Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-10-21-000346-c 22de87eea9034d8d8ea67cab5cba80f0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

0672174807 natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
0672174807
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 13:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 13:40
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 15:19
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 15:19
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Перелік товарів згідно технічних характеристик (додаток).Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 30 (тридцять) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.

за рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2300 штуки
Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги
Дата подання: 21 жовтня 2019 16:13
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:52
Доброго дня! Шановний замовнику, підскажіть будь ласка, чи будете Ви розглядати аналоги на продукцію на яку вказана конкретна ТМ? Заздалегідь велике дякую за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Аналоги не допускаються та не розглядаються.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:11
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги не допускаються та не розглядаються. Згідно технічних вимог всі учасники зобов'язані вказувати торгову марку товару яку вони пропонують. Так ФОП допускаються, цінова пропозиція розглядається як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 62 240,40
UAH з ПДВ
60 140,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 62 771,40
UAH з ПДВ
60 257,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 12:42
Електронний підпис
28 жовтня 2019 12:40
САНА_Білизна.zip
28 жовтня 2019 12:40
Згода з договором.pdf
28 жовтня 2019 12:40
ЕКО4689_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 60 140,40
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 10:23

Документи

04 листопада 2019 10:23
Електронний підпис
04 листопада 2019 10:23
Рішення №178.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
60 140,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2019 10:23
Електронний підпис
04 листопада 2019 10:23
Рішення №178.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 12:35
Дог №177 ФОП Бабій С П.pdf укладений
07 листопада 2019 12:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 60 140,40
UAH (в тому числі ПДВ 8 273,40 UAH)