Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканери). Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-10-21-000304-a 65ec3f776a1742e587bee6328920030b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радченко Анатолій Сергійович

+380617648928 tender@zp.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 03500105
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул. Гетьманська, 4
Контактна особа: Радченко Анатолій Сергійович
+380617648928
tender@zp.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 14:51
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 14:51
Початок аукціону: 08 листопада 2019 12:19
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканери). Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Гетьманська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 14:47
Додаток 5 сканер (1) (1).docx
21 жовтня 2019 14:47
Додаток 4 сканер (1).doc
21 жовтня 2019 14:47
Додаток 3 сканер (1).rtf
21 жовтня 2019 14:47
Додаток 2 сканер (6).doc
21 жовтня 2019 14:47
Додаток 1 сканер (1).doc
21 жовтня 2019 14:47
тендерна документація сканер(1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:06
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам. Крім того, Додаток № 2 до тендерної документації містить пункт 4 наступного змісту: «У разі посилання у тендерній документації на конкретну торговельну марку предмета закупівлі чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Відповідно до пункту 5 розділу 1 тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ).
Отже, ціна пропозиції ФО-П неплатника ПДВ є остаточною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-21-000304-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 19 листопада 2019 15:12
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!

Тендерна документація Замовника містила технічні вимоги щодо сканера «Функції сканування: динамічна обробка зображення; автоматичне обрізання по оригіналу; видалення плям; вирівнювання зображення; очищення країв; видалення порожніх сторінок; автоматичне визначення орієнтації оригіналу; сканування до вибраних папок; сканування в мережеві папки; надання назви файлу під час сканування. Сканування зі сканера однією кнопкою.»


Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" пропонується до постачання Документ-сканер A4 Panasonic KV-SL1066 не має цього переліку функцій. https://rus.panasonic.ru/products/phones/scanners/scaner/KV-SL1066

Просимо дискваліфікувати Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" як такого, що не відповідає вимогам замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2019 12:54
Відповідно до розділу 3 Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(сканери). Джерело фінансування закупівлі:кошти Державного бюджету України на підтвердження технічних вимог до предмета закупівлі у складі пропозиції учасник надає:
1. Гарантійний лист (пункт 7, таблиці ІІ «Інша інформація, яка подається у складі тендерної пропозиції (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатка 1 до цієї тендерної документації).
2. Документи, передбачені пунктом 1 Додатка 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 додатка 2 до Тендерної документації Для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- довідку в довільній формі з зазначенням конкретного найменування (виробник, тип, торговельна марка тощо) та інформації про фактичні характеристики запропонованого товару (інформація повинна включати види характеристик, перелічених у колонці 4 таблиці цього Додатку);
- копії сертифікатів відповідності (якості), декларацій відповідності, висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічних паспортів або інших подібних документів, що підтверджують відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинні бути оформлені відповідно до вимог законодавства України.
Учасником на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції умовам, визначеним у тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(сканери). Джерело фінансування закупівлі:кошти Державного бюджету України завантажені наступні документи:
- технічні вимоги (довідка в довільній формі із зазначенням конкретного найменування (виробник, тип, торговельна марка тощо) та інформації про фактичні характеристики запропонованого товару).
У даній довідці зазначені всі технічні характеристики товару, відповідно до вимог тендерної документації у тому числі зазначено наявні функції: динамічна обробка зображення; автоматичне обрізання по оригіналу; видалення плям; вирівнювання зображення; очищення країв; видалення порожніх сторінок; автоматичне визначення орієнтації оригіналу; сканування до вибраних папок; сканування в мережеві папки; надання назви файлу під час сканування; сканування зі сканера однією кнопкою.
- гарантійний лист;
- довідка, щодо технології застосування заходів із захисту довкілля;
- копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.01.2017;
- копія декларації про відповідність № РИА0013-17 від 15.02.2017;
- копія сертифікату відповідності.
Після детального розгляду було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "Мегапринт Сервіс" повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Крім того, на електронну адресу тендерного комітету від ТОВ "Панасонік Україна ЛТД" надійшов лист (№20/01-11/19 від 20.11.2019 року) виробника, щодо підтвердження технічних характеристик сканеру Panasonic KV-SL1066, технічним вимогам зазначеним у тендерній документації до закупівлі ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(сканери). Джерело фінансування закупівлі:кошти Державного бюджету України.
У поданій скарзі, ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» як доказ своїх тверджень надає посилання на сайт Panasoniс. Дослідивши посилання скаржника, тендерний комітет дійшов висновку, що на сайті Panasoniс зазначений не повний перелік технічних характеристик сканеру Panasonic KV-SL1066. Тобто, не має інформації, щодо наявності чи відсутності наступних технічних характеристик: динамічна обробка зображення; автоматичне обрізання по оригіналу; видалення плям; вирівнювання зображення; очищення країв; видалення порожніх сторінок; автоматичне визначення орієнтації оригіналу; сканування до вибраних папок; сканування в мережеві папки; надання назви файлу під час сканування. Сканування зі сканера однією кнопкою.
Отже, не може вважатися доказом невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "Мегапринт Сервіс" вимогам тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(сканери). Джерело фінансування закупівлі:кошти Державного бюджету України, зазначення неповного переліку технічних характеристик сканеру Panasonic KV-SL1066 на сайті Panasonic.

Документи

20 листопада 2019 12:54
протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 57 700,00
UAH з ПДВ
57 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 76 200,00
UAH з ПДВ
74 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 80 665,92
UAH з ПДВ
74 999,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" 82 752,00
UAH з ПДВ
79 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 14:08
Електронний підпис
07 листопада 2019 13:17
Гарантійний лист на товар.pdf
07 листопада 2019 13:17
Сертификат - Diawest Corp..pdf
07 листопада 2019 13:17
20 СЕРТИФІКАТ СЕС HP (1).pdf
07 листопада 2019 13:17
Договір Запоріжжя .pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 16:18
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 листопада 2019 16:18
public_doc (3).pdf
11 листопада 2019 16:18
public_doc (2).p7s
11 листопада 2019 16:18
Dovidka_19301433080140234479.pdf.p7s
11 листопада 2019 16:18
Dovidka_19301433080140234479 (1).pdf
07 листопада 2019 11:40
Установчі доки 2019р.pdf
07 листопада 2019 11:40
Технічні вимоги.pdf
07 листопада 2019 11:40
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 листопада 2019 11:40
Сертифікати.pdf
07 листопада 2019 11:40
Санкції 2019.pdf
07 листопада 2019 11:40
Протокол 2019-2НОВИЙ.pdf
07 листопада 2019 11:40
Лист підтвердження.pdf
07 листопада 2019 11:40
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
07 листопада 2019 11:40
ДОГОВІР ДСА -Сканери 18р.pdf
07 листопада 2019 11:40
Довідки СТ16.pdf
07 листопада 2019 11:40
Довідка Стаття 17-2.pdf
07 листопада 2019 11:40
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 12:23
Електронний підпис
06 листопада 2019 12:12
Довідка щодо санкцій.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 11:27
Електронний підпис
31 жовтня 2019 11:25
Технічна частина.pdf
31 жовтня 2019 11:25
Тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 11:25
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ОЛЛ-ІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 57 700,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 11:34
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Переможець 74 100,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
74 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 15:38
протокол зі звітом.pdf укладений
16 грудня 2019 15:34
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 14:55
договір 59/19 укладений
26 листопада 2019 14:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 74 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 350,00 UAH)