Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Вивіз сміття) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015 – 90510000-5
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-10-21-000595-c 8682c429e4a54dfe9cc2d6659c072746
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якубова Наталія Олександрівна

(044) 239-77-96 yakubova-na@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Оператор газотранспортної системи України" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 41635376
Вебсайт: http://utg.ua
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 2 ПОВЕРХ
Контактна особа: Якубова Наталія Олександрівна
(044) 239-77-96
yakubova-na@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Критерієм якості послуг з вивезення твердих побутових відходів (далі - ТВП) є дотримання графіка вивезення побутових відходів, правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, інших вимог законодавства щодо надання послуг з вивезення ТПВ.
Перевірка якості послуг проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. N 1145 "Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг".
Виконавець відповідає перед Споживачем за якість послуг і їх відповідність вимогам, зазначених в пунктах 1.3., 3.1. Договору, в порядку та на умовах, визначених цим Договором.
Транспортування відходів з об'єктів Споживача до місця їх подальшої утилізації здійснюється автотранспортом Виконавця та за його рахунок.
Надання послуг працівниками Виконавця на території Споживача дозволяється тільки за наявності посвідчень, виданих Виконавцем.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
212 конт
Вивіз сміття та твердих побутових відходів за адресою: проспект Космонавта Комарова, буд. 44 по 4 контейнера один раз на тиждень за 1 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03065, Україна, Київська обл., Київ, Вивіз сміття та твердих побутових відходів за адресою: проспект Космонавта Комарова, буд. 44 по 4 контейнера один раз на тиждень
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
67 конт
Вивіз сміття та твердих побутових відходів за адресою: вул. Кулібіна, буд. 4/2 а по 1 контейнеру за замовленням Замовника по телефону (за рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, Київська обл., Київ, вул. Кулібіна, буд. 4/2а, Святошинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Споживачем щомісячно, не пізніше ніж протягом останнього дня місяця, що настає за розрахунковим на підставі Акта(-ів) здачі-приймання наданих послуг, підписаного(-их) уповноваженими представниками Сторін. У разі затримки фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється Споживачем протягом 3 (трьох) банківських днів з дати виділення коштів Товариством. Споживач вказує в своєму платіжному дорученні номер і дату цього Договору, номер і дату Акта здачі-приймання наданих послуг, що підлягає оплаті. Остаточний розрахунок за Договором Споживач здійснює протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін кінцевого Акта здачі-приймання наданих послуг. Послуги оплачуються в безготівковій формі, в розмірі фактично понесених Виконавцем витрат за фактично надані послуги, шляхом перерахування грошових коштів Споживачем на поточний (розрахунковий) рахунок за стандартом IBAN Виконавця, що вказаний(-і) в розділі 16 цього Договору, або в інших документах (лист Виконавця та/або додаткова угода до цього Договору, оформленого(-а,-их) у відповідності до умов цього Договору), надісланих (направлених, переданих) Виконавцем Споживачу після укладання Договору в порядку, передбаченому цим Договором, або іншими способами, не забороненими чинним законодавством України. Датою належного виконання зобов’язань Споживача по оплаті послуг, в разі перерахування грошових коштів Споживачем на банківський рахунок Виконавця, вважається дата списання грошових коштів із поточного (розрахункового) рахунку за стандартом IBAN Споживача за банківськими реквізитами Виконавця, що вказані в розділі 16 цього Договору або в інших документах (лист Виконавця та/або додаткова угода до даного Договору, оформленого(-а,-их) у відповідності до умов цього Договору), надісланих (направлених, переданих) Виконавцем Споживачу після укладання Договору в порядку та на умовах, передбачених цим Договором. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТФАТЕР КИЇВ"
#25280118
Переможець 52 449,60
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 15:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 11:15
1910000139_753 ТОВ АЛЬТФАТЕР КИЇВ_Звіт відділ.pdf укладений
18 березня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 14:54
Угода1910000139_753-D (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2019 14:54
1910000139_753Повідомлення про внесення змін_Угода заміна сторони (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2019 14:54
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 15:48
1910000139_753_АЛЬТФАТЕР КИЇВ_Вивоз сміття.pdf укладений
21 жовтня 2019 15:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Вивіз сміття та твердих побутових відходів за адресою: проспект Космонавта Комарова, буд. 44 по 4 контейнера один раз на тиждень за 1 рік 212 конт 187,40
UAH з ПДВ
Вивіз сміття та твердих побутових відходів за адресою: вул. Кулібіна, буд. 4/2 а по 1 контейнеру за замовленням Замовника по телефону (за рік) 67 конт 187,40
