Україна, Одеська область обл., м Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Учасник Документи Рішення
ТОВ МЕДХОЛДІНГ Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 листопада 2019 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 листопада 2019 10:57
Електронний підпис
21 листопада 2019 10:56
Тендерна пропозиція.pdf
21 листопада 2019 10:56
Гарантия_7374.zip
21 листопада 2019 10:56
Licence.zip
21 листопада 2019 10:56
Dovirenist_Ryzhiy.zip
21 листопада 2019 10:56
Dov i Lic.pdf
21 листопада 2019 10:56
7 Технічні характеристики.pdf
21 листопада 2019 10:56
6 Істотні умови.pdf
21 листопада 2019 10:56
5 Інші документи.pdf
21 листопада 2019 10:56
3 Клаліфікаційні критерії.pdf
21 листопада 2019 10:56
1 Реєстр документів.pdf

Документи

21 листопада 2019 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 грудня 2019 16:05
Електронний підпис
23 грудня 2019 16:05
Електронний підпис
21 грудня 2019 14:43
Електронний підпис
21 грудня 2019 14:43
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:33
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:33
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:32
Лист.pdf
13 грудня 2019 16:55
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:55
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:52
Документи переможця.pdf
21 листопада 2019 11:43
Електронний підпис
21 листопада 2019 11:43
Електронний підпис
21 листопада 2019 11:41
6.1 Технічна частина.pdf
21 листопада 2019 11:41
3. Статут, ПДВ.pdf
21 листопада 2019 11:41
2. Повноваження директора.pdf
21 листопада 2019 11:41
6.2 ЛІЦЕНЗІЯ ІЛАТАНМЕД.pdf
21 листопада 2019 11:41
4. Кваліфікаційна частина.pdf
21 листопада 2019 11:41
5. Проект договору.pdf
21 листопада 2019 11:41
1. Тендерна пропозиція.pdf
21 листопада 2019 11:41
банківська гарантія (885).zip

Документи

21 листопада 2019 17:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 листопада 2019 13:33
Електронний підпис
21 листопада 2019 13:33
Електронний підпис
21 листопада 2019 13:31
Licence.zip
21 листопада 2019 13:31
Dov i Lic.pdf
21 листопада 2019 13:31
Dovirenist_Ryzhiy.zip
21 листопада 2019 13:31
Гарантия_7416.zip
21 листопада 2019 13:31
36. Посібник користувача.pdf
21 листопада 2019 13:31
37. Технічний паспорт.pdf
21 листопада 2019 13:31
25. Медико-технічні вимоги.pdf
21 листопада 2019 13:31
33. Авторизаційний лист.PDF
21 листопада 2019 13:31
35. Технічний опис.pdf
21 листопада 2019 13:31
34. Авторизаційні листи.pdf
21 листопада 2019 13:31
29. Лист щодо навчання.pdf
21 листопада 2019 13:31
28. Сертифікат інженера.pdf
21 листопада 2019 13:31
27. Сертифікат інженера.pdf
21 листопада 2019 13:31
31. Лист щодо новизни товару.pdf
21 листопада 2019 13:31
8. Статут.pdf
21 листопада 2019 13:31
6. Паспорт директора.pdf
21 листопада 2019 13:31
11. Витяг ЄДР.pdf
21 листопада 2019 13:31
13. Аналогічний договір.pdf
21 листопада 2019 13:31
24. Проект договору.pdf
21 листопада 2019 13:31
21. Фін звіт.pdf
21 листопада 2019 13:31
10. Інформація з ЄДРПОУ.pdf
21 листопада 2019 13:31
9. Витяг ПДВ.pdf
21 листопада 2019 13:31
19. Згода персональні дані.pdf
21 листопада 2019 13:31
18. Довідка щодо санкцій.pdf
21 листопада 2019 13:31
20. Щодо чистих активів.pdf
21 листопада 2019 13:31
7. ІПН директора.pdf
21 листопада 2019 13:31
5. Наказ про призначення.pdf
21 листопада 2019 13:31
14. Відгук.pdf
21 листопада 2019 13:31
2. Довідка щодо повноважень.pdf
21 листопада 2019 13:31
3. Виписка з протоколу.pdf
21 листопада 2019 13:31
1. Тендерна пропозиція.pdf

