Рентген-діагностична система на 2 робочі місця на базі цифрового плоскопанельного детектора (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)
Digital X-ray diagnostic system for 2 workplaces based on digital flat panel detector complete
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2019-10-21-000885-c 88d0885c30694506be5c07b966113538
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982212
Вебсайт замовника: https://ibbnavt.at.ua/
Місцезнаходження замовника: 68004, Україна , Одеська область обл., м Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Контактна особа замовника: Юр’єва Тетяна Андріївна
+380486860200
ibb-economist@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Institution «Illichivsk Basin Hospital on Water Transport of the Ministry of Health of Ukraine»
National ID: 01982212
Contact point: Yuryeva Tatyana Andreevna
+380486860200
ibb-economist@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:05
Очікувана вартість: 4 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 21 жовтня 2019 18:12
Enquiries until: 11 листопада 2019 17:00
Complaints submission until: до 17 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 листопада 2019 17:00

Information

Estimated total value: 4 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 45 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 45 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Джерело фінансування - Кошти міського бюджету
Джерело фінансування - Кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Рентген-діагностична система на 2 робочі місця на базі цифрового плоскопанельного детектора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова

Digital X-ray diagnostic system for 2 workplaces based on digital flat panel detector complete
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, та відповідає специфікації (Додаток 1 Договору) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів, при наявності коштів на рахунку Покупця, (згідно п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України) та по мірі надходження фінансування. Джерело фінансування - Кошти міського бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 22 жовтня 2019 14:09
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 16:59
Чи не вважаєте Ви за потрібне задля уникнення дискрімінації обладнання окремих виробників, для розширення кола потенційних учасників закупівлі та з метою максимальної ефективності використання бюджетних коштів, внести зміни до медико-технічних вимог до закупівлі. Зазначені нижче параметри та запропоновані зміни їх значень, не мають важливого діагностичного або клінічного значення, але іх зміна дозволить взяти участь у закупівлі ширшому колу учасників. Запропоновані зміни до таких параметрів: «Довжина деки столу» замінити існуючі «не менш ніж 2150 мм» на «не менш ніж 2100 мм» «Ширина деки столу» замінити існуючі «не менш ніж 810 мм» на «не менш ніж 650 мм» «Максимальне навантаження на стіл» замінити існуючі «не менш ніж 220 кг» на «не менш ніж 180 кг»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте тендерним комітетом. У тендерну документацію внесені зміни. Дякуємо за запитання!

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000124 ● ece913af0a0649bfb3ede0334d3af748
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03 15:48:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2019 Одеса № 429

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 03.12.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.12.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 429
Витяг з Переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2019-10-21-000885-c 21.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-04 12:37:54

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 № 429 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (рентген-діагностична система на 2 робочі місця на базі цифрового плоскопанельного детектора), яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-21-000885-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника із таких питань:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозицій учасників процедури закупівлі встановленим вимогам у пункті 2 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, тоді як забезпечення цінових пропозицій у формі електронних банківських гарантій ТОВ «Ілатанмед» (банківська гарантія від 19.11.2019 № 7424-19Г), ТОВ «Медсервісгруп» (банківська гарантія від 14.11.2019 № 7192-10Г), ТОВ «Ксенко» (банківська гарантія від 21.11.2019 № 7416-19Г) не містять в повному обсязі відомостей щодо Замовника для отримання банківської гарантії, а саме реквізити розрахункового рахунку ГУДКСУ в Одеській області та міжнародного номеру банківського рахунка IBAN?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозицій учасників процедури закупівлі встановленим вимогам у пункті 1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, тоді як ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко» не завантажили в систему електронних закупівель окремі довідки з обґрунтуванням відсутності заповненої тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку 1, з посиланням на відповідні норми актів законодавства?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення стосовно обґрунтування рішення Замовника про допущення до оцінки тендерних пропозиції учасників ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-06 15:06:48

