Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ЄЗС ДК 021:2015) 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Меблі медичні металеві) (НК 024:2019 10535 Медична шафа; 10531 Приліжкова шафа; 38458 Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний; 35597 Візок транспортувальний для доставки медичних виробів з центрального складу; 35124 Стійка для медичної техніки; 13959 Стіл для хірургічних інструментів; 36217 Візок анатомічний)
Очікувана вартість
434 000,00 UAH
UA-2019-10-21-000667-c c0ac6da1f2e04041b5f8a8177d1dff08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макарчук Тетяна Олександрівна

(044) 292-60-31 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Макарчук Тетяна Олександрівна
(044) 292-60-31
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 15:16
Початок аукціону: 07 листопада 2019 15:16
Очікувана вартість: 434 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Ціна з ПДВ. Кошти місцевого бюджету. Повторна закупівля.

Ціна з ПДВ. Кошти місцевого бюджету. Повторна закупівля.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 штуки
(ЄЗС ДК 021:2015) 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Меблі медичні металеві) (НК 024:2019 10535 Медична шафа; 10531 Приліжкова шафа; 38458 Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний; 35597 Візок транспортувальний для доставки медичних виробів з центрального складу; 35124 Стійка для медичної техніки; 13959 Стіл для хірургічних інструментів; 36217 Візок анатомічний)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Код КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару післяплата Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 16:04
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.docx
21 жовтня 2019 16:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗАКУПІВЛІ.docx
21 жовтня 2019 16:04
ДОКУМЕНТАЦІЯ меблі медичні.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-000667-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:40433374
Дата подання: 18 листопада 2019 16:07
Вимога про додаткове роз'яснення причини відхилення
Керуючись ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо роз'яснити причини неврахування при проведенні оцінки тендерним комітетом Замовника наданих Учасником у складі ТП копій свідоцтв про реєстрацію ТЗ (власного та орендованого) та договору оренди ТЗ (файли "Власний ТЗ.pdf", "Орендований ТЗ.pdf", "Дог.оренди ТЗ.pdf"). Вимагаємо скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ" та рішення про визнання переможцем учасника ТОВ "ГРІНЕР"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2019 10:10
Не задоволена
Відповідно до умов тендерної документації за критерієм «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинен був надавати, зокрема, довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника та копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту. Наявність у учасника власного автотранспорту повинна бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або ліцензійних карток. Наявність у учасника орендованого автотранспорту повинна бути підтверджена копіями договорів оренди транспортних засобів або договорів про надання послуг з транспортування та копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. У довідці учасник зазначив, що ним укладено договір про надання послуг з організації перевезення відправлень та договір на транспортно-експедиторські послуги, якими забезпечується перевезення вантажів, що відправляються на адреси контрагентів. Разом з тим всупереч вимогам тендерної документації не надано копії цих договорів та копії свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів. Учасником надано договір оренди та свідоцтва орендованого та власного легкових транспортних засобів, які жодним чином не підтверджують критерій «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», оскільки даними транспортними засобами перевезення замовленого Замовником товару є неможливим. У зв’язку з цим тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення учасника через ненадання документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-21-000667-c.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:40433374
Дата подання: 19 листопада 2019 16:31
Оскарження відхилення ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ"
Вих. 1911/19-381 до Антимонопольного комітету України від «19» листопада 2019 р. Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГА МЕД МАРКЕТ» код ЄДРПОУ 40433374 Адреса: 52071, Дніпропетровська обл., с. Дослідне, вул. Наукова, буд.1. електронна пошта: info@med-mm.com телефон +38050-481-54-58 +38(096) 465-10-06 Замовник: Київська міська клінічна лікарня №2 код ЄДРПОУ 25637595 Адреса: 02094, Україна, місто Київ, Дніпровський район, вул. Краківська, буд. 1. електронна пошта: kmkl2@ukr.net телефон: (044) 292-60-31 Інформація про закупівлю ID: c0ac6da1f2e04041b5f8a8177d1dff08 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-21-000667-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 18.11.19 Плата за подання скарги – 5 000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА на неправомірні дії Замовника – Київської міської клінічної лікарні №2 під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» та прийняття рішення про її відхилення Замовником торгів Київською міською клінічною лікарнею №2 було розпочато закупівлю товару «ЄЗС ДК 021:2015) 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Меблі медичні металеві) (НК 024:2019 10535 Медична шафа; 10531 Приліжкова шафа; 38458 Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний; 35597 Візок транспортувальний для доставки медичних виробів з центрального складу; 35124 Стійка для медичної техніки; 13959 Стіл для хірургічних інструментів; 36217 Візок анатомічний)», за процедурою відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-21-000667-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГА МЕД МАРКЕТ» (надалі – Скаржник), будучі зацікавленим в постачанні вказаного товару та маючи достатні можливості для належного виконання замовлення в разі перемоги та укладення договору, виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та ознайомившись із вимогами ТД Замовника подало свою тендерну пропозицію. За результатами аукціону, який відбувся 07.11.19, пропозиція Скаржника була економічно найбільш вигідною з-поміж конкурентів. 