Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, шафи книжкові
Очікувана вартість
30 640,00 UAH
UA-2019-10-21-000603-b 9f7d2dbc25144465b9a6af5255a9f2b6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бабич Надія Василівна

380444565345 kvppu1903@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 02544537
Вебсайт: http://www.kvppu.com
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Контактна особа: Бабич Надія Василівна
380444565345
kvppu1903@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 00:00
Очікувана вартість: 30 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Закупівля столів ,шаф книжкових та для одягу. Детальна інформація про якісні, кількісні та технічні характеристики викладена в Додатку №3. Постачальник повинен доставити товар до Замовника протягом 21-го робочого дня після укладання договору. Оплата проводиться після постачання товару без авансових платежів.
Замовник не є платником ПДВ. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, незалежно від системи оподаткування, до якої він відноситься.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Столи різні (письмовий, комп'ютерний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 листопада 2019  —  05 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
12 штуки
Шафи різні (для одягу, книжкова закрита, нпіввідкрита , пенал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 листопада 2019  —  05 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після постачання товару без авансових платежів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 10:17
Додаток 1.docx
21 жовтня 2019 10:17
Додаток № 3 технічні характеристики.docx
21 жовтня 2019 10:16
Додаток 2 проект ДОГОВОРУ.doc
21 жовтня 2019 10:11
Оголошення 54.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП і його ціни
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:28
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 11:11
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Порівняння пропозиції учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, незалежно від системи оподаткування, до якої він відноситься. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі витрати на збір меблів та транспортування до місця поставки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ" 28 720,00
UAH з ПДВ
28 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 14:16
laminates-cer-new.pdf
01 листопада 2019 14:16
gigi_nichniy-visnovok-rekhau.pdf
01 листопада 2019 14:16
сертиф дсп.pdf
01 листопада 2019 14:15
сертифик дсп нововолынь.pdf
30 жовтня 2019 11:11
ІПН.pdf
30 жовтня 2019 11:11
Копія паспорта.pdf
30 жовтня 2019 11:11
Цінова пропозиція.pdf
29 жовтня 2019 18:45
сертифик дсп 2019.pdf
29 жовтня 2019 18:45
certificate_lmdf_ukr.pdf
29 жовтня 2019 18:45
ЛС Вытяг 30-09-2019.pdf
29 жовтня 2019 18:45
Загальні відомості ЛС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ"
#2322600792
Переможець 28 720,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 15:54

Документи

01 листопада 2019 15:53
Протокол 56.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ"
#2322600792
28 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2019 15:53
Протокол 56.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №52.pdf укладений
12 листопада 2019 11:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 720,00
UAH