Документи

21 листопада 2019 17:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДХОЛДІНГ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"

ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" 4 490 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" 4 210 000,00
UAH з ПДВ
3 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП 4 500 000,00
UAH з ПДВ
4 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 16:05
Електронний підпис
23 грудня 2019 16:05
Електронний підпис
21 грудня 2019 14:43
Електронний підпис
21 грудня 2019 14:43
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:33
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:33
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:32
Лист.pdf
13 грудня 2019 16:55
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:55
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:52
Документи переможця.pdf
21 листопада 2019 11:43
Електронний підпис
21 листопада 2019 11:43
Електронний підпис
21 листопада 2019 11:41
6.1 Технічна частина.pdf
21 листопада 2019 11:41
3. Статут, ПДВ.pdf
21 листопада 2019 11:41
2. Повноваження директора.pdf
21 листопада 2019 11:41
6.2 ЛІЦЕНЗІЯ ІЛАТАНМЕД.pdf
21 листопада 2019 11:41
4. Кваліфікаційна частина.pdf
21 листопада 2019 11:41
5. Проект договору.pdf
21 листопада 2019 11:41
1. Тендерна пропозиція.pdf
21 листопада 2019 11:41
банківська гарантія (885).zip

Публічні документи

21 листопада 2019 13:33
Електронний підпис
21 листопада 2019 13:33
Електронний підпис
21 листопада 2019 13:31
Licence.zip
21 листопада 2019 13:31
Dov i Lic.pdf
21 листопада 2019 13:31
Dovirenist_Ryzhiy.zip
21 листопада 2019 13:31
Гарантия_7416.zip
21 листопада 2019 13:31
36. Посібник користувача.pdf
21 листопада 2019 13:31
37. Технічний паспорт.pdf
21 листопада 2019 13:31
25. Медико-технічні вимоги.pdf
21 листопада 2019 13:31
33. Авторизаційний лист.PDF
21 листопада 2019 13:31
35. Технічний опис.pdf
21 листопада 2019 13:31
34. Авторизаційні листи.pdf
21 листопада 2019 13:31
29. Лист щодо навчання.pdf
21 листопада 2019 13:31
28. Сертифікат інженера.pdf
21 листопада 2019 13:31
27. Сертифікат інженера.pdf
21 листопада 2019 13:31
31. Лист щодо новизни товару.pdf
21 листопада 2019 13:31
8. Статут.pdf
21 листопада 2019 13:31
6. Паспорт директора.pdf
21 листопада 2019 13:31
11. Витяг ЄДР.pdf
21 листопада 2019 13:31
13. Аналогічний договір.pdf
21 листопада 2019 13:31
24. Проект договору.pdf
21 листопада 2019 13:31
21. Фін звіт.pdf
21 листопада 2019 13:31
10. Інформація з ЄДРПОУ.pdf
21 листопада 2019 13:31
9. Витяг ПДВ.pdf
21 листопада 2019 13:31
19. Згода персональні дані.pdf
21 листопада 2019 13:31
18. Довідка щодо санкцій.pdf
21 листопада 2019 13:31
20. Щодо чистих активів.pdf
21 листопада 2019 13:31
7. ІПН директора.pdf
21 листопада 2019 13:31
5. Наказ про призначення.pdf
21 листопада 2019 13:31
14. Відгук.pdf
21 листопада 2019 13:31
2. Довідка щодо повноважень.pdf
21 листопада 2019 13:31
3. Виписка з протоколу.pdf
21 листопада 2019 13:31
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"

ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"
#34494612
Переможець 2 800 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 17:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"
#34494612
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:26
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:21
Додаткова угода 1 від 23.12.19.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:18
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:07
Ліцензія ТОВ ІЛАНТАМЕД укладений
24 грудня 2019 15:03
Довіреність підписанта банка___Ліцензія банка укладений
24 грудня 2019 15:03
Договір закупівлі 2093 від 23.12.19 укладений
24 грудня 2019 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення Розділів 1 та 7 Договору закупівлі №2093 від 23.12.2019
Номер договору про закупівлю: 2093
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 800 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 183 177,57 UAH)