Пояснення Замовника на запит замовнику на пояснення №UA-M-2019-12-03-000124

Детальне пояснення знаходиться у долученому Замовником вкладенні. Замовником також долучено документальне підтвердження до пояснення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку викладені у долученому Замовником вкладенні

2019-12-24 13:14:16

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 01982212, Україна, м Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
  2. Інформація про предмет закупівлі: Рентген-діагностична система на 2 робочі місця на базі цифрового плоскопанельного детектора, 4500000UAH, 33110000-4, ДК021, 1, шт, GMDN
  3. Інформація про оприлюднення: 88d0885c30694506be5c07b966113538, 2019-10-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету (протокол від 11.11.2019 № 188), тендерні пропозиції учасників ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко», протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою від 10.12.2019 № 206, повідомлення про намір укладення договору від 10.12.2019, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.12.2019, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу на стадії розкриття пропозицій, їх розгляду і оцінки встановлено, що Замовник під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначених у тендерній документації допустив до аукціону тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко» (протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.11.2019) та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Ілатанмед» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 10.12.2019). За результатами аналізу тендерних пропозицій ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко» встановлена їх невідповідність медико-технічним вимогам закупівлі, визначеним у Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: - відповідно до Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідність медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, установленим Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. 1) Характеристики рентгенівського генератора містять наступні медико-технічні вимоги: значення діапазону мАс не менш ніж в межах від 0,5 до 630 мАс. Разом з тим, ТОВ «Ілатанмед» у складі тендерної пропозиції надана інструкція експлуатації з паспортом на комплекси рентгенівські діагностичні «КРАС» (сторінка 10), яка містить варіювання значень діапазону зміни кількості електрики (пункт 4.5.8), в межах: 0,1-630 мАс, що не відповідає медико-технічним вимогам характеристики рентгенівського генератора, визначеним Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. ТОВ «Ксенко» у складі тендерної пропозиції надана форма «Медико-технічні вимоги до закупівлі» від 08.11.2019, в якій зазначено діапазон мАс в межах від 0,1 до 630 мАс та Посібник користувача «Система рентгенівська діагностична IMAX 6800» (Розділі ІV Технічні характеристики, сторінка 11), який містить варіювання значень діапазону (пункт 2.8) від 0,1 до 630 мАс, що не відповідає медико-технічним вимогам характеристики рентгенівського генератора, визначеним Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. У технічній специфікації «Цифровий рентгенівський апарат TITAN 11», яка надана ТОВ «Медсервісгруп» у складі тендерної пропозиції, пристрій рентгенівського випромінювання (генератор) містить значення діапазону кількості електрики в межах 0,4-700 мАс, що не відповідає медико-технічним вимогам характеристики рентгенівського генератора, визначеним Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. 