Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Digital X-ray diagnostic system for 2 workplaces based on digital flat panel detector complete
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01982212 |
Вебсайт: | https://ibbnavt.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 68004, Україна , Одеська область обл., м Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4 |
Контактна особа: |
Юр’єва Тетяна Андріївна +380486860200 ibb-economist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Institution «Illichivsk Basin Hospital on Water Transport of the Ministry of Health of Ukraine» |
National ID: | 01982212 |
Contact point: |
Yuryeva Tatyana Andreevna +380486860200 ibb-economist@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2019 18:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 15:05 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45000 UAH |
Publication date: | 21 жовтня 2019 18:12 |
Enquiries until: | 11 листопада 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 17 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 листопада 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 4 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 45 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Покупцем за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, та відповідає специфікації (Додаток 1 Договору) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів, при наявності коштів на рахунку Покупця, (згідно п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України) та по мірі надходження фінансування. Джерело фінансування - Кошти міського бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 12:17 |
Перелік змін__2__ТД РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ_33110000-4.doc | |
12 листопада 2019 12:17 |
Тендерна документація_ЗІ ЗМІНАМИ 2_РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ_33110000-4___Міжнарод__2__2019__.doc | |
25 жовтня 2019 17:03 |
Перелік змін ТД РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ_33110000-4.doc | |
25 жовтня 2019 17:03 |
Тендерна документація_ЗІ ЗМІНАМИ_РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ_33110000-4___Міжнарод__2__2019__ .doc | |
21 жовтня 2019 18:13 |
Тендерна документація__РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ_33110000-4___Міжнарод__2__2019__.doc |
12 листопада 2019 12:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 листопада 2019 12:17 |
Перелік змін__2__ТД РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ_33110000-4.doc
|
||||||
12 листопада 2019 12:17 |
Тендерна документація_ЗІ ЗМІНАМИ 2_РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ_33110000-4___Міжнарод__2__2019__.doc
|
||||||
25 жовтня 2019 17:03 |
Перелік змін ТД РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ_33110000-4.doc
|
||||||
25 жовтня 2019 17:03 |
Тендерна документація_ЗІ ЗМІНАМИ_РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ_33110000-4___Міжнарод__2__2019__ .doc
|
||||||
21 жовтня 2019 18:13 |
Тендерна документація__РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ_33110000-4___Міжнарод__2__2019__.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-03-000124 ● ece913af0a0649bfb3ede0334d3af748
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2019 Одеса № 429
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 03.12.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.12.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 429
Витяг з Переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2019-10-21-000885-c 21.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-04 12:37:54
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 № 429 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (рентген-діагностична система на 2 робочі місця на базі цифрового плоскопанельного детектора), яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-21-000885-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника із таких питань:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозицій учасників процедури закупівлі встановленим вимогам у пункті 2 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, тоді як забезпечення цінових пропозицій у формі електронних банківських гарантій ТОВ «Ілатанмед» (банківська гарантія від 19.11.2019 № 7424-19Г), ТОВ «Медсервісгруп» (банківська гарантія від 14.11.2019 № 7192-10Г), ТОВ «Ксенко» (банківська гарантія від 21.11.2019 № 7416-19Г) не містять в повному обсязі відомостей щодо Замовника для отримання банківської гарантії, а саме реквізити розрахункового рахунку ГУДКСУ в Одеській області та міжнародного номеру банківського рахунка IBAN?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозицій учасників процедури закупівлі встановленим вимогам у пункті 1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, тоді як ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко» не завантажили в систему електронних закупівель окремі довідки з обґрунтуванням відсутності заповненої тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку 1, з посиланням на відповідні норми актів законодавства?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення стосовно обґрунтування рішення Замовника про допущення до оцінки тендерних пропозиції учасників ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-06 15:06:48
Пояснення Замовника на запит замовнику на пояснення №UA-M-2019-12-03-000124
Детальне пояснення знаходиться у долученому Замовником вкладенні. Замовником також долучено документальне підтвердження до пояснення.
- Протокол розгляду__Запиту UA-M-2019-12-03-000124
- Банківська гарантія ТОВ Ілатанмед __7424-19Г від 19.11.2019
- Банківська гарантія ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП __7192-19Г від 14.11.2019
- Банківська гарантія ТОВ КСЕНКО __7416-19Г від 21.11.2019
- Витяг із Закону України_Про публічні закупівлі_ від 25.12.2015 №922-VIII
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку викладені у долученому Замовником вкладенні
2019-12-24 13:14:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01982212 |
Місцезнаходження: | 68004, Україна, Одеська область обл., м Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ МЕДХОЛДІНГ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" |
4 490 000,00
UAH з ПДВ
|
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" |
4 210 000,00
UAH з ПДВ
|
3 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП |
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" #34494612 |
Переможець |
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 15:21
|
Додаткова угода 1 від 23.12.19.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 15:07
|
Ліцензія ТОВ ІЛАНТАМЕД | укладений |
24 грудня 2019 15:03
|
Довіреність підписанта банка___Ліцензія банка | укладений |
24 грудня 2019 15:03
|
Договір закупівлі 2093 від 23.12.19 | укладений |
24 грудня 2019 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення Розділів 1 та 7 Договору закупівлі №2093 від 23.12.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 2093 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |