Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антисептичні та дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2019-10-21-000879-b d738cecbb5ff4cbc9f5c7f1ee041fa2f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Якусевич Олена Михайлівна

380444030701 pmcd3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Святошинського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 26199418
Вебсайт: http://ukr.net
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Петра Курінного, 2
Контактна особа: Якусевич Олена Михайлівна
380444030701
pmcd3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 12:46
Очікувана вартість: 102 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Антисептичні та дезінфекційні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
575 штуки
Антисептичні та дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, Петра Курінного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Антисептичні та дезінфекційні засоби Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 10:54
Договір проект товар.docx
21 жовтня 2019 10:53
Оголошення дез.засоби.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-000879-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 22 жовтня 2019 11:31
Вимога щодо внесення змін в документацію
Шановний Замовнику! В Оголошенні від 21.10.2019р. закупівлі (UA-2019-10-21-000879-b): «Антисептичні та дезінфекційні засоби» зазначено: «З метою не допущення закупівлі фальсифікату Замовник хоче закупити тільки визначені в тендерній документації Деззасоби., інші Деззасоби не будуть розглядатися;… У разі подання пропозиції, яка не відповідає технічним вимогам, пропозиція торгів не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам документації торгів».
Пунктом 8 Оголошення передбачено: «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: …З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація, учасник повинен надати гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі», тобто Замовник встановив вимогу, згідно якої вважає, що фальсифікат закупити неможливо якщо буде надано гарантійний лист від учасника (який не завжди є виробником товару). З метою уникнення закупівлі фальсифікату доцільно було б вказати в оголошенні щоб учасник надавав лист від самого виробника товару. Щодо інших Деззасобів, які не будуть розглядатися Замовником з метою не допущення закупівлі фальсифікату, то зазначена вимога є дискримінаційною, адже Замовник вважає що всі інші деззасоби, які по найменуванню товару зазначеного в Оголошенні не відповідають назві товару автоматично стають фальсифікатом.

Не зазначення Замовником в Оголошенні можливості подачі еквівалентів продукції являється дискримінаційною вимогою до продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Технічні характеристики предмету закупівлі суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Проте, в Оголошенні Замовник зазначив окрім назви товару ще й медико-технічні характеристики товару, чим у свою чергу дає зрозуміти Учасникам, що вони можуть подавати в тому числі еквіваленти зазначеного Замовником товару, головне щоб він відповідав вимогам предмета закупівлі. Відповідно до статі 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, Замовником порушуються статті 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

На підставі вищенаведеного, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу (інші Деззасоби не будуть розглядатися) та внести зміни в Оголошення про проведення закупівлі за державні кошти на електронному майданчику, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в медико-технічних характеристик товару на предмет закупівлі: Антисептичні та дезінфекційні засоби (UA-2019-10-21-000879-b).

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2019 12:04
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.

Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.

Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.

У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати (але не зобов'язаний), які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.

З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-21-000879-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 23 жовтня 2019 11:04
Вимога!!!
Вимога

Шановний Замовнику!
У наданій відповіді ви посилаєтесь на Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35, однак даний наказ втратив чинність 19.03.2019 року, згідно Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Тож, використання Замовником у своїй роботі нечинного Наказу не може бути підставою для незадоволення нашої вимоги щодо внесення змін в документацію.
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».

Оголошена Замовником закупівля є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. При цьому сама Інструкція, виключила неоднозначний вираз «або еквівалент» але ніяким чином не змінився Закон України «Про публічні закупівлі», який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив, що не має наміру розглядати інші деззасоби. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.

На підставі вищенаведеного, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», повторно Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу (інші Деззасоби не будуть розглядатися) та внести зміни в Оголошення про проведення закупівлі за державні кошти на електронному майданчику, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в медико-технічних характеристик товару на предмет закупівлі: Антисептичні та дезінфекційні засоби (UA-2019-10-21-000879-b).