2) Характеристики рентгенівського генератора містять наступні медико-технічні вимоги: значення діапазону зміни часу експозиції не менше ніж в межах від 1 мс до 6000 мс. В інструкції експлуатації з паспортом на комплекси рентгенівські діагностичні «КРАС» (сторінка 10), яка надана ТОВ «Ілатанмед» у складі тендерної пропозиції, міститься варіювання діапазону зміни часу експозиції (пункт 4.5.8), в межах: 0,001-6,3 сек, що не відповідає медико-технічним вимогам характеристики рентгенівського генератора, визначеним Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. У формі «Медико-технічні вимоги до закупівлі» від 08.11.2019, наданій ТОВ «Ксенко» у складі тендерної пропозиції зазначено діапазон зміни часу експозиції в межах від 1 мс до 6300 мс та Посібник користувача «Система рентгенівська діагностична IMAX 6800» (Розділі ІV Технічні характеристики, сторінка 11), містить варіювання значень діапазону регулювання експозиції (пункт 2.10) від 0,001 до 6,3 сек, що не відповідає медико-технічним вимогам характеристики рентгенівського генератора, визначеним Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. У технічній специфікації «Цифровий рентгенівський апарат TITAN 11», яка надана ТОВ «Медсервісгруп» в складі тендерної пропозиції, пристрій рентгенівського випромінювання (генератор) містить значення діапазону експозиції в межах 1 мс-10 с, що не відповідає медико-технічним вимогам характеристики рентгенівського генератора, визначеним Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. Отже, технічні характеристики медичного візуалізаційного обладнання ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко» не відповідають медико-технічним вимогам, визначеним Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. Крім того, інструкцією з підготовки тендерної пропозиції ТД (Розділ ІІІ) встановлено, що всі копії документів, окрім нотаріальних копій, повинні бути завірені підписом уповноваженої особи учасника зі скріпленням його підпису печаткою (у разі її використання) учасника (підписом учасника - фізичної особи, який не має печатки) із зазначенням фрази «Копія вірна», «Згідно з оригіналом» або «Відповідає оригіналові» на кожній сторінці копії документа. Недотримання учасником переліку та форм витребуваних документів буде розцінене замовником як невідповідність тендерної пропозиції такого учасника умовам тендерної документації та стане підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Разом з тим, на підтвердження документального досвіду виконання аналогічного договору у відповідності до Додатку № 6 до тендерної документації ТОВ «Ілатанмед» у складі своєї тендерної пропозиції надано додаткову угоду від 12.10.2018 № 1 до Договору № 6/10 від 12.10.2018 без зазначення фрази «Копія вірна», «Згідно з оригіналом» або «Відповідає оригіналові», що не відповідає вимогам ТД. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерні пропозиції учасників у разі якщо вони не відповідають умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко», як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, прийняв рішення про допущення вказаних пропозицій до аукціону, а також згідно з частиною 1 статті 31 Закону не відмінив торги, у зв’язку з допущенням до оцінки тендерних пропозицій менше ніж двох учасників.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 та частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 02 грудня 2019
UA-2019-10-21-000885-c88d0885c30694506be5c07b966113538
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982212
Місцезнаходження замовника: 68004, Україна, Одеська область обл., м Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Учасник Документи Рішення
ТОВ МЕДХОЛДІНГ Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 листопада 2019 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 листопада 2019 10:57
sign.p7s
21 листопада 2019 10:56
Тендерна пропозиція.pdf
21 листопада 2019 10:56
Гарантия_7374.zip
21 листопада 2019 10:56
Licence.zip
21 листопада 2019 10:56
Dovirenist_Ryzhiy.zip
21 листопада 2019 10:56
Dov i Lic.pdf
21 листопада 2019 10:56
7 Технічні характеристики.pdf
21 листопада 2019 10:56
6 Істотні умови.pdf
21 листопада 2019 10:56
5 Інші документи.pdf
21 листопада 2019 10:56
3 Клаліфікаційні критерії.pdf
21 листопада 2019 10:56
1 Реєстр документів.pdf