13.11.19 за результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було оприлюднено рішення про відхилення його пропозиції (протокол №93 від 13.11.19) на підставі ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», п.3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД. В подальшому ознайомившись із оприлюдненим протоколом засідання тендерного комітету Замовника, Скаржник дізнався, що на думку Замовника в порушення вимог ТД в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» (Скаржника) відсутні копії договорів про надання послуг з транспортування та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що грубо порушують його права та законні інтереси, зокрема право на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Також ці дії Замовника порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 3 якого проголошує одним з принципів здійснення закупівель – об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Ознайомившись із обґрунтуванням, наданим Замовником, підставою для відхилення ТП Скаржника є наступне: Позиція Замовника згідно протоколу від 13.11.19 №93 засідання тендерного комітету Положення ТД Замовника Заперечення Скаржника В наданій Учасником тендерній пропозиції відсутні копії договорів про надання послуг з транспортування та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Згідно ч.1 ст.30 Закону, п.3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція, що не відповідає умовам тендерної документації відхиляється. абз.5 пп.1 п.5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД: 1. за критерієм «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»: - копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту. Наявність у учасника власного автотранспорту повинна бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або ліцензійних карток. Наявність у учасника орендованого автотранспорту повинна бути підтверджена копіями договорів оренди транспортних засобів або договорів про надання послуг з транспортування та копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; Замовником під час розгляду ТП Скаржника не враховано надані у складі пропозиції документи, що підтверджують наявність у учасника власних та орендованих транспортних засобів, а саме копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ (власного та орендованого) та договору оренди ТЗ (файли "Власний ТЗ.pdf", "Орендований ТЗ.pdf", "Дог.оренди ТЗ.pdf"). Також зауважуємо, що в поданій у складі ТП довідці про наявність матеріально-технічної бази (файл «Довідки кваліф.критерії.pdf») Скаржником було зазначено про те, що копії свідоцтв про реєстрацію та договору оренди на власні та орендовані ТЗ додаються. Крім того, у зазначеній довідці було надано інформацію про укладення Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень із перевізником ТОВ «Нова Пошта» та Договору на транспортно-експедиторські послуги із перевізником ТОВ «Делівері», якими забезпечується перевезення вантажів та роз’яснено, що згідно із умовами укладених договорів до повноважень перевізників належить організація перевезень відправлень (в т.ч. залучення транспортних засобів в необхідній та достатній кількості) та визначення типу транспортних засобів, що залучаються до надання відповідних послуг та є найбільш пристосованими з урахуванням особливостей вантажу. Цим поясненням на думку Скаржника було надано пояснення причини неподання копій свідоцтв про реєстрацію ТЗ, що залучаються до перевезення. Підкреслюємо, що умовами ТД Замовника передбачався обов’язок учасника підтвердити наявність у нього власного чи орендованого автотранспорту, що і було виконано Учасником ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» шляхом завантаження на портал підтвердних документів. Жодних порушень вимог ТД Учасником не було допущено. Додатково було додано документи, що підтверджують наявність у Учасника можливості залучати до перевезення компанії-перевізники. Беручи до уваги вищевикладене, вважаємо, що Замовник упереджено оцінив пропозицію ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ», зазначивши про порушення вимог встановлених в тендерній документації, тому відхилення ТП Скаржника є безпідставним. Такими своїми рішеннями та діями Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене оцінювання поданої пропозиції. Крім того, вважаємо за необхідне зазначити, що визнавши переможцем ТОВ «ГРІНЕР» та встановивши відповідність його поданої пропозиції вимогам ТД, Замовник «не помітив» наступні порушення вимог ТД, а саме: Вимога ТД Надано Учасником ТОВ «ГРІНЕР» Додаток1 до документації Учасники надають в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у додатку 1, а саме: - відповідно п.п. 2.2.1 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.2012 р. № 333 та наказу Мінфіну №394 від 28.03.2016 вартість товару за одиницю не повинна перевищувати 6000 грн. без ПДВ – надати гарантійний лист. Гарантійний лист відсутній ч.ІІ п.5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД: ІІ. Учасники повинні відповідати вимогам, встановленим статтею 17 Закону. Відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо: 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"; Згідно даних Безкоштовного пошуку відомостей, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВ «ГРІНЕР». Натомість учасником надано інформаційний лист щодо підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі (файл «ст17.pdf» Інші документи.rar) Тобто такими своїми діями та прийнятими рішеннями Замовник також порушив принцип об’єктивності та неупередженості при оцінці тендерної пропозиції учасників. Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що Замовник незаконно відхилив пропозицію Скаржника, адже подана ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» ТП відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими у її складі документами. Вищенаведені незаконні дії Замовника мали наслідком неправомірне відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та прийнявши участь у проведеній процедурі реально претендував (та претендує) на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та зобов’язати Замовника Київську міську клінічну лікарню №2 скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» зазначене у протоколі від 13.11.19 №93 та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ «ГРІНЕР». Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою Директор ТОВ «Мега Мед Маркет» Д.М. Бірюков
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Перерахування вартості ТП Учасника та незацікавленість у подальшій закупівлі
Дата: 20 листопада 2019 13:26
рішення від 21.11.2019 № 17117.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2019 11:04

