Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
8 750,00 UAH
UA-2019-10-21-000309-c ● 51a2c9a6332b49338ecbf55c4f26fb84
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397200 |
Місцезнаходження: | 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А |
Контактна особа: |
Щербина Світлана Володимирівна +380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2019 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 12:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 12:59 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 15:43 |
Очікувана вартість: | 8 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 уп
Папір офісний формату А4 (для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | На підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2019 12:54 |
ПРОЕКТ Договору.docx | |
21 жовтня 2019 12:54 |
Додаток 2.PDF | |
21 жовтня 2019 12:54 |
Додаток 1.PDF | |
21 жовтня 2019 12:54 |
Тендерна документація.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:12
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги будуть розглядатися тендерним комітетом управління, в разі, якщо технічні характеристики запропонованого Вами аналогу не нижчі, ніж ті, що прописані у тендерній документації управління;
2) відповідно до тендерної документації Управління, цінова пропозиція учасника повинна обов'язково містити загальну вартість предмету закупівлі, яка відповідає ціновій пропозиції замовника. Інша інформація є необов'язковою для зазначення у ціновій пропозиції, оскільки зазначається в іншій тендерній документації (сертифікати якості на предмет закупівлі та ін.);
3) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку.
2) відповідно до тендерної документації Управління, цінова пропозиція учасника повинна обов'язково містити загальну вартість предмету закупівлі, яка відповідає ціновій пропозиції замовника. Інша інформація є необов'язковою для зазначення у ціновій пропозиції, оскільки зазначається в іншій тендерній документації (сертифікати якості на предмет закупівлі та ін.);
3) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА" #2321309146 |
Переможець |
8 300,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 12:02
|
Договір про закупівлю | укладений |
02 грудня 2019 12:01
|