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2019 09:52
Виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товарів,надавачів послуг та виконавців робіт до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином, використання електронної системи закупівель замовниками під час здійснення допорогових закупівель може забезпечити дотримання принципів, зазначених в Законі.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення Замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ на допорогові закупівлі.
Таким чином, під час здійснення допорогових закупівель Замовник у вимогах до предмета закупівлі має право зазначати посилання на певну торгівельну марку ( знак для товарів та послуг) або виробника. При цьому Замовник може (але не зобов’язаний) вказати аналоги та/або еквіваленти. У випадку з допороговими закупівлями будь які посилання на порушення порядку визначення предмета закупівля, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі», є безпідставним.
Враховуючи вищенаведене, Замовником повністю дотримані вимоги чинного законодавства, яке регулює допорогові закупівлі.
Розгорнути Згорнути
відповідь на дану вимогу
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-21-000879-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 23 жовтня 2019 18:53
порушення Закону
З метою не допущення закупівлі фальсифікату Замовник хоче закупити тільки визначені в тендерній документації Деззасоби., інші Деззасоби не будуть розглядатися.
Контактна особа Горецька Світлана Володимирівна 0677936036
Шановна контактна особа! Закупівля за державні кошти, тому ви не можете так відверто ігнорувати закони України. Непорозуміння ,яке було при дії наказу №35 вже припинено, наказ №10 взагалі не втручається до поняття виразу "або еквівалент", бо є єдиний Закон Про публічні закупівлі в якому чітко вказано:ст.22, п.3 тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупів-лі, у тому числі, відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі, їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стан-дартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на кон-кретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог : вказані конкретні засоби, їх склад з обмеженням та забороною інших діючих речовин, термін придатності робочих розчинів, температурний режим від -40градусів та інші характерні вимоги лише заявленим засобам. Отже в усьому спостерігаються упереджені дії замовника, тож закупівля носить договірний характер в результаті аукціону не буде, економії теж, а Замовник витратить державні кошти і отримає подяку близько 40%. Тож вимагаємо, внести зміни, видалити дискримінаційні вимоги в іншому разі будемо змушені привернути увагу Громадських організацій для перешкоджання корупційних дій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 жовтня 2019 09:55
Відповідь надана в попередній роз'ясненнях
Номер вимоги: UA-2019-10-21-000879-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 30 жовтня 2019 11:07
порушення Закону
Упереджені дії замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 15:23
Шановний Учаснику!В період уточнень на всі Ваші запитання були надані відповіді! Ще раз повторимось, що Допорогові закупівлі регулюються наказом Державного підприємства «ПРОЗЗОРО» від 19.03.2019 року № 10 «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» » та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" , слід зазначити що Закон України «Про публічні закупівлі» застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт -1,5 мільйона гривень.
Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Всі Учасники, що мали намір взяти участь в даній закупівлі мали вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
Технічне завдання на продукцію було сформовано, виходячи з потреб Замовника. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
З огляду на викладене, вимоги, що висунуті в тендерній документації, не є дискримінаційними і Ваша вимога не може бути задоволена.
Розгорнути Згорнути
Вимога Учасника не може бути задоволена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-21-000879-b.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 01 листопада 2019 17:34
порушення закону, ігнорування звернення учасника
Ігнорування Замовника на нашу вимогу, це підтвердження корупційної змови . Замовник повинен дати пояснення учаснику , цього вимагає Закон! Ми не отримали відповіді на свою вимог, тому вимагаємо пояснення.Ми категорично не згодні з аргументацією відхилення нашої пропозиції з різницею в 26 296 грн. В період уточнення були поставлені конкретні питання , на які ви не дали відповіді або посилались на давно не існуючий наказ №35. Так от , наказ ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 №35- відмінений, а наказ ДП «ПРОЗОРРО» №10 та №11 від 19.03.2019р. (далі – Інструкція), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, при цьому сама Інструкція не визначає порядок дотримання загальних принципів закупівель в допорогових закупівлях, не містять прямої заборони для регулювання цього питання іншими нормативно-правовими актами, тож принцип проведення за купівель в тому числі і допорогових залишається не змінний, отже Закон Про публічні закупівлі з його принципами є єдиний для всіх закупівель.
Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно буги обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією, а в даному випадку ще й корупційною змовою.
У відповідності до ст. З Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість па всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати товар виключно зазначених препаратів, до речі заявлені засоби абсолютно не унікальні, звичайні засоби для дезінфекції та антисептики ,аналогів яким дуже багато, але ціна значно нижча. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Ми запропонували еквіваленти заявлених Вами засобів за всіма показниками: діючими речовинами позиції 1,2,3,4,5, 8-спирти( у відповідності до дії Наказів МОЗ №236 та 798) , позиції 6 та 7 –на основі ЧАСів та амінів, позиція9 -активний хлор 50%, спектром дії ,призначенням та використанням та економічністю у використанні та ціні. Тож чим не відповідають наші засоби , згідно Закону,Учасник має право звернутись за роз’ясненням, а Замовник повинен дати відповідь.
Державна закупівля не повинна порушувати Закон, це кошти платників податків, а не ваші особисті, тож не маєте права забороняти необгрунтовано еквіваленти, які є навіть кращими та значно дешевшими. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.Не професійне та не обгрунтоване відхилення найбільш економічної пропозиції , говорить про корупційну домовленість Замовника та завідомим учасником. Вимагаємо повернути на розгляд нашу найбільш економічно вигідну пропозицію, в іншому випадку ми звернемось до Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційних дій.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2019 09:54
Звернення було уважно розглянуто. Змістновні та повні відповіді на звернення були надані в попередніх відповідях.

Документи подані скаржником

30 жовтня 2019 11:07
Документ Microsoft Word.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 75 544,80
UAH з ПДВ
75 544,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ" 101 850,00
UAH з ПДВ
101 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 12:19
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
24 жовтня 2019 12:19
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 13:31
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
24 жовтня 2019 13:31
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 75 544,80
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 15:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
Переможець 101 850,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 15:41

Документи

29 жовтня 2019 15:39
протокол 117.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
101 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір дез.засоби.pdf укладений
06 листопада 2019 12:31
договір дез.засоби.pdf укладений
06 листопада 2019 11:21