Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Очікувана вартість
11 705,00 UAH
UA-2019-10-21-000775-c ● a2e9ac14bab44e1caa580f27e53f172b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чугуївської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04591400 |
Місцезнаходження: | 63513, Україна , Харківська обл., Чугуївський район, селище міського типу Кочеток, вулиця Жовтнева, будинок 18 |
Контактна особа: |
Ігольник Пилип Володимирович +380574641043 Chuguev.raiono.prozoro.online@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2019 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 11 705,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 351,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ноутбук (джерело фінансування - бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Червономанєжна 32/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 50 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2019 16:43 |
ТД ноутбук.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:46
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 11:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. У ТД передбачено надання «еквіваленту»
2. У ТД встановлено вимогу про обов’язковість зазначення виробника та моделі
3. У разі якщо учасник не є платником ПДВ, Учасник подає свою пропозицію без ПДВ
2. У ТД встановлено вимогу про обов’язковість зазначення виробника та моделі
3. У разі якщо учасник не є платником ПДВ, Учасник подає свою пропозицію без ПДВ
Інформація про відміну
Дата відміни
06 листопада 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій