Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кухонне приладдя,товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2019-10-21-000262-a ● ea78bf3c78e34581b0b3bea6cb7542d4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП «ПИТАНИЕ» |
Код ЄДРПОУ: | 01558922 |
Місцезнаходження: | 87524, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вулиця Покришкіна , 9 |
Контактна особа: |
Ніколаєнко Світлана Вікторівна +380629386530 pitanietender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2019 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2019 15:44 |
Очікувана вартість: | 310 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 шт
Тарілка мілка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пер.Уральський,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2500 шт
Салатник диаметр 180мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пер.Уральський,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2000 шт
Кухоль фарфоровий 250 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пер.Уральський,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
5500 шт
Стакан скляний 250 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пер.Уральський,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2000 шт
Вилка столова алюмінієва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пер.Уральський,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
500 шт
Ложка столова алюмінієва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пер.Уральський,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
500 шт
Блюдце фарфорове чайне 140мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пер.Уральський,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
150 шт
Піднос матеріал-пластик, поліпропілен 420*320
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пер.Уральський,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
30 шт
Каструля алюмінієва 20л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пер.Уральський,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
30 шт
Каструля алюмінієва 50л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пер.Уральський,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
50 шт
Відро з кришкою емаліроване 12л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пер.Уральський,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
50 т
Чайник емалірований з кришкою 3,5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пер.Уральський,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
1000 шт
Салатник фарфоровий діаметр 160 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пер.Уральський,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
100 шт
Поднос металевий 400*300 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87524, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пер.Уральський,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Власні кошти | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2019 14:13 |
ДКТ Кух приладдя(1).docx21.10.19.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-21-000262-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:41879354
Дата подання: 15 листопада 2019 12:43
Щодо неправомірного визначенння переможця
Шановний замовнику повідомляємо Вам що пропозиція ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, має бути відхилена з наступниї причин:
1) Замовником в ТД вимагалось щоб документи, що подаються учасником відповідно до вимог Таблиць 1-3 цього Додатку, подаються з урахуванням вимог частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації – в окремих файлах.
* Кожна вищезазначена частина тендерної пропозиції учасника має подаватися у вигляді заархівованих даних.
** Кожен окремий документ відповідно до переліку, зазначеного у тендерній документації, має подаватися у вигляді сканованих оригіналів або сканованих копій документів, збережений у форматі *.pdf, із зазначенням скороченої назви документу (у разі наявності у документі декількох сторінок, він має бути збережений єдиним документом).
*** Копії документів мають містити посаду, прізвище, ініціали та підпис службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі.
Дана вимога не виконана ФОП ОРЛОВ Ю.І.
2) Кваліфікаційний критерій Документ, який підтверджує відповідність
Замовник вимагалось наступне - Інформаційна довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю. У довідці зазначити адреси розташування офісних/складських приміщень (потужностей).
ФОП Орлов Ю.І. надав -авто легковое (350 кг грузопідйомність), а товара на 6 тонн та не вказав адрес офісного приміщення.
3) Відсутній лист відгук від Черніговської ЦРЛ,
4) Не надано додаток до висновку СЕС від 12.02.2018
5) в Гарантійному листі про гарантійний срок на вказана відповідальна особа
6) В гарантійному листі №30/10-03 від 30 жовтня 2019 року гарантує доставку в Білгород-Дністровський!!!!!
7) пропонує піднос пластмасовий не тих розмірів як вимагає замовник
Розгорнути
Згорнути
1) Замовником в ТД вимагалось щоб документи, що подаються учасником відповідно до вимог Таблиць 1-3 цього Додатку, подаються з урахуванням вимог частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації – в окремих файлах.
* Кожна вищезазначена частина тендерної пропозиції учасника має подаватися у вигляді заархівованих даних.
** Кожен окремий документ відповідно до переліку, зазначеного у тендерній документації, має подаватися у вигляді сканованих оригіналів або сканованих копій документів, збережений у форматі *.pdf, із зазначенням скороченої назви документу (у разі наявності у документі декількох сторінок, він має бути збережений єдиним документом).
*** Копії документів мають містити посаду, прізвище, ініціали та підпис службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі.
Дана вимога не виконана ФОП ОРЛОВ Ю.І.
2) Кваліфікаційний критерій Документ, який підтверджує відповідність
Замовник вимагалось наступне - Інформаційна довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю. У довідці зазначити адреси розташування офісних/складських приміщень (потужностей).
ФОП Орлов Ю.І. надав -авто легковое (350 кг грузопідйомність), а товара на 6 тонн та не вказав адрес офісного приміщення.
3) Відсутній лист відгук від Черніговської ЦРЛ,
4) Не надано додаток до висновку СЕС від 12.02.2018
5) в Гарантійному листі про гарантійний срок на вказана відповідальна особа
6) В гарантійному листі №30/10-03 від 30 жовтня 2019 року гарантує доставку в Білгород-Дністровський!!!!!
7) пропонує піднос пластмасовий не тих розмірів як вимагає замовник
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2019 08:05
Шановний учасник (ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ ), відповідно до вашої вимоги повідомляємо наступне:
1. Відповідно до ст.25 ЗУ “Про публічні закупівлі” де прописаний порядок подання тендерних пропозицій із зазначенням вигляду, формату та форми документів. Натомість, де не зазначено обов’язку замовника відхиляти тендерну пропозицію учасника у разі подання документації не у відповідному вигляді, формі та форматі. Тендерна пропозиція була читабельною та чітко зрозумілою для нас. У нашій тендерній документації щодо цього пункту, теж не прописані права на відхилення тендерної пропозиції учасника.
2. ФОП ОРЛОВ Ю.І. було надано два відгуки про виконання аналогічних договорів , цих відгуків достатньо для прийняття рішення.
3. Щодо наступних пунктів вашої вимоги то замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів. Незначні помилки які мають формальний
(несуттєвий ) характер, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозицій та не призводить до відхилення тендерної пропозиції згідно п.3 ст.22 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
1. Відповідно до ст.25 ЗУ “Про публічні закупівлі” де прописаний порядок подання тендерних пропозицій із зазначенням вигляду, формату та форми документів. Натомість, де не зазначено обов’язку замовника відхиляти тендерну пропозицію учасника у разі подання документації не у відповідному вигляді, формі та форматі. Тендерна пропозиція була читабельною та чітко зрозумілою для нас. У нашій тендерній документації щодо цього пункту, теж не прописані права на відхилення тендерної пропозиції учасника.
2. ФОП ОРЛОВ Ю.І. було надано два відгуки про виконання аналогічних договорів , цих відгуків достатньо для прийняття рішення.
3. Щодо наступних пунктів вашої вимоги то замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів. Незначні помилки які мають формальний
(несуттєвий ) характер, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозицій та не призводить до відхилення тендерної пропозиції згідно п.3 ст.22 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ |
283 386,00
UAH з ПДВ
|
264 059,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД ОПТIМА" |
289 153,80
UAH з ПДВ
|
264 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ |
299 100,00
UAH з ПДВ
|
299 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ #2752600672 |
Переможець |
264 059,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 09:47
|
контракт | укладений |
02 грудня 2019 09:46
|