Документи подані скаржником

19 листопада 2019 16:31
Скарга
19 листопада 2019 16:31
Скарга
19 листопада 2019 16:31
платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

22 листопада 2019 11:04
рішення від 21.11.2019 № 17117.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ" 427 959,92
UAH з ПДВ
427 959,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" 431 088,02
UAH з ПДВ
431 088,02
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГРЕБІНІЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА 432 000,00
UAH з ПДВ
432 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТАРАНЕНКО СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 434 000,00
UAH з ПДВ
434 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 16:15
Електронний підпис
05 листопада 2019 15:20
Серт.відповідності Заповіт.jpg
05 листопада 2019 15:20
Серт.відповідності Атон.pdf
05 листопада 2019 15:20
Декл.відп. Заповіт.pdf
05 листопада 2019 15:20
Декл.відп. Атон.PDF
05 листопада 2019 15:20
Гарант.лист-Медпромсервіс.pdf
05 листопада 2019 15:20
Ліцензія завірена копія.zip
05 листопада 2019 15:20
Гарант.лист-Заповіт.pdf
05 листопада 2019 15:20
гарантия 14339.zip
05 листопада 2019 15:20
Гарант.лист-АТОН.pdf
05 листопада 2019 15:20
Довідка про поставку.pdf
05 листопада 2019 15:20
Технічні вимоги МММ-Атон.pdf
05 листопада 2019 15:20
Захист довкілля.pdf
05 листопада 2019 15:20
Гарант.лист про терм.експл.pdf
05 листопада 2019 15:20
Гарант.лист ЦЗОД.pdf
05 листопада 2019 15:20
Згода з договором.pdf
05 листопада 2019 15:20
Гарант.лист.pdf
05 листопада 2019 15:20
Довідка про майно.pdf
05 листопада 2019 15:19
Довідка про санкції-2.pdf
05 листопада 2019 15:19
Довідка про санкції.pdf
05 листопада 2019 15:19
Копія статуту.pdf
05 листопада 2019 15:19
Довідка про ціну.pdf
05 листопада 2019 15:19
Паспорт директор.pdf
05 листопада 2019 15:19
Протокол загальних зборів.pdf
05 листопада 2019 15:19
Наказ директор.pdf
05 листопада 2019 15:19
Дог.оренди ТЗ.pdf
05 листопада 2019 15:19
Довідка ст.17.pdf
05 листопада 2019 15:19
Орендований ТЗ.pdf
05 листопада 2019 15:19
Лист-відгук Рехаб.jpg
05 листопада 2019 15:19
Власний ТЗ.pdf
05 листопада 2019 15:19
Аналог.договір-Рехаб-копія.pdf
05 листопада 2019 15:19
Баланс 9 міс-в 2019 р..pdf
05 листопада 2019 15:19
Баланс 2018.pdf
05 листопада 2019 15:19
Довідки кваліф.критерії.pdf
05 листопада 2019 15:19
Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2019 15:19
ТП старт.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 16:42
Оновлена цінова.pdf
18 листопада 2019 13:24
Довідка _1_.zip
18 листопада 2019 13:24
Податкова2.pdf
18 листопада 2019 13:24
Довідка.zip
18 листопада 2019 13:24
МВС Бебик.PDF
05 листопада 2019 16:56
Електронний підпис
05 листопада 2019 16:55
технічні вимоги.rar
05 листопада 2019 16:55
ГАРАНТІЯ_647.2019-НГЕ_04.11.2019.7z
05 листопада 2019 16:55
кваліфікація.rar
05 листопада 2019 16:55
Інструкції.rar
05 листопада 2019 16:55
інші документи.rar

Публічні документи

04 листопада 2019 14:58
ФОП Гребініченко.rar

Публічні документи

05 листопада 2019 14:49
Електронний підпис
05 листопада 2019 14:48
ТЕНЕДЕРНА ДОКУМ..pdf
05 листопада 2019 14:48
УСТАНОВЧІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"

ФОП ГРЕБІНІЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА

ФОП "ТАРАНЕНКО СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ"
#40433374
Відхилено 427 959,92
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 15:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"
#36746304
Переможець 431 088,02
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 12:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"
#36746304
431 088,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 12:51
договір 198.pdf укладений
02 грудня 2019 12:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 431 088,02
UAH (в тому числі ПДВ 28 202,02 UAH)