Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2019-10-21-000483-a ● 286bd6b7fa6444dc892350e37043cf96
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Господарський суд Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 03499945 |
Вебсайт: | https://ko.arbitr.gov.ua/sud5012/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. Симона Петлюри, 16/108 |
Контактна особа: |
Литвин Ірина Володимирівна +380442359513 inbox@ko.arbitr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2019 16:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2019 16:37 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2019 15:40 |
Очікувана вартість: | 115 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
251 шт
Комп'ютерне обладнання (джерело фінансування закупівлі - державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 16/108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється Замовником на підставі накладної та акту приймання-передачі товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2019 16:33 |
ТД_ГСКО_2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:47
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) В Додатку 3 до тендерної документації зазначено:
«в разі, якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
2) Форма тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) передбачає зазначення учасником торгів найменування товару, що пропонується учасником.
3) - Закупівля здійснюється у відповідності з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», пункт тридцять п’ятий частини першої ст. 1 якого визначає:
«учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі»
- В розділі 5 тендерної документації зазначено:
«Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з ПДВ).
Загальна ціна пропозиції відкритих торгів та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені учасниками без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягає зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок/надбавок.
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, дозволів, ліцензій (у тому числі експортних та імпортних), сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів, дозволів, ліцензій, сертифікатів.
ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України.
Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання.
До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються Замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.»
«в разі, якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
2) Форма тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) передбачає зазначення учасником торгів найменування товару, що пропонується учасником.
3) - Закупівля здійснюється у відповідності з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», пункт тридцять п’ятий частини першої ст. 1 якого визначає:
«учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі»
- В розділі 5 тендерної документації зазначено:
«Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з ПДВ).
Загальна ціна пропозиції відкритих торгів та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені учасниками без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягає зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок/надбавок.
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, дозволів, ліцензій (у тому числі експортних та імпортних), сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів, дозволів, ліцензій, сертифікатів.
ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України.
Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання.
До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються Замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" |
107 571,18
UAH з ПДВ
|
107 571,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Костомаха Вадим Олегович |
110 900,00
UAH з ПДВ
|
110 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" #37500822 |
Переможець |
107 571,18
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:58
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
03 січня 2020 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 11:19
|
Договір | укладений |
25 листопада 2019 11:17
|