Документи

21 листопада 2019 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 грудня 2019 16:05
sign.p7s
23 грудня 2019 16:05
sign.p7s
21 грудня 2019 14:43
sign.p7s
21 грудня 2019 14:43
sign.p7s
13 грудня 2019 17:33
sign.p7s
13 грудня 2019 17:33
sign.p7s
13 грудня 2019 17:32
Лист.pdf
13 грудня 2019 16:55
sign.p7s
13 грудня 2019 16:55
sign.p7s
13 грудня 2019 16:52
Документи переможця.pdf
21 листопада 2019 11:43
sign.p7s
21 листопада 2019 11:43
sign.p7s
21 листопада 2019 11:41
6.1 Технічна частина.pdf
21 листопада 2019 11:41
3. Статут, ПДВ.pdf
21 листопада 2019 11:41
2. Повноваження директора.pdf
21 листопада 2019 11:41
6.2 ЛІЦЕНЗІЯ ІЛАТАНМЕД.pdf
21 листопада 2019 11:41
4. Кваліфікаційна частина.pdf
21 листопада 2019 11:41
5. Проект договору.pdf
21 листопада 2019 11:41
1. Тендерна пропозиція.pdf
21 листопада 2019 11:41
банківська гарантія (885).zip

Документи

21 листопада 2019 17:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 листопада 2019 13:33
sign.p7s
21 листопада 2019 13:33
sign.p7s
21 листопада 2019 13:31
Licence.zip
21 листопада 2019 13:31
Dov i Lic.pdf
21 листопада 2019 13:31
Dovirenist_Ryzhiy.zip
21 листопада 2019 13:31
Гарантия_7416.zip
21 листопада 2019 13:31
36. Посібник користувача.pdf
21 листопада 2019 13:31
37. Технічний паспорт.pdf
21 листопада 2019 13:31
25. Медико-технічні вимоги.pdf
21 листопада 2019 13:31
33. Авторизаційний лист.PDF
21 листопада 2019 13:31
35. Технічний опис.pdf
21 листопада 2019 13:31
34. Авторизаційні листи.pdf
21 листопада 2019 13:31
29. Лист щодо навчання.pdf
21 листопада 2019 13:31
28. Сертифікат інженера.pdf
21 листопада 2019 13:31
27. Сертифікат інженера.pdf
21 листопада 2019 13:31
31. Лист щодо новизни товару.pdf
21 листопада 2019 13:31
8. Статут.pdf
21 листопада 2019 13:31
6. Паспорт директора.pdf
21 листопада 2019 13:31
11. Витяг ЄДР.pdf
21 листопада 2019 13:31
13. Аналогічний договір.pdf
21 листопада 2019 13:31
24. Проект договору.pdf
21 листопада 2019 13:31
21. Фін звіт.pdf
21 листопада 2019 13:31
10. Інформація з ЄДРПОУ.pdf
21 листопада 2019 13:31
9. Витяг ПДВ.pdf
21 листопада 2019 13:31
19. Згода персональні дані.pdf
21 листопада 2019 13:31
18. Довідка щодо санкцій.pdf
21 листопада 2019 13:31
20. Щодо чистих активів.pdf
21 листопада 2019 13:31
7. ІПН директора.pdf
21 листопада 2019 13:31
5. Наказ про призначення.pdf
21 листопада 2019 13:31
14. Відгук.pdf
21 листопада 2019 13:31
2. Довідка щодо повноважень.pdf
21 листопада 2019 13:31
3. Виписка з протоколу.pdf
21 листопада 2019 13:31
1. Тендерна пропозиція.pdf

Документи

21 листопада 2019 17:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 листопада 2019 14:15
sign.p7s
21 листопада 2019 14:15
sign.p7s
21 листопада 2019 14:00
Технічний опис.pdf
21 листопада 2019 14:00
Тендерна пропозиція.pdf
21 листопада 2019 14:00
Проект договору.pdf
21 листопада 2019 14:00
Лист - згода.pdf
21 листопада 2019 14:00
Відповідність статті 17 ЗУ.pdf
21 листопада 2019 14:00
Банківська гарантія.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" 4 490 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" 4 210 000,00
UAH з ПДВ
3 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП 4 500 000,00
UAH з ПДВ
4 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 16:05
sign.p7s
23 грудня 2019 16:05
sign.p7s
21 грудня 2019 14:43
sign.p7s
21 грудня 2019 14:43
sign.p7s
13 грудня 2019 17:33
sign.p7s
13 грудня 2019 17:33
sign.p7s
13 грудня 2019 17:32
Лист.pdf
13 грудня 2019 16:55
sign.p7s
13 грудня 2019 16:55
sign.p7s
13 грудня 2019 16:52
Документи переможця.pdf
21 листопада 2019 11:43
sign.p7s
21 листопада 2019 11:43
sign.p7s
21 листопада 2019 11:41
6.1 Технічна частина.pdf
21 листопада 2019 11:41
3. Статут, ПДВ.pdf
21 листопада 2019 11:41
2. Повноваження директора.pdf
21 листопада 2019 11:41
6.2 ЛІЦЕНЗІЯ ІЛАТАНМЕД.pdf
21 листопада 2019 11:41
4. Кваліфікаційна частина.pdf
21 листопада 2019 11:41
5. Проект договору.pdf
21 листопада 2019 11:41
1. Тендерна пропозиція.pdf
21 листопада 2019 11:41
банківська гарантія (885).zip

