Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2019-10-21-000483-a 286bd6b7fa6444dc892350e37043cf96
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвин Ірина Володимирівна

+380442359513 inbox@ko.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Київської області
Код ЄДРПОУ: 03499945
Вебсайт: https://ko.arbitr.gov.ua/sud5012/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. Симона Петлюри, 16/108
Контактна особа: Литвин Ірина Володимирівна
+380442359513
inbox@ko.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 16:37
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 16:37
Початок аукціону: 07 листопада 2019 15:40
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
251 шт
Комп'ютерне обладнання (джерело фінансування закупівлі - державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 16/108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником на підставі накладної та акту приймання-передачі товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 16:33
ТД_ГСКО_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:47
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В Додатку 3 до тендерної документації зазначено:
«в разі, якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
2) Форма тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації) передбачає зазначення учасником торгів найменування товару, що пропонується учасником.
3) - Закупівля здійснюється у відповідності з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», пункт тридцять п’ятий частини першої ст. 1 якого визначає:
«учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі»
- В розділі 5 тендерної документації зазначено:
«Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з ПДВ).
Загальна ціна пропозиції відкритих торгів та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені учасниками без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягає зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок/надбавок.
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних документів, дозволів, ліцензій (у тому числі експортних та імпортних), сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких документів, дозволів, ліцензій, сертифікатів.
ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України.
Ціна пропозиції – це загальна ціна товару, який пропонується до постачання.
До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються Замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 107 571,18
UAH з ПДВ
107 571,18
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Костомаха Вадим Олегович 110 900,00
UAH з ПДВ
110 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 12:28
Електронний підпис
08 листопада 2019 15:44
Електронний підпис
08 листопада 2019 15:39
Довідка МВС 08112019.pdf
08 листопада 2019 15:39
Довідка МВС 08112019.pdf
04 листопада 2019 12:17
Електронний підпис
04 листопада 2019 12:15
16_Копія Статуту.pdf
04 листопада 2019 12:15
15_Довідка про ліцензування.pdf
04 листопада 2019 12:14
13_Копії сертифікатів ISO.pdf
04 листопада 2019 12:14
10_Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2019 12:11
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 15:52
ФОП_Фискал.jpg
04 листопада 2019 15:52
ФОП_Гос.2.jpg
04 листопада 2019 15:52
ФОП_Гос.1.jpg
04 листопада 2019 15:52
Справка об открытии счета.pdf
04 листопада 2019 15:51
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

ФОП Костомаха Вадим Олегович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
Переможець 107 571,18
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
107 571,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:58
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
03 січня 2020 09:45
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 11:19
Договір укладений
25 листопада 2019 11:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 107 571,18
UAH (в тому числі ПДВ 17 928,53 UAH)