Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
8 750,00 UAH
UA-2019-10-21-000309-c 51a2c9a6332b49338ecbf55c4f26fb84
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Світлана Володимирівна

+380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397200
Місцезнаходження: 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А
Контактна особа: Щербина Світлана Володимирівна
+380445409100
05_ruszn@dnipr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2019 12:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 12:59
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 15:43
Очікувана вартість: 8 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 уп
Папір офісний формату А4 (для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 12:54
ПРОЕКТ Договору.docx
21 жовтня 2019 12:54
Додаток 2.PDF
21 жовтня 2019 12:54
Додаток 1.PDF
21 жовтня 2019 12:54
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:12
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги будуть розглядатися тендерним комітетом управління, в разі, якщо технічні характеристики запропонованого Вами аналогу не нижчі, ніж ті, що прописані у тендерній документації управління;
2) відповідно до тендерної документації Управління, цінова пропозиція учасника повинна обов'язково містити загальну вартість предмету закупівлі, яка відповідає ціновій пропозиції замовника. Інша інформація є необов'язковою для зазначення у ціновій пропозиції, оскільки зазначається в іншій тендерній документації (сертифікати якості на предмет закупівлі та ін.);
3) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА" 8 300,00
UAH з ПДВ
8 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 8 625,00
UAH з ПДВ
8 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 16:12
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА"
#2321309146
Переможець 8 300,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 15:46

Документи

28 жовтня 2019 15:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА"
#2321309146
8 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2019 15:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 12:02
Договір про закупівлю укладений
02 грудня 2019 12:01