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання пункту 11 Плану заходів з виконання вимог щодо відокремлення і незалежності оператора газотранспортної системи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 року № 840 (із змінами та доповненнями), на підставі Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з відокремленням діяльності з транспортування природного газу" від 31 жовтня 2019 року № 264-ІХ, який набув чинності 17 листопада 2019 року, Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" від 14 листопада 2019 року № 300-IX, у зв’язку з відокремленням діяльності з транспортування природного газу з метою забезпечення надійної та безпечної експлуатації газотранспортної системи України та забезпечення належного функціонування оператора газотранспортної системи України після 1 січня 2020 року, та керуючись статтею 510 Цивільного кодексу України, Сторони: Акціонерне товариство "Укртрансгаз" (далі – "Первісний Замовник"), в особі Заступника директора із забезпечення виробництва (Північний регіон) Філії «Оператор газотранспортної системи України» Акціонерного товариства «Укртрансгаз» Тюкавкін Сергій Геннадійович, що діє на підставі довіреності від 10 грудня 2019 року № 1-1807, з однієї сторони, Товариство з обмеженою відповідальністю "Оператор газотранспортної системи України" (далі - "Новий Замовник") в особі Заступника головного інженера з експлуатації (Північний регіон) Товариства з обмеженою відповідальністю "Оператор газотранспортної системи України" Байханов Михайло Джамалович, що діє на підставі довіреності від 05 грудня 2019 року № 7173, з другої сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТФАТЕР КИЇВ» " (далі – "Сторона – 3"), в особі директора Бутька Миколи Васильовича що діє на підставі Статуту, з третьої сторони, далі – разом Сторони, а кожна окремо – Сторона, уклали цю Угоду (далі – "Угода") про заміну сторони у зобов’язанні (далі – "Зобов’язання"), що виникло на підставі Договору від 21.10.2019 року №1910000139/753 (далі – Договір) про наступне : На виконання пункту 11 Плану заходів з виконання вимог щодо відокремлення і незалежності оператора газотранспортної системи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 № 840 (із змінами та доповненнями), на підставі Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з відокремленням діяльності з транспортування природного газу" від 31 жовтня 2019 року № 264-ІХ, який набув чинності 17 листопада 2019 року, Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" від 14 листопада 2019 року № 300-IX, у зв’язку з відокремленням діяльності з транспортування природного газу з метою забезпечення надійної та безпечної експлуатації газотранспортної системи України та забезпечення належного функціонування оператора газотранспортної системи України після 1 січня 2020 року, та керуючись статтею 510 Цивільного кодексу України, Сторони домовились замінити сторону – Акціонерне товариство "Укртрансгаз" у Зобов’язанні на нову сторону - Товариство з обмеженою відповідальністю "Оператор газотранспортної системи України" з Дати відступлення права вимоги за Зобов’язанням. При цьому, Первісний Замовник, Новий Замовник та Сторона-3 підписанням цієї Угоди надають свою згоду на таку заміну сторони у Зобов’язанні. Датою відступлення права вимоги за Зобов’язанням Сторони визнають дату підписання Товариством з обмеженою відповідальністю "Оператор газотранспортної системи України" акту приймання-передачі державного майна газотранспортної системи, що використовується у процесі провадження діяльності із транспортування природного газу магістральними трубопроводами, про що Новий Замовник повинен письмово повідомити Сторону-3 не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання цього акту. За Угодою Сторони домовились, що Первісний Замовник передає Новому Замовнику всі права вимоги до Сторони-3 за Зобов’язанням, які виникли на момент та після Дати відступлення права вимоги за Зобов’язанням. Новий Замовник після Дати відступлення права вимоги за Зобов’язанням отримує всі права Первісного Замовника за Зобов’язанням, що існували на момент переходу таких прав крім прав вимоги, зазначених в абзаці другому цього пункту Угоди. До Нового Замовника не переходять права вимоги Первісного Замовника до Сторони-3 в частині грошових зобов'язань Сторони-3 зі сплати пені та штрафів за порушення строків виконання Стороною-3 Зобов’язання, якщо таке порушення з боку Сторони - 3 мало місце до Дати відступлення права вимоги за Зобов’язанням. Первісний Замовник повинен у строк до 30 календарних днів з Дати відступлення права вимоги за Зобов’язанням передати Новому Замовнику оригінал Договору. За Угодою Сторони домовились, що Первісний Замовник не переводить на Нового Замовника заборгованість перед Стороною-3, яка могла існувати або існувала у Первісного Замовника перед Стороною-3 на момент укладення цієї Угоди або виникла у Первісного Замовника перед Стороною-3 після укладення Угоди та до Дати відступлення права вимоги за Зобов’язанням. За Угодою Сторони домовились, що у разі наявності банківської гарантії забезпечення виконання Договору Новий Замовник з моменту надання згоди Банку-гаранта отримує всі права Первісного Замовника за банківською гарантією, які існували на момент переходу таких прав, крім прав вимоги, зазначених в абзаці другому цього пункту Угоди. До Нового Замовника не переходять права вимоги Первісного Замовника за банківською гарантією в частині, в якій Первісним Замовником було пред'явлено грошові вимоги до Банку-гаранта за такою банківською гарантією. Про відступлення права вимоги за Договором та для отримання згоди від Банку-гаранта Строна-3 зобов'язана у строк до 30 календарних днів з Дати відступлення права вимоги за Зобов’язанням письмово повідомити Банк-гарант. Інші умови Договору, не порушені Угодою, залишаються незмінними, і обов’язковими до виконання Сторонами. Угода укладена у трьох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу, та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором. Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 1910000139/753
Договір:
Номер додаткової угоди: 1910000139/753-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Вивіз сміття та твердих побутових відходів за адресою: проспект Космонавта Комарова, буд. 44 по 4 контейнера один раз на тиждень за 1 рік 212 конт 187,40
UAH з ПДВ
Вивіз сміття та твердих побутових відходів за адресою: вул. Кулібіна, буд. 4/2 а по 1 контейнеру за замовленням Замовника по телефону (за рік) 67 конт 187,40
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 20 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 10 680,09
UAH (в тому числі ПДВ 1 780,01 UAH)