Публічні документи

21 листопада 2019 13:33
sign.p7s
21 листопада 2019 13:33
sign.p7s
21 листопада 2019 13:31
Licence.zip
21 листопада 2019 13:31
Dov i Lic.pdf
21 листопада 2019 13:31
Dovirenist_Ryzhiy.zip
21 листопада 2019 13:31
Гарантия_7416.zip
21 листопада 2019 13:31
36. Посібник користувача.pdf
21 листопада 2019 13:31
37. Технічний паспорт.pdf
21 листопада 2019 13:31
25. Медико-технічні вимоги.pdf
21 листопада 2019 13:31
33. Авторизаційний лист.PDF
21 листопада 2019 13:31
35. Технічний опис.pdf
21 листопада 2019 13:31
34. Авторизаційні листи.pdf
21 листопада 2019 13:31
29. Лист щодо навчання.pdf
21 листопада 2019 13:31
28. Сертифікат інженера.pdf
21 листопада 2019 13:31
27. Сертифікат інженера.pdf
21 листопада 2019 13:31
31. Лист щодо новизни товару.pdf
21 листопада 2019 13:31
8. Статут.pdf
21 листопада 2019 13:31
6. Паспорт директора.pdf
21 листопада 2019 13:31
11. Витяг ЄДР.pdf
21 листопада 2019 13:31
13. Аналогічний договір.pdf
21 листопада 2019 13:31
24. Проект договору.pdf
21 листопада 2019 13:31
21. Фін звіт.pdf
21 листопада 2019 13:31
10. Інформація з ЄДРПОУ.pdf
21 листопада 2019 13:31
9. Витяг ПДВ.pdf
21 листопада 2019 13:31
19. Згода персональні дані.pdf
21 листопада 2019 13:31
18. Довідка щодо санкцій.pdf
21 листопада 2019 13:31
20. Щодо чистих активів.pdf
21 листопада 2019 13:31
7. ІПН директора.pdf
21 листопада 2019 13:31
5. Наказ про призначення.pdf
21 листопада 2019 13:31
14. Відгук.pdf
21 листопада 2019 13:31
2. Довідка щодо повноважень.pdf
21 листопада 2019 13:31
3. Виписка з протоколу.pdf
21 листопада 2019 13:31
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 14:15
sign.p7s
21 листопада 2019 14:15
sign.p7s
21 листопада 2019 14:00
Технічний опис.pdf
21 листопада 2019 14:00
Тендерна пропозиція.pdf
21 листопада 2019 14:00
Проект договору.pdf
21 листопада 2019 14:00
Лист - згода.pdf
21 листопада 2019 14:00
Відповідність статті 17 ЗУ.pdf
21 листопада 2019 14:00
Банківська гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"
#34494612
Переможець 2 800 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 17:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"
#34494612
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 грудня 2019 15:07
Ліцензія ТОВ ІЛАНТАМЕД укладений
24 грудня 2019 15:03
Довіреність підписанта банка___Ліцензія банка укладений
24 грудня 2019 15:03
Договір закупівлі 2093 від 23.12.19 укладений
24 грудня 2019 15:03
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 11:26
sign.p7s зміни до договору
24 грудня 2019 15:21
Додаткова угода 1 від 23.12.19.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення Розділів 1 та 7 Договору закупівлі №2093 від 23.12.2019
Номер договору про закупівлю: 2093
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 800 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 183